خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی اتوماتیک

زمان مطالعه < 1 دقیقه

ووچر ها در اصل یک کد سریال و کد رمز می باشد که شما می توانید این کد را در اختیار دیگران قرار دهید تا به حساب شما ارز واریز کنند یا با استفاده از این کد صورت حسابی را پرداخت کنید. برای خرید ووچر پرفکت مانی اتوماتیک می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی

عملکرد آن بسیار شبیه آدرس والت است با این تفاوت که کد ووچر مشخص نمی کند که شما در کجا حساب ارزی الکترونیکی دارید و البته مزیت مهم دیگر آن این است که اگر شما از طریق ووچر مبلغی را خرج کنید کارمزدی بابت برداشت از شما کم نمی شود در حالی که اگر حساب پرفکت مانی نداشته باشید مبلغ 2% باید بابت کارمز بانکی پرداخت کنید.

یکی از متداول ترین سوال هایی که کاربران دارند نحوه ی انتقال ارز از کاربرانی که حساب پرفکت مانی ندارند به حساب کاربرانی که پرفکت مانی دارند است.

علاوه بر آدرس والت ، ووچر در حساب پرفکت مانی مانند یک کوپن الکترونیکی عمل می کند که امکان واریز و برداشت از حساب را تا سقف مشخصی معین می کند.

برای برداشت یا واریز به ووچر نیازی نیست حتما حساب در پرفکت مانی داشته باشید.

پس در صورتی که حساب عادی در پرفکت مانی دارید و تمایل دارید کارمزدی بابت برداشت از حساب پرداخت نکنید می توانید از ووچر استفاده کنید و البته لازم به ذکر است که ووچر ها تاریخ انقضا ندارند .

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT