خرید و فروش وبمانی

خرید و فروش وبمانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

وب مانی یک کیف پول آنلاین است که در خرید های اینترنتی شما را از داشتن حساب بانکی بین المللی یا کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزاکارت و مسترکارت بی نیاز می کند. مرکز این سیستم مالی در روسیه است و با توجه به شرایط موجود، یکی از سیستم های مالی معتبری است که ایرانیان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. البته محبوبیت آن بیشتر در کشورهای آسیای میانه و آسیای شرقی می باشد. تراکنش های آنی با کارمزد کم از مزیت کیف پول وب مانی می باشد. برای خرید و فروش وبمانی می توانید از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید و فروش وبمانی

برای استفاده از وب مانی، می بایست ابتدا یک حساب وب مانی داشته باشید. افتتاح حساب وب مانی آسان است، با این حال، اگر برای افتتاح حساب وب مانی مشکل دارید و یا مشغله شما بسیار است و زمانی برای افتتاح حساب ندارید، ما برای شما افتتاح حساب وب مانی می کنیم تا بتوانید از آن استفاده کنید.بیشتر پذیرنده های وب مانی کشورهای آسیای مرکزی و آسیای شرق می باشد.

خرید دلار وبمانی

خرید و فروش پی پال از دیگر خدمات ارزی اول پرداخت است.
در اول پرداخت می توانید اکانت وب مانی خود را با بهترین نرخ حساب وب مانی و در کمترین زمان شارژ نمایید.

خرید با وب مانی

وب مانی یکی از سیستم های مالی دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی روسیه می باشد و هیچگونه بحث تحریم برای شهروندان ایرانی اعمال نکرده است ، با توجه به مشکلات تجاری استفاده از خدمات وب مانی بسیار پر کاربرد و مناسب می باشد. افرادی که کارت وب مانی را دارند می توانند از طریق پنل سایت اول پرداخت کارت خود را شارژ کنند.

پرداخت از طریق درگاه وبمانی

تنها فقط کافیست در پنل کاربری خود بخش خرید وب مانی WebMoney را به صورت انلاین تکمیل کنید و مقدار مورد نیاز را به واحد دلار وارد کنید و پس از پرداخت مبلغ عملیات افزایش موجودی و شارژ حساب شما به صورت خودکار انجام و به موجودی کیف پول WMZ شما اضافه شود.

فروش دلار وب مانی

تبدیل وب مانی به ریال در سریع‌ترین زمان ممکن

فروش دلار وبمانی

برای نقد کردن وبمانی به این روش، ما حساب وب مانی خودمان را به شما می دهیم تا شما به فرستنده وجه بدهید و بعد از تکمیل مراحل و تایید از طرف ما، شما می توانید به راحتی وجه را به ریال از ما دریافت کنید.

امتیاز 5/5 - از 17 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT