خرید قالب های وردپرس

خرید قالب های وردپرس از این سایت ها

زمان مطالعه 27 دقیقه

بهترین زمان برای تغییر به تم های ممتاز زمانی است که تم های رایگان کافی نباشند. اما یک تم ممتاز چقدر هزینه دارد؟ و از کجا تم های وردپرس را بخریم؟ خرید قالب های وردپرس را در ادامه در این سرویس ها انجام دهید. خرید قالب های وردپرس را در ادامه بخوانید.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

اگر به نظر زیاد می رسد، قبل از تصمیم گیری، مزایای تم های ممتاز نسبت به موارد رایگان را در نظر بگیرید. پس از آشنایی با مزایای تم های ممتاز نسبت به تم های پولی، می توانید یکی را خریداری کنید، اما از کجا می توانید آنها را خریداری کنید؟

کدام شرکت ها محصولات درجه یک و قابل اعتماد دارند؟

یک قالب وردپرس درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه، بدون شک، ده ها هزار وب سایت وجود دارند که قالب های وردپرس را ارائه می دهند. با این حال، اکثر این وب سایت ها فاقد ویژگی هایی هستند که فرد را قابل اعتماد می کند. بنابراین شما نباید به آنها اعتماد کنید.

این نکات می تواند به شما در شناخت بازارهای برتر قالب وردپرس کمک کند.

خدمات مشتری برتر

قبل از خرید از هر فروشگاهی، بررسی پشتیبانی مشتری آنها بسیار مهم است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی با یک موضوع مرتبط با موضوع مواجه خواهید شد. شما حتی نمی توانید درک کنید که دریافت پشتیبانی حرفه ای در صورت نیاز چقدر راحت است.

به روز رسانی های مداوم

اطمینان حاصل کنید که توسعه دهندگان به روز رسانی های مکرر را ارائه می دهند. وردپرس همیشه در حال به روز رسانی است. بنابراین، اگر موضوع شما قدیمی باشد، نمی تواند با جدیدترین نسخه وردپرس کار کند. به روز رسانی تم ها می تواند امنیت را با ایمن سازی آسیب پذیری های تم و محافظت از سیستم شما در برابر حملات هکرها افزایش دهد.

راهنمای گام به گام یا مستند

ممکن است کمک نصب را در مستندات جامع یا راهنمایی در مورد مضامین بیابید. این روند نصب را تسریع می کند و در صورت بروز مشکل، استرسی که ممکن است احساس کنید کاهش می دهد.

دموهای متعدد

دمو زنده لازم است. بنابراین، اگر بازاری هیچ کدام را ارائه نکرد، وقت آن است که چمدان های خود را ببندید و وب سایت را ترک کنید. اکثر بازارهای قابل اعتماد شامل نمایش های متعددی از محصولات خود می شوند تا مشتریان بتوانند نحوه عملکرد موضوع و نحوه طراحی آن را ببینند.

روش های پرداخت امن

اگر می‌خواهید یک تم ممتاز بخرید، باید تراکنش‌های مالی انجام دهید. قبل از خرید، گزینه های پرداخت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ساده و ایمن هستند.

برای اطلاعات دقیق، توصیه می کنیم مقاله ما را در مورد نحوه انتخاب بهترین قالب وردپرس بررسی کنید.

بهترین بازارها برای خرید قالب های وردپرس از کدام هستند؟

اکنون زمان معرفی برخی از فروشگاه هایی است که این ویژگی ها را دارند که ویژگی های یک وب سایت بازار تم خوب را مورد بحث قرار دادیم تا کار شما برای انتخاب یک وب سایت مناسب بسیار ساده تر شود.

1.خرید قالب های وردپرس Elegant Themes

Elegant Themes یک ارائه دهنده تم ممتاز شناخته شده با تقریباً صد تم زیبا و بیش از 570000 مشترک است. گزینه های این فروشگاه تم از زمان انتشار فریم ورک دائما محبوب Divi در چند سال پیش به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند.

تم های Divi و Extra این پلتفرم بهترین هستند. Elegant Themes ساختارهای قیمت گذاری مشخصی دارد. علاوه بر این، یک عضویت به شما امکان دسترسی به همه چیز را می دهد.

علاوه بر این، یک عضویت به شما امکان می دهد از تم ها و افزونه ها در وب سایت های نامحدود استفاده کنید. علاوه بر این، تم ها به طور منظم به روز می شوند. بنابراین نیازی به مقابله با تهدیدات نقض داده نخواهید داشت.

پشتیبانی 24 ساعته

این انجمن فوق العاده و کمک های شبانه روزی را ارائه می دهد. همچنین اسنادی را ارائه می دهد که می توانید آنها را بخوانید و برای کمک به خود از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، کمک فنی ارائه می‌شود و می‌توانید به صورت زنده با حرفه‌ای‌ها چت کنید.

اگر از عضویت خود راضی نیستید، Elegant Theme یک گزینه تضمین بازگشت وجه 30 روزه ارائه می دهد.

Divi و Extra با هزینه منصفانه

. Divi: Divi یک تم وردپرس چند منظوره فوق العاده مفید را با ترکیب طراحی جذاب با تعداد زیادی ویژگی قابل توجه ایجاد می کند.

. Extra: اگر در حال ایجاد یک وبلاگ یا وب سایت با محتوای اخبار یا مجله های فراوان هستید، به شدت توصیه می شود. کیفیت طراحی و ظاهر کلی این تم عالی است.

Elegant Themes دو گزینه پرداخت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. اگر بسته دسترسی سالانه را با قیمت 89 دلار در سال خریداری کنید، می توانید به مدت یک سال به همه موضوعات دسترسی داشته باشید. سال بعد باید یک بار دیگر مجوز خود را تمدید کنید.

در مقابل، ممکن است با 249 دلار دسترسی مادام العمر داشته باشید و تمام تم ها را دریافت کنید. “همه تم ها” به تک تک تم ها در وب سایت، از جمله Divi و Extra، دو مورد از برترین تم های وردپرس در سراسر جهان اشاره دارد.

2.خرید قالب های وردپرس ThemeForest

ThemeForest دارای تم های ممتاز اما مقرون به صرفه ای است که شما به دنبال آن هستید. همانطور که از نام آن پیداست، این بزرگترین فروشگاه تم در وب است. ده ها هزار تم و قالب برای وب سایت شما فراهم می کند.

به لطف تم های ممتاز ThemeForest، می توانید به راحتی تم های متعددی را با پول کمتری نسبت به قیمت یک تم از وب سایت های دیگر خریداری کنید که از 2 دلار شروع می شود.

پشتیبانی از هر تم

ThemeForest به مشتریان خود کمک های جامع و مستندات کامل ارائه می دهد. در وب سایت راهنما، مقالات متعددی که به خوبی پسندیده شده اند، در مورد مضامین موجود است. همچنین می توانید از صفحه وبلاگ دیدن کنید و در انجمن شرکت کنید.

از آنجایی که ThemeForest یک بازار است، توسعه دهندگان مختلف تم های خود را برای فروش قرار داده اند. صفحه تم را از صفحه اصلی ThemeForest باز کنید تا در مورد آن موضوع کمک بگیرید. می توانید گزینه Support را در بالای گزینه Theme Preview قرار دهید.

Avada و Betheme، محصولات جنگلی تم محبوب

قیمت ها ممکن است بسته به موضوع متفاوت باشد. به عنوان مثال، BeTheme 59 دلار و تم Avada 69 دلار است. به طور مشابه، ممکن است تم های زیادی را در قیمت های مختلف پیدا کنید. بنابراین، یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

محبوب ترین قالب وردپرس ThemeForest سال ها سازنده وب سایت Avada بوده است. همه اینها به دلیل ویژگی های انعطاف پذیر و پیشرفته آن است که شامل سفارشی سازی بی حد و حصر، سرعت بالا، تصاویر بصری با کیفیت بسیار بالا و موارد دیگر می شود.

BeTheme یکی دیگر از تم های ممتاز و معروف ThemeForest است. می توانید بیش از 650 قالب از پیش ساخته شده آن را به راحتی وارد کنید. علاوه بر این، BeTheme دارای گزینه های منوی بی پایان است و WooCommerce و ترجمه آماده است.

3. StudioPress

StudioPress یکی دیگر از منابع عالی برای تم های وردپرس است. Genesis Framework، یکی از شناخته شده ترین محصولات وردپرس، توسط StudioPress توسعه یافته است. جنسیس ابزارهای ضروری برای ساخت یک وب سایت ایده آل وردپرس را فراهم می کند.

بیش از 260675 مشتری راضی از این فروشگاه استفاده می کنند. علاوه بر این، Genesis Framework بیش از 600000 وب سایت را تامین کرده است و بیش از 390000 عضو فعال انجمن و توسعه دهندگان Genesis دارد. این وب سایت یکی از بهترین موضوعات را برای ایجاد صفحات وب دستور العمل یا وبلاگ های غذا ارائه می دهد. Authority Pro یکی دیگر از موضوعات برجسته در این بازار است.

انجمن ها و مستندات کامل

از طریق انجمن ها، کمک و پشتیبانی به مشتری ارائه می دهد. بسیاری از موضوعات و عناوین مربوط به موضوعات و موضوعات مختلف است. علاوه بر این، شما می توانید سوژه های خود را ایجاد کنید.

یک صفحه راهنما و مستندات نیز موجود است که حاوی اسناد متعدد مرتبط با موضوعات است.

Foodie، بهترین تم برای وبلاگ های غذایی

علاوه بر این، گزینه هایی برای نمایش تصاویر و دستور العمل های غذا ارائه می دهد. Authority Pro نیز موضوعی با طراحی شیک است، اما برای ایجاد نمونه کارها و وب سایت های تجاری ایجاد شده است.

با 360 دلار در سال، ممکن است نسخه Pro را دریافت کنید، که با تمام تم های ایجاد شده توسط StudioPress ارائه می شود. به عبارت دیگر، شما این دو تم را علاوه بر هر تم دیگری در بازار دریافت می کنید.

4.خرید قالب های وردپرس ThemeGrill

ThemeGrill برای ارائه سریع ترین، سبک ترین و قابل تنظیم ترین تم های وردپرس شناخته شده است. برخی از ویژگی های برتر این بازار در زیر ذکر شده است:

. چند منظوره: قالب های وردپرس برای اهداف مختلفی از جمله مشاغل، مجلات، وبلاگ های شخصی، آژانس ها، فروشگاه های آنلاین، کافه ها، رستوران ها، مدارس و کلیساها در دسترس هستند.

. وارد کننده نسخه ی نمایشی: با کمک وارد کننده نسخه ی نمایشی ThemeGrill، می توانید به سرعت چندین قالب شروع را از هر تم ThemeGrill وارد کنید.

. انعطاف پذیری: سریع، کاملا سازگار، ماهرانه به خوبی کدگذاری شده، ارتباط آسان با صفحه سازان دلخواه شما.

ThemeGrill با 16 تم فوق العاده، بیش از 100 سایت شروع و 3000+ رتبه بندی 5 ستاره، در حال حاضر بیش از 400000 وب سایت را پشتیبانی می کند.

پشتیبانی کامل از مشتریان

پشتیبانی مشتری در این وب سایت از همه بهتر است! خدمات مشتریان 24 ساعته در دسترس است. این اسناد و یک وبلاگ را برای افرادی که می خواهند به طور مستقل کارها را انجام دهند ارائه می دهد.

ThemeGrill همچنین چت زنده را ارائه می دهد که برای همه بازدیدکنندگان و مشتریان باز است. علاوه بر این، اگر شما یک کاربر ممتاز هستید، یک بلیط کمک ارائه می دهد.

علاوه بر این، اگر اشکالی در موضوع خود پیدا کردید، می توانید آن را نیز گزارش کنید. اما بهتر از همه، می‌توانید از توسعه‌دهندگان ThemeGrill بخواهید که یک ویژگی اضافی خاص را که می‌خواهید در موضوع قرار دهند.

انفجار برای باک

ThemeGrill دو گزینه قیمت گذاری متفاوت دارد. اگر فقط می خواهید یک تم بخرید، باید 69 دلار در سال برای مجوز تک سایت هزینه کنید. برای خرید هر 16 تم به صورت همزمان، باید 99 دلار در سال بپردازید که شامل یک سال نگهداری و به روز رسانی می شود.

دو موضوع اصلی وب سایت به هدف خود عمل خواهند کرد. ColorMag موضوعی با تمرکز مجله/اخبار است. این موضوع برای انتشار سایت هایی مانند اخبار، مجلات، روزنامه ها و وبلاگ ها ایده آل است. علاوه بر این، WooCommerce را به طور کامل پشتیبانی می کند، با مرورگرهای مختلف سازگار است و به راحتی قابل تنظیم است.

eStore موضوع شما برای ایجاد یک وب سایت تجاری یا یک فروشگاه آنلاین است. با افزونه های دیگری مانند YITH WooCommerce Wishlist و خود WooCommerce به خوبی کار می کند.

5. Zakra

کلمه “قابلیت سفارشی سازی” بلافاصله هنگام بحث در مورد تم های ممتاز به ذهن خطور می کند، و تم های Zakra همه در مورد آن هستند.

Zakra هم نام وب سایت و هم موضوعی است که می فروشد. قدرتمند و چند منظوره، تم Zakra گزینه های بی شماری را برای ایجاد سریع وب سایت شما ارائه می دهد. بیش از 60 هزار مصرف کننده راضی از تم های Zakra روزانه از آن برای تقویت بیش از 100 وب سایت استفاده می کنند.

تم به خوبی کدگذاری شده است و ظاهری مدرن و زیبا دارد. علاوه بر این، یک سفارشی ساز و تنظیمات صفحه خاص، سفارشی کردن آن را ساده می کند. علاوه بر این، Zakra آماده AMP، RTL و ترجمه آماده است و با صفحه سازها سازگار است.

شایان ذکر است که Zakra دموهای اولیه متعددی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مطمئن شوید که انتخاب مناسب را انجام می دهید. Zakra بیش از 80 دمو شروع را برای انواع مختلف وب سایت های تخصصی ارائه می دهد. ناگفته نماند که همیشه آماده ارائه کمک است.

زکرا پشتیبانی کامل را ارائه می دهد

مشتریان زاکرا به کمک 24 ساعته دسترسی دارند. علاوه بر این، مجموعه‌ای از اسناد، وبلاگ‌ها و پرسش‌های متداول در دسترس عموم را ارائه می‌دهد. همچنین، در صورت مشاهده هر گونه خطا یا اشکال در وب سایت خود، می توانید یک اشکال را گزارش کنید.

به علاوه، اگر کاربر ممتاز هستید، می‌توانید بلیط‌های پشتیبانی ایجاد کنید. بهترین بخش این است که هر کاربر یا بازدید کننده می تواند چت زنده داشته باشد و هر نوع درخواستی را از تیم پشتیبانی بپرسد.

چهار طرح قیمت گذاری

هزینه طرح شخصی 69 دلار در سال، طرح Personal Plus 89 دلار در سال، طرح حرفه ای 289 دلار در سال و طرح توسعه دهنده 299 دلار در سال است. علاوه بر این، می توانید به برنامه های مادام العمر آنها نگاه کنید که گران تر هستند اما دسترسی نامحدودی به همه موضوعات دارند.

6. Themefy

تم های وردپرس با کشیدن و رها کردن بصری Themify تنظیمات سریع را بدون ویرایش هیچ کدی امکان پذیر می کند. فقط تنظیمات و سبک‌های تم را در پنل گزینه‌های کاربرپسند تغییر دهید.

علاوه بر این، آنها اکنون انواع پلاگین های خارق العاده را ارائه می دهند. به عنوان شاهدی بر برتری خود، به بیش از 116000 مشتری محتوای خود فقط با مضامین و افزونه های با بالاترین کیفیت خدمات ارائه کرده است. Themify 42 تم، 11 پلاگین، 25 افزونه سازنده، 5 افزونه PTB (سازنده پس از تایپ) و دارایی های فتوشاپ را ارائه می دهد.

بدون چت زنده، اما انجمن های عالی

برای کمک به شما در یافتن راه حل، Themify انواع اسناد و سوالات متداول را ارائه می دهد. همچنین، این انجمن ارائه می دهد. می‌توانید در صفحه تالار گفتمان، راهنمای تم، پشتیبانی از افزونه و پشتیبانی عمومی دریافت کنید. علاوه بر این، جدیدترین بحث در مورد بسیاری از موضوعات وجود دارد.

علاوه بر این، می توانید فرم تماس را تکمیل و ایمیل کنید. کارشناسان در عرض 24 ساعت به ایمیل هایی که مستقیماً برای آنها ارسال می شود پاسخ خواهند داد.

Ultra را فقط با 59 دلار خریداری کنید

بهترین تم Themify تم Ultra است زیرا قدرت و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌اش دارد. این بهترین موضوع تجارت الکترونیکی است که Themify ارائه کرده است. تم های دیگری که برای هر نوع وب سایتی کار می کنند نیز در دسترس هستند.

با توجه به گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده Ultra، می‌توانید ظاهر تم خود را کاملاً مدیریت کنید و آن را برای طیف گسترده‌ای از اهداف وب‌سایت کارآمد کنید.

علاوه بر این، یک مگا منو، اسکرول بخش، بیش از 140 قالب از پیش طراحی شده و موارد دیگر را ارائه می دهد. ساختار قیمت گذاری Themify به سه گروه تقسیم می شود. برای خرید یک تم تکی مانند Ultra باید 59 دلار بپردازید. قیمت مستر کلاب 89 دلار است، در حالی که قیمت کلاب لاف تایم 249 دلار است.

حتما نگاهی به بررسی تم Ultra ما بیندازید.

7. Brizy

Brizy خود را به عنوان یک استودیوی طراحی وب معرفی می کند که به تولید انواع تم های عالی وردپرس اختصاص دارد. آنها طرح های تم با طراحی خوب، مدرن و واکنش گرا را برای طیف گسترده ای از وب سایت های مختلف ارائه می دهند. با این حال، این وب سایت بر گسترش و بهبود برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود تمرکز دارد.

Brizy یک تبلیغ جذاب دارد که به موجب آن اگر با یکی از شرکای میزبانی آنها ثبت نام کنید، یک تم ممتاز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

8. MyThemeShop

اگر از تم های bloat خسته شده اید و کدنویسی وحشتناکی دارید، MyThemeShop بهترین گزینه شما است. این فروشگاه هشت تم خوب کدگذاری شده و پرمیوم و 14 پلاگین را ارائه می دهد. علاوه بر این، تا کنون بیش از 717000 مشتری را راضی کرده است.

علاوه بر این، تم ها به دسته های زیادی تقسیم می شوند: تجارت، مجله، وبلاگ و ووکامرس. تم ها سرعت بهینه سازی شده اند و بسیار پاسخگو هستند. همچنین، تم ها دارای عملکردهایی مانند به روز رسانی با یک کلیک، طراحی متمرکز بر تبدیل و دسترسی فوری هستند.

انجمن چند منظوره برای انواع مشکلات

پشتیبانی وردپرس از MyThemeShop فراوان است. انجمن ها و درس های ویدیویی متعددی در دسترس هستند. هر مسئله ای که قابل تصور است در صفحه انجمن پوشش داده می شود، از جمله کمک برای برنامه های وابسته، افزونه ها، و تم ها و بسیاری دیگر. همچنین می توانید اشکالات و مشکلات را گزارش کنید. علاوه بر این، کاربران ممتاز به چندین مزیت انحصاری دسترسی دارند.

سریعترین قالب وردپرس را دریافت کنید

تمام تم های موجود در وب سایت MyThemeShop هر کدام 39 دلار است. همچنین برخی از تم ها رایگان هستند. با این حال، سریعترین قالب وردپرس، طرحواره، نیاز به پرداخت دارد. دارای یک پنل انتخاب قوی و یک سیستم بررسی داخلی است و کاملاً پاسخگو است. جدای از آن، به درستی مستند شده، HTML و CSS آماده است.

9.خرید قالب های وردپرس ThemeIsle

هر وب سایت تخصصی می تواند از تم ThemeIsle استفاده کند. شما می توانید از بین موضوعات تجاری، Elementor، تجارت الکترونیک و وبلاگ نویسی انتخاب کنید.

علاوه بر این، ThemeIsle افزونه هایی را برای گسترش عملکرد وب سایت شما ارائه می دهد. توسعه دهندگان تم ها را به طور خاص برای کمک به تسریع ایجاد و راه اندازی یک وب سایت ایجاد کردند. بهترین طراحی و تمام ویژگی‌های لازم در تم‌ها برای انجام آن ترکیب شده‌اند. تم ها همچنین دارای ویژگی های خاصی مانند سازگاری با AMP و صفحه سازهای محبوب هستند.

جدای از آن، هر تم چندین دمو دارد. قبل از دانلود، می توانید یک پیش نمایش زنده از آن دموها نیز دریافت کنید. علاوه بر این، اگر در نظر دارید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید، اکثر تم ها با WooCommerce سازگار هستند.

پشتیبانی از دوشنبه تا جمعه

اگر هنگام استفاده از طرح زمینه با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید در هر زمانی بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت شرقی، از دوشنبه تا جمعه با تیم پشتیبانی ThemeIsle تماس بگیرید. همچنین، یک پایگاه دانش جامع و سوالات متداول ارائه می دهد. بدون ذکر پست های مفید در صفحه وبلاگ ThemeIsle.

Hestia و Neve برای قیمت منصفانه

بهترین تم هایی که این فروشگاه ارائه می دهد Neve و Hestia هستند. Hestia یک تم وردپرس یک صفحه ای پیشرفته است که برای هر نوع شرکتی مناسب است.

علاوه بر این، ویژگی های باورنکردنی مانند طراحی متریال نرم، سازگاری WooCommerce و صفحه سازها و سرعت بی نظیر را ارائه می دهد. هر کدام گزینه های عضویت منحصر به فردی دارند.

Neve:

. شخصی: 69 دلار در سال

. تجارت: 149 دلار در سال

. آژانس: 259 دلار در سال

Hestia:

. شخصی: 69 دلار در سال

. تجارت: 99 دلار در سال

. آژانس: 299 دلار در سال

10. aThemes

aThemes هم نسخه رایگان و هم نسخه ممتاز را ارائه می دهد. می‌توانید تم‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌های مشاغل، نمونه کارها و فروشگاه‌های آنلاین جستجو کنید. در حال حاضر بیش از 100000 کاربر فعال دارد. تم های aThemes آماده ترجمه هستند، بنابراین می توانید یک وب سایت به هر زبانی بسازید.

یک صفحه ساز یکپارچه کشیدن و رها کردن مانند Elementor همچنین می تواند صفحات وب برجسته و زیبایی را بسازد. همچنین، هر موضوع با مرورگر سازگار است. این نشان می دهد که تم ها در تمام مرورگرها از جمله کروم، فایرفاکس، اپرا و غیره به طور یکسان عمل می کنند.

کاربران ممتاز پشتیبانی بهتری دریافت می کنند

کاربران تم رایگان aThemes می‌توانند از طریق تالارهای گفتمان WordPress.org به پشتیبانی دسترسی داشته باشند، و کاربران تم‌های ممتاز می‌توانند با ارسال بلیط ایمیل یا ارسال پست در انجمن خصوصی خود، به کمک اولویت‌دار دسترسی داشته باشند.

سیدنی را دریافت کنید، یک وب سایت تجاری حرفه ای بسازید

aThemes دو سطح قیمت گذاری جایگزین را ارائه می دهد. برای هر تم تکی باید 69 دلار در سال و برای دسترسی سالانه باید 99 دلار در سال بپردازید. اما با 69 دلار، می توانید سیدنی، بهترین موضوع تجاری وردپرس را دریافت کنید.

سیدنی یک قالب قدرتمند وردپرس است که روشی ساده برای کسب و کارها و پیمانکاران مستقل فراهم می کند تا به راحتی حضور در اینترنت را ایجاد کنند. سیدنی همچنین تمام بلوک های سازنده شما برای ساختن یک صفحه اول خیره کننده را دارد.

11.خرید قالب های وردپرس Astra

Astra هم نام وب سایت و هم تم شبیه زاکراست. Astra یکی از شناخته شده ترین تم های تاریخ است که در هر ده لیست برتر از تم های وردپرس ظاهر می شود. علاوه بر این، Astra برای کوتاه کردن زمان مورد نیاز برای طراحی وب‌سایت، نسخه‌های نمایشی وب‌سایت آماده و کاملاً پیکسلی را ارائه می‌کند. Astra انواع مختلفی از امکانات را برای تغییر طراحی در سفارشی ساز وردپرس ارائه می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ای که Astra ارائه می دهد، اتصال یکپارچه با WooCommerce است. اگر می خواهید، این می تواند به شما در ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک کمک کند. Astra همچنین با LifterLMS و LearnDash یکپارچه سازی می کند. حتی ممکن است با استفاده از این قابلیت یک وب سایت برای یک دوره آنلاین بسازید.

انجمن فیس بوک برای کمک

Astra اسناد و سوالات متداول بسیاری را ارائه می دهد اگر می خواهید به تنهایی مشکل را حل کنید. همچنین، می‌توانید با عضویت در انجمن Astra در فیس‌ بوک، از متخصصان کمک بخواهید.

راهنماهای ویدیویی نیز در کانال رسمی YouTube Astra موجود است. به علاوه، صفحه وبلاگ آن نیز میزبان محتوا است. با این حال، گزینه چت زنده را ارائه نمی دهد.

Astra را به صورت رایگان دریافت کنید

دانلود Astra هیچ هزینه ای ندارد. علاوه بر این، سه گزینه قیمت گذاری مختلف را برای نسخه Pro ارائه می دهد. قیمت آنها برای Astra Pro 49 دلار، Essential Bundle 169 دلار و Growth Bundle 249 دلار است.

اگر پس از استفاده از نسخه رایگان تصمیم گرفتید این تم برای نیازهای شما مناسب باشد، می توانید آن را ارتقا دهید.

12. GeneratePress

یکی از بهترین مکان‌ها برای دریافت قالب وردپرس قابل اعتماد و پشتیبانی شده GeneratePress.com است که نام آن نیز هست. این یک تم انعطاف پذیر است که با رویکردی ساده و مینیمال ایجاد شده است.

انجمن های برتر برای کاربران ممتاز

از انجمن ها برای پشتیبانی GeneratePress استفاده می شود. WordPress.org جایی است که کاربران رایگان می توانند برای پشتیبانی مراجعه کنند، در حالی که انجمن های پشتیبانی حق بیمه فقط برای کاربران پولی در دسترس هستند. همچنین می توانید از مستندات کامل آنها برای یافتن پاسخ سوالات خود استفاده کنید.

نسخه پریمیوم GeneratePress 44 دلار در سال هزینه دارد. علاوه بر این، می توانید بسته Lifetime آنها را با قیمت 219 دلار خریداری کنید، که ارتقاهای مادام العمر، پشتیبانی برتر و دسترسی نامحدود به GeneratePress، یکی از بهترین تم های وردپرس را ارائه می دهد.

تم ساده اما بسیار جذاب

این نمونه‌های متمرکز بر عملکرد را ارائه می‌کند و اطمینان می‌دهد که وب‌سایت شما سریع و مؤثر اجرا می‌شود. علاوه بر این، شما می توانید طراحی سایت خود را به دلیل انتخاب های شخصی سازی فراوان آن انتخاب کنید.

GeneratePress تم های کدگذاری شده با بالاترین استانداردها را ارائه می دهد و آن را قادر می سازد با هر افزونه ای کار کند. علاوه بر این، تم از RTL و LTR پشتیبانی می کند و بیش از 20 زبان را برای وب سایت شما ارائه می دهد. این تم دارای بیش از 40 قالب تم برای وب سایت شما است و به دسته های تجارت، وبلاگ و تجارت الکترونیک تقسیم می شود.

13.خرید قالب های وردپرس KadenceWP

بیش از 200000 کاربر به Kadence WP به عنوان یک فروشگاه برای خرید تم ها و افزونه های خیره کننده اعتماد دارند. این صفحه حاوی تم Kadence است، گزینه ای انعطاف پذیر که به شما امکان می دهد تا به سرعت وب سایت های جذابی ایجاد کنید.

پشتیبانی ضعیف اما انجمن های رشته ای

شما باید یک بلیط پشتیبانی برای محصولات ممتاز ایجاد کنید و پشتیبانی رایگان دریافت کنید. علاوه بر این، می توانید از دوره ها، مقالات و پایگاه های دانش آنها کمک بگیرید. علاوه بر این، آنها تالارهای انجمن فعال دارند که در آن افراد سؤال می‌پرسند، سردرگمی را به اشتراک می‌گذارند و پاسخ‌ها را پیدا می‌کنند.

با Kadence به راحتی وب سایت بسازید

Kadence Pro 59 دلار در سال، Essential Bundle 129 دلار در سال، Full Bundle 199 دلار در سال است و شما می توانید Lifetime Full Bundle را با قیمت 699 دلار خریداری کنید.

با رابط کشیدن و رها کردن، سازنده سرصفحه و پاورقی Kadence ساده است. همچنین یک مولد پودر سوخاری داخلی با موضوع Kadence برای فعال کردن پودر سوخاری دریافت می‌کنید.

Niche News ، دوره خیاطی، دوره نویسندگی، فروشگاه جواهرات و غیره، تنها تعدادی از قالب های آماده برای شروع سایت این سرویس هستند. علاوه بر این، به شما امکان می دهد آیکون های رسانه های اجتماعی را در هدر و پاورقی قرار دهید تا وب سایت خود را به رسانه های اجتماعی لینک دهید. با ویژگی طرح بندی آن، می توانید طرح بندی وب سایت خود را به خوبی تنظیم کنید.

چندین پلاگین مانند LearnDash، LifterLMS، bbPress، Elementor، Gutenberg، Beaver Builder و سایرین نیز به راحتی با آن مرتبط هستند.

14. OceanWP

فروشگاه تم محبوب OceanWP موضوعی را تحت این نام ارائه می دهد. یکی از بهترین تم های چند منظوره، انواع قالب های زیبایی را ارائه می دهد. بیش از 700000 وب سایت به دلیل سازگاری، تکنیک های SEO و غیره توسط OceanWP به طور فعال راه اندازی شده اند.

برنامه های پشتیبانی برای مشتریان VIP

بسته به طرح‌های مختلف شما، OceanWP از طریق پشتیبانی اولیه مشتری، پشتیبانی مشتری اولویت‌دار و پشتیبانی مشتری ممتاز و VIP کمک می‌کند. همچنین پایگاه دانش گسترده ای را فراهم می کند. اگر می‌خواهید پشتیبانی سریع‌تر و کامل‌تری داشته باشید، می‌توانید طرح‌های پشتیبانی اولویت‌دار آنها را خریداری کنید، که زمان‌های پاسخگویی زودتر از بلیط‌های خدمات استاندارد را ارائه می‌دهند.

پشتیبانی حرفه ای 29 دلار است و پشتیبانی نهایی 99 دلار هزینه دارد. علاوه بر این، OceanWP از دوشنبه تا جمعه پشتیبانی ارائه می دهد.

OceanWP، حق بیمه برای هر چیزی

OceanWP علاوه بر نسخه رایگان، سه سطح قیمت متفاوت را ارائه می دهد. قیمت طرح شخصی، طرح تجاری و طرح آژانس 35، 49 و 79 دلار در سال است. با این حال، اگر نسخه پریمیوم را خریداری کنید، چه چیزی دریافت خواهید کرد؟

چندین الگو برای سلامتی، ورزش، مدیتیشن، عکاسی و موضوعات دیگر ارائه می دهد. تم سریع و سبک است و با اکثر افزونه های وردپرس کار می کند. همچنین صفحه سازهای معروفی مانند Divi، Elementor و غیره را در خود جای داده است.

علاوه بر این، گزینه های طراحی وب سایت زیادی را شامل می شود و از WooCommerce برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین پشتیبانی می کند. بیش از 220 قالب کامل سایت موجود است، یا می توانید از ابتدا شروع کنید.

15. خرید قالب های وردپرس MotoPress

MotoPress طیف گسترده ای از تم ها، از جمله مواردی را برای وبلاگ ها، املاک تعطیلات، و مدارس ارائه می دهد. علاوه بر این، صفحه سازهایی مانند Elementor و Gutenberg با قالب ها سازگار هستند.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید از قالب‌های ممتاز استفاده کنید، می‌توانید به راحتی به راه‌حل‌های متمایز و جامع برای ایجاد وب‌سایت‌های مرتبط با حیوانات خانگی، یک موضوع آنلاین برای رزرو کمپ و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

این موضوع همچنین شامل قالب‌های Elementor می‌شود که مخصوصاً برای کار با صفحه‌ساز معروف Elementor ایجاد شده‌اند و در زمان صرف شده برای کار بر روی تنظیمات سبک صرفه‌جویی می‌کنند. قالب‌های آماده Elementor آنها برای سایت‌های تجاری چند منظوره، اتاق‌های هتل و غیره، می‌تواند به شما در شروع کار کمک کند.

پشتیبانی شخصی برای 69 دلار

MotoPress پشتیبانی را از طریق Help Desk ارائه می دهد، جایی که شما باید یک بلیط برای دریافت کمک ارسال کنید. علاوه بر این، آنها تالارهایی را ارائه می دهند که در آن می توانید یک پرس و جو ارسال کنید و با سایر کاربران تعامل داشته باشید.

علاوه بر این، آنها دستورالعمل‌های ویدیویی جامعی را ارائه می‌کنند که اغلب برای رسیدگی به سؤالات معمولی به روز می‌شوند. اگر به کمک شخصی و کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به جای آن، پشتیبانی گسترده آن‌ها را با قیمت 69 دلار خریداری کنید.

16. WPZoom

WPZOOM توسط 75000 کاربر در سراسر جهان استفاده می شود و توسط بسیاری از کاربران در جامعه وردپرس مورد تحسین قرار می گیرد. این یک پنجره انتخاب تم بصری و یک ساختار ساده برای استفاده را ارائه می دهد. هنگام استفاده از پنل تنظیمات تم برای شخصی سازی آسان وب سایت خود، حتی نیازی به نگاهی به کد نخواهید داشت.

علاوه بر این، سفارشی ساز زنده آنها ساخت و سفارشی کردن ظاهر وب سایت شما را آسان می کند. مضامین WPZOOM چه یک تازه کار یا یک متخصص، برای همه عالی و ساده است. ناگفته نماند که تم ها به طور مکرر برای پشتیبانی از آخرین نسخه وردپرس و ویژگی های جدید آن به روز می شوند و آن را به یکی از فروشندگان قابل اعتماد قالب وردپرس تبدیل می کنند.

بدون انجمن و فقط بلیط

برای جستجوی پشتیبانی، از طریق تیکت های موجود در میز کمک با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. علاوه بر این، کانال پشتیبانی آنها پایگاه های دانشی را ارائه می دهد که به سؤالات رایج پاسخ می دهد.

سایت دستور العمل جذاب با Foodica

هر تم با WPZOOM قیمت متفاوتی دارد. شما باید بسته به موضوعی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید، قیمت را بپردازید زیرا قیمت آنها معمولاً از 59 تا 79 دلار برای هر موضوع متغیر است.

علاوه بر این، می توانید بسته تم آنها را خریداری کنید که هزینه آن 139 دلار در سال، 179 دلار برای بسته آژانس و 99 دلار برای بسته شخصی است.

Foodica بهترین موضوع موجود برای ساختن یک وب سایت اختصاصی به دستور العمل ها است. Foodica تم عالی برای ایجاد وبلاگ غذا، دستور العمل ها و سایر محتواها است. دارای فضایی برای افزودن دستور العمل ها و طراحی اسلایدر با ده گزینه رنگی است.

17.خرید قالب های وردپرس PremiumPress

برای صاحبان مشاغل باهوشی که مایل به پیشرفت وب سایت خود هستند، PremiumPress گزینه ایده آلی است. آنها تم های خاص زیادی مانند تجارت، دوستیابی، حراج ها، تبلیغات و غیره را ارائه می دهند. بیش از 65000 نفر از تم های PremiumPress با بیش از 100000 نصب فعال استفاده می کنند.

این تم ها برای مبتدیان عالی هستند و سفارشی سازی کامل را ارائه می دهند. آنها به طور کامل از پلاگین صفحه ساز محبوب Elementor پشتیبانی می کنند.

تم ها نیز منبع باز هستند و به شما امکان می دهند آن ها را به دلخواه خود تغییر دهید. آنها همچنین یک فیلتر جستجوی سفارشی پیشرفته و جستجوی قدرتمند Ajax ارائه می دهند.

سه سطح قیمت گذاری مختلف برای PremiumPress وجود دارد. مجوز توسعه دهنده 599 دلار، همه تم ها 399 دلار و تک تم 99 دلار است.

پشتیبانی 24 ساعته با مستندات

برای کمک به شما در مورد سؤالات خود، PremiumPress خدمات مشتریان را 24 ساعته ارائه می دهد. علاوه بر این، از طریق منطقه عضو کمک می کند. علاوه بر این، می‌توانید از آموزش‌های ویدیویی آنها برای رفع هرگونه سردرگمی به طور مستقل استفاده کنید.

17. Templatic

آیا در انتخاب موضوع مناسب برای خود شکست خورده اید؟ Templatic به مدت 13 سال تم می فروشد و بیش از 50 پلاگین و بیش از 90 تم ممتاز دارد. شما می‌توانید از میان انتخاب عظیم تمپلاتیک از تم‌های تخصصی مختلف، مانند تم‌های تابلوی شغلی، مضامین املاک و مستغلات، تم‌های رویدادها و غیره، موضوعی را انتخاب کنید. مضامین آن‌ها با کمترین زمان بارگذاری ایجاد می‌شوند، بنابراین سایت شما به سرعت کار می‌کند و بارگیری می‌شود.

با طرح های آماده استفاده آنها، تکمیل وب سایت شما فقط چند دقیقه طول می کشد. نصب تم، وارد کردن سریع آن، و جایگزینی محتوای نمونه با محتوای شما همه مورد نیاز است. علاوه بر این، می توانید سایت خود را با استفاده از طیف گسترده ای از انتخاب های شخصی سازی آن راه اندازی کنید.

قیمت و پشتیبانی در نقطه است

Templatic علاوه بر فروش تم های ممتاز و ارائه خدمات نصب تم، یک باشگاه پرمیوم نیز دارد. اگر می خواهید سرویس نصب تم آنها را خریداری کنید، نصب اولیه را با قیمت 59 دلار و نصب حرفه ای را با 99 دلار ارائه می دهند.

علاوه بر این، برای کلاب اضافی 179 دلار (دانلود مادام العمر) و 130 دلار در سال برای کلاب بیسیک برای پیوستن به باشگاه پریمیوم هزینه دارد.

اگر به کمک نیاز دارید، فرم تماس آنها را پر کنید و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. Templatic پشتیبانی ایمیل را ارائه می دهد و مستندات کامل آنها برای راهنمایی شما در هر مرحله بسیار مفید است.

18.خرید قالب های وردپرس Creative Themes

Blocksy، یکی از سریع ترین و سبک ترین تم های ارائه شده توسط Creative Themes، کاملاً شناخته شده است. امتیاز عالی 100 را در GTmetric PageSpeed ​​Score دریافت کرد و در اکثر ابزارهای تست سرعت در رتبه اول قرار گرفت. علاوه بر این، با صفحه سازهای معروف Beaver Builder، Brizy، Elementor و Gutenberg سازگار است.

شما کنترل کاملی بر تمامی گزینه های سفارشی سازی، از جمله طرح بندی، ستون های فرعی، سرصفحه ها و پاورقی ها دارید. علاوه بر این، می توانید فونت ها و سایر عناصر را با تم های خلاق تغییر دهید. این موضوع یک واردکننده با یک کلیک برای صفحات، وبلاگ ها و غیره شما ارائه می دهد و بهینه سازی سئو است.

با استفاده از این قالب ها می توانید موضوعات مرتبط را در وب سایت خود نمایش دهید تا نرخ پرش را کاهش دهید. موضوع سه گزینه قیمت گذاری مختلف را ارائه می دهد. طرح شخصی، که هزینه آن 49 دلار در سال است، برای استفاده شخصی مناسب است. طرح حرفه ای، که هزینه آن 69 دلار در سال است و برای شرکت های اینترنتی بهترین است. و طرح آژانس، که برای آژانس ها و فریلنسرها بهترین است و 99 دلار در سال هزینه دارد.

زمان پاسخ سریع استعلام

برای دریافت کمک در زمینه‌های خلاقانه، باید یک بلیط ایجاد کنید. پشتیبانی معمولاً در عرض دو تا سه ساعت پاسخ می دهد، اگرچه زمان استاندارد پاسخ 24 ساعت است. آنها همچنین پایگاه های دانش جامع و درس های ویدئویی مختصری را برای کمک به شما در مورد سوالات و مسائل ارائه می دهند.

19. Template Monster

اگر به داده های توضیحات زیر نگاه کنید، به سرعت منحصر به فرد بودن این بازار را خواهید دید. برای پروژه اصلی وب خود، می توانید به راحتی قالب های وب سایت رایگان با بالاترین کیفیت را از Template Monster دریافت کنید.

از نظر اعداد دارای 23759 افکت تصویری و صوتی، 11498 قالب ارائه، 130984 قالب گرافیکی و 9000 قالب وب سایت می باشد.

اگر قصد دارید رزومه ای برای استخدام خود ایجاد کنید، Template Monster قالب های رزومه نفس گیری را ارائه می دهد.

یک مرکز راهنمایی پاسخگو و یک پرسش متداول غنی

صفحه پایگاه دانش Template Monster دارای تعداد زیادی اطلاعات مفید است. علاوه بر این، یک مرکز راهنمایی با سؤالات متداول در دسترس است. برای خوانندگانی که ممکن است علاقه مند باشند، یک صفحه وبلاگ نیز وجود دارد. علاوه بر این، می توانید باگ ها و مشکلات را گزارش کنید.

یک تم بخرید و هزار وب سایت بسازید

تم های مختلف ساختار قیمت گذاری متفاوتی دارند. Themex با قیمت 36 دلار در اینجا در دسترس است، در حالی که Monstroid2 با قیمت 95 دلار با دوره پشتیبانی شش ماهه رایگان در دسترس است.

علاوه بر این، فقط با 7.4 دلار در ماه، می‌توانید به انجمن Template Monster بپیوندید و بیش از 200 هزار کالای ممتاز، یک مجوز تجاری ساده، یک سال پشتیبانی و محصولات جدید در هفته دریافت کنید.

با این حال، شما احتمالا فقط نیاز به خرید Themex دارید، یک پوسته وردپرس پاسخگو و انعطاف پذیر. همچنین، از ویژگی های بصری شبکیه چشم و طراحی متمایز و پاسخگو برخوردار است. دارای انواع صفحات متعدد، طرح‌بندی‌های عریض و باکس، طرح‌های رنگی نامحدود و انواع پست است.

20.خرید قالب های وردپرس ModernThemes

بهترین وب سایت برای تم های دوران مدرن، همانطور که از نام آن پیداست، تم های مدرن است. دارای پلاگین ها و تم های رایگان و پولی است.

هر تم در تم های مدرن شامل قالب های انحصاری و رایج است. وارد کردن آنها ساده است، بنابراین می توانید به سرعت وب سایت خود را راه اندازی کنید. همه تم ها سازگاری بین مرورگرها، پایه پاسخگو، انتخابگر فونت گوگل، و امکانات رنگ بی پایان را ارائه می دهند.

بعلاوه، Modern Themes یک نمونه فایل XML را ارائه می دهد که می توانید پس از نصب تم ارسال کنید. این تضمین می کند که تم شما دقیقاً شبیه نسخه آزمایشی به نظر می رسد. علاوه بر این، آنها به الزامات تیم تم Automattic برای اطمینان از کیفیت تمام تم های وردپرس پایبند هستند.

برنامه های مختلف پشتیبانی برای کاربران ممتاز

برای طیف وسیعی از مشکلات خدمات مشتری را ارائه می دهد. اسناد و سوالات متداول برای موضوع در وب سایت پشتیبانی موجود است. علاوه بر این، هنگام خرید یک تم ممتاز، آنها خدمات پشتیبانی رایگان را ارائه می دهند. با این حال، شما باید گزینه های پشتیبانی را به صورت جداگانه برای تم های رایگان خریداری کنید.

. پشتیبانی اولیه: 10 دلار برای یک ماه دسترسی

. پشتیبانی اولویت: 15 دلار برای دسترسی سه ماهه

. راه اندازی نسخه ی نمایشی تم: 15 دلار برای راه اندازی کامل همراه با پشتیبانی اولویت

Gridsby، یک کپی از Pinterest

سه سطح قیمت گذاری مجزا برای تم های برتر وجود دارد. هر تم دارای قیمت منحصر به فردی است که با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این، تم های مدرن به ترتیب با قیمت 39، 59 و 99 دلار، طرح های Single، Developer و Lifetime را ارائه می دهد.

می توانید Gridsby را بخرید و Pinterest را با استفاده از طرح Single کپی کنید. در اصل کار شما را با ظاهر وبلاگ نویسی عکس Pinterest به نمایش می گذارد. همچنین امکانات رنگ بی پایان، انتخاب فونت گوگل، طرح های تمیز و دوست داشتنی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

21.خرید قالب های وردپرس MOJO Marketplace

بازار MOJO به دلیل ارائه تم ها، افزونه ها و خدمات برتر وردپرس معروف است. بهترین پلتفرم‌های CMS، از جمله وردپرس، جوملا، ویبلی، دروپال، تامبلر و موارد دیگر، همگی دارای تم‌های ممتاز هستند که مرور آن‌ها ساده است.

825 تم و قالب در بازار MOJO موجود است. با توجه به کیفیت تم ها، همه آنها در سطح بالایی قرار دارند. این به این دلیل است که هر موضوع به صورت دستی بررسی و به صورت حرفه ای کدگذاری می شود. همچنین شما را قادر می سازد تا تم های دیگر توسعه دهندگان را بازاریابی و بفروشید.

هاست های وب معروف مانند Bluehost نیز خدمات وردپرس را از طریق MOJO Marketplace ارائه می دهند. علاوه بر این، یافتن و دانلود تم ها از این سایت بسیار ساده است.

پاسخ پرس و جو فوری با Wp Live

کمک زنده WP از طریق MOJO Marketplace در دسترس است. علاوه بر این، سوالات متداول و آموزش ویدیویی را ارائه می دهد. علاوه بر این، متخصصان وردپرس آماده هستند تا در ایجاد، گسترش و نگهداری وب سایت شما به شما کمک کنند.

علاوه بر این، می توانید مستقیماً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. راهنمای WP Live با سه قیمت مختلف در دسترس است. سه گزینه WP Live Lite (29 دلار در ماه)، WP Live (49 دلار در ماه) و WP Live Pro (149 دلار در ماه) هستند.

یک نمونه کار منحصر به فرد با نمونه کارها منحصر به فرد ایجاد کنید

در این وب سایت بازار، تم های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. برای 29 دلار و 49 دلار. به ترتیب، می توانید Unique Portfolio و Aurora را دریافت کنید. هزینه برای موضوعات مختلف نیز متفاوت است. نمونه کارها منحصر به فرد و آرورا چیست؟

Unique Portfolio یک تم سریع و پاسخگو است که در درجه اول برای ویترین محصولات و وب سایت های گالری مانند طراحی شده است.

موضوع وبلاگ و فروشگاه Aurora اساسی و در عین حال زیبا است و برای وبلاگ نویسان و مشاغل تجارت الکترونیک ایده آل است. این پشتیبانی WooCommerce را برای وب سایت هایی که کالاها را آنلاین می فروشند ارائه می دهد. علاوه بر این، پاسخگو است، دارای طرح های رنگی بی پایان است و پیکربندی آن ساده است.

22. CSSIgniter

از سال 2010، CSSIgniter تم هایی با کیفیت بالا ارائه کرده است و یکی از فروشندگان قابل اعتماد قالب وردپرس است. این مجموعه قابل توجهی از تم های ممتاز مناسب برای تقریباً هر نوع وب سایتی را ارائه می دهد. تم های وردپرس برای شرکت ها، رستوران ها، هتل ها، نشریات و بسیاری موارد دیگر از جمله آنها هستند.

تمام تم های ارائه شده برای مبتدیان کاربر پسند هستند، برای موتورهای جستجو بهینه شده و قابل تنظیم هستند. هیچ دخالتی از طرف شخص ثالث وجود ندارد. از این رو تنها تم ها و پلاگین های موجود آنهایی هستند که توسط تیم CSSIgniter ساخته شده اند.

هر موضوع دارای توضیحات کامل و نسخه ی نمایشی است. در زیر تب پشتیبانی هر موضوع، می‌توانید اسناد مربوط به آن موضوع را نیز پیدا کنید. خرید تم از CSSIgniter مزایای متعددی دارد، مانند پشتیبانی ممتاز، استفاده نامحدود از سایت، پشتیبانی از سازندگان صفحه، یک تم کاملاً جدید در هر ماه، و موارد دیگر.

پشتیبانی با کیفیت خوب از یک وب سایت شناخته شده

جایگزین های متعددی برای پشتیبانی مشتری با CSSIgniter در دسترس است. اسناد و پایگاه های دانش مختلفی در دسترس است. علاوه بر این، تعداد زیادی آموزش در مورد موضوعات مختلف موجود است.

همچنین یک انجمن کمک اختصاصی وجود دارد، اما دسترسی به اشتراک فعلی نیاز دارد. علاوه بر این، فقط در صورتی که اشتراک شما فعال باشد، می توانید یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید.

با چند دلار یک تم چند منظوره دریافت کنید

سه طرح قیمت گذاری با CSSIgniter در دسترس است. قیمت سالانه یک تم 34.30 دلار است. شما باید 48.30 دلار در سال برای یک باشگاه استاندارد و 55.30 دلار در سال برای یک باشگاه توسعه دهندگان بپردازید. برای دسترسی نامحدود به همه مطالب موجود در بازار، یک بار هزینه 174.30 دلاری را برای یک کلاب Lifetime بپردازید.

با این حال، اگر فقط Neto را خریداری می کنید، باید خوب بروید. به سرعت بارگذاری می شود، ویژگی های زیادی دارد و می تواند هر وب سایت اینترنتی را بسازد. این یک موضوع تجارت الکترونیک بسیار سازگار است و دارای یک ویرایشگر بلوک جدید و سازنده صفحه مشابه Elementor است.

از کجا تم های رایگان پیدا کنیم؟

بدون شک، بهترین و امن ترین مکان برای دانلود تم های رایگان WordPress.org است. این خانه رسمی برای همه افزونه ها و تم های رایگان وردپرس است. همچنین مکانی است که می توانید مستقیماً نرم افزار وردپرس را دریافت کنید.

بیش از 9000 تم رایگان ایجاد شده توسط شرکت ها و متخصصان مختلف در کتابخانه تم WordPress.org موجود است.

بهترین جنبه در مورد انتخاب تم ها از WordPress.org این است که می توانید مطمئن باشید که همه آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اکثر تم ها به روز شده اند و تحت آزمایش های کیفی دقیق قرار گرفته اند.

بهترین ها را انتخاب کنید و بهترین ها را خلق کنید!

ما صمیمانه امیدواریم یکی از 28 وب سایت ذکر شده در بالا موضوع ایده آل شما را داشته باشد. این وب سایت ها قابل اعتماد هستند، بنابراین می توانید با اطمینان به پرداخت تم یا طرح دلخواه خود ادامه دهید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که از کجا قالب های وردپرس بخرید، ده فروشگاه اول را بررسی کنید. احتمالاً موضوعی را پیدا خواهید کرد که با خواسته های شما مطابقت داشته باشد و به شما در ایجاد یک وب سایت جذاب کمک کند.

با توجه به اینکه اکثر این وب سایت ها گزینه های متعددی برای موضوع ارائه می دهند، انجمن ها را به دقت بررسی کنید تا ببینید کدام تم کمترین اشکال و سریع ترین زمان پاسخگویی را دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT