خرید خانه در خارج

خرید خانه در خارج ؛ ۱۰ کشور ارزان برای خرید خانه در کشورهای خارجی

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر به فکر خرید خانه در خارج هستید حتما می‌دانید هزینه‌ی زندگی در کشورهایی مانند ایالات متحده امریکا، بریتانیا، استرالیا یا فرانسه در سال‌های اخیر سربه فلک کشیده‌ است. اما اگر قصد دارید که کشور خود را ترک و زندگی در دیگر نواحی جهان را کشف کنید، کشورهای زیادی با هزینه‌ی پایین برای زندگی وجود دارند. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا به بررسی خرید خانه در خارج ؛ ۱۰ کشور ارزان برای خرید خانه در کشورهای خارجی بپردازیم.

 مقرون به صرفه‌ترین کشورها برای خرید خانه در خارج

۱. کامبوج

هنگامی که به یک بهشت گرمسیری فکر می‌کنید شاید کامبوج اولین کشوری نباشد که در نظرتان می‌آید، اما کامبوج از این دست کشورها است. امتیاز ویژه‌ی این کشور هزینه‌های بسیار پایین زندگی است. بر خلاف دیگر کشورهای گرمسیری، یک خانه‌ی لوکس چهارخوابه به همراه استخر، ماهانه تنها ۶۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. می‌توان با پرداخت ۲۰ هزار دلار یک خانه‌ی آراسته و سه‌خوابه مناسب را برای گذراندن تعطیلات خرید. همین طور می‌توانید با پرداخت سالانه ۲ هزار دلار یک باغبان و خدمتکار برای نگهداری از ملک خود استخدام کنید. به این ترتیب کامبوج یک گزینه عالی برای خرید خانه در خارج از کشور محسوب می‌شود.

۲. اکوادور

اکوادور از بسیاری جهات به ایالات متحده شباهت دارد، در نتیجه تبدیل به اقامتگاه محبوب امریکایی شده است. آن‎ها حتی از دلار امریکا به عنوان پول رایج استفاده می‌کنند. در اکوادور صرف روزانه‌ی غذا خارج از خانه، از بودجه‌ای کم که در امریکا برای پخت و پز شخصی لازم است ارزان تر است. شما می‌توانید ملکی را با پرداخت حدودا ۵۰ هزار دلار امریکا بخرید و فردی را استخدام کنید تا در غیاب شما به امورات آن جا رسیدگی کند.

۳. مکزیک

اگرچه این کشور با خیابان‌هایی پوشیده از فقر شناخته شده است، اما مناطق مرفه نشین بسیاری دارد که سرگرمی‌های لازم را نیز برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند یک گزینه برای خرید خانه در خارج از کشور محسوب شود. شما می‌توانید با ماهی ۷۰۰ دلار در مکزیک زندگی کنید.  این هزینه شامل اجاره‌ی یک خانه‌ی مناسب، رفع احتیاجات روزمره، غذا و هرگونه تفریحی می شود.

۴. آرژانتین

چندین سال است که آرژانتین به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. این کشور رستوران‌هایی عالی، تاریخی غنی و مکان‌های زیادی برای کشف کردن دارد. هزینه‌ی زندگی در این کشور بالا نیست. یک خانه ی معقول تقریبا ۱۳۹ هزار دلار قیمت دارد که در مقایسه با خانه‌های مشابه در ایالات متحده بسیار ارزان‌تر است.

۵. ویتنام

ویتنام نیز طی چند سال اخیر به یکی از کشورهای محبوب برای تاجرانی که قصد خرید خانه در خارج از کشور خود را دارند تبدیل شده است. اگرچه در گذشته خارجی‌ها حق خرید زمین در این کشور را نداشتند، اما در سال‌های اخیر این قانون کنار گذاشته شده است. ویلاهای ساحلی لوکس میلیون دلاری نیز در این کشور ساخته می‌شوند، اما با جست‌و‌جو در مناطق درست می‌توانید یک آپارتمان ساده یا یک خانه کوچک را با قیمت تقریبی ۲۵ هزار تا ۵۰ هزار دلار پیدا کنید.

خرید خانه در خارج
خرید خانه در خارج

۶. تایلند

تایلند یکی دیگر از نقاط محبوب گردشگری است و مکان‌های بسیاری برای گشت‎و‌گذار دارد. شما می توانید یک آپارتمان زیبا را با حدود ۳۰ هزار دلار و یک خانه‌ی بزرگ‌تر را با ۶۰ هزار دلار بخرید. همچنین می توانید رستوران‌های بسیار ارزانی را پیدا کنید تا از پول خود بیشترین بهره را ببرید.

۷. بلغارستان

بلغارستان مملو از معماری‌های باستانی و مناظر طبیعی زیبا است.در این کشور با درآمد ماهانه ۱۵۰۰ دلار، به عنوان طبقه‌ی مرفه درنظر گرفته می‌شوید. در بلغارستان خانه‌ها با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار دلار به فروش می‌رسند.

۸. مجارستان

مجارستان نیز یکی از مقصدهای محبوب گردشگری است. کسانی که خانه‌ای برای گذراندن تعطیلات در مجارستان می‌خرند، عموما به دلیل علاقه‌ی زیاد به صورت دائمی به آن‌جا نقل مکان می‌کنند. این کشور به شدت ارزان است. یک خانه‌ی بزرگ در حدود ۹۰ هزار دلار به فروش می‌رسد و این خانه‌ها مقدار قابل توجهی از زمین را نیز دربر‌می‌گیرند.

۹. آلبانی

آلبانی در تمام طول سال هوایی گرم و آفتابی دارد. ازاین رو است که این کشور برای سفر و یا استقرار دائمی به مکانی دلچسب تبدیل شده است. در آلبانی یک واحد آپارتمانی بزرگ در طبقه‌ی آخر یک برج را تنها با ۱۵۰ هزار دلار می توان خریداری کرد که در مقایسه با قیمت‌ها در ایالات متحده خیلی گران به نظر نمی‌رسد.

۱۰. کلمبیا

در کلمبیا یک وعده ی کامل غذایی را با تنها ۵ دلار می‌توانید میل کنید.در این کشور هزینه‌ی اجاره ی منزل بسیار پایین و درحدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار در ماه است. در این کشور مناطق را بر اساس طبقات اجتماعی بخش بندی می کنند. پس اگر در منطقه‌ی مرفه طبقه بندی شوید، احتمال دارد برای رفع مایحتاج خود هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

چه به دنبال خانه‌ای برای سپری کردن اوقات فراغت خود باشید و چه جایی برای نقل مکان دائمی، این کشورها مناظرطبیعی چشم‌گیر، معماری شگفت‌انگیز، آب و هوای دلچسب و البته میزان هزینه‌هایی مناسب برای زندگی دارند. پس بعد از خرید خانه پشیمان نخواهید شد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT