خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی و ارسال آن

زمان مطالعه 7 دقیقه

AliExpress تنها سایت خرید چینی نیست که به ایالات متحده ارسال می کند. در این مقاله به بررسی خرید کالا از سایت های چینی و ارسال آن می پردازیم.

خرید با پی پال

خرید کالا از سایت های چینی

اکثر کاربران اینترنت با AliExpress آشنا هستند، اما این تنها وب سایت چینی است که به ایالات متحده ارسال می کند. در حالی که ممکن است نتوانید اقلام لوکس را از برندهای برتر دنیا پیدا کنید، اما سایت های خرید چینی برای لوازم الکترونیکی ارزان، لباس های اولیه و اقلام اطراف خانه عالی هستند. در اینجا بهترین سایت های خرید چینی که به ایالات متحده ارسال می کنند، آورده شده است.

خرید با ویزا و مستر

خرید از AliExpress

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

بدون شک AliExpress شناخته شده ترین فروشگاه آنلاین چینی است. با درآمد بیش از 55 میلیارد دلار، همچنین بزرگترین است.  پنج برابر بیشتر از eBay درآمد دارد.

خرید از AliExpress

برخلاف آمازون، AliExpress خودش هیچ محصولی را نمی فروشد. در عوض، این یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که شما را با فروشندگان شخص ثالث مرتبط می کند. فروشندگان عمدتاً در چین مستقر هستند، اما فروشندگانی در سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی نیز وجود دارند.

بسیاری از فروشندگان ارسال رایگان را ارائه می دهند، اما زمان بیشتری برای تحویل طول می کشد تا برسد. بسته به فروشنده می توانید از DHL، UPS، FedEx و سایر پیک های بین المللی نیز استفاده کنید.

 AliExpress یک سایت خرید آنلاین چینی قانونی است.

خرید از سایت Banggood

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

زمانی که بهترین سایت های خرید لوازم الکترونیکی ارزان را بررسی کردیم، درباره Banggood صحبت کردیم. اگرچه لوازم الکترونیکی تمرکز اصلی سایت است، اما تجهیزات ورزشی، لوازم جانبی مد، جواهرات و محصولات بهداشتی را نیز خواهید یافت.

خود این تجارت از سال 2004 وجود داشته است و آن را به یکی از سایت های قدیمی چینی تبدیل می کند که به ایالات متحده ارسال می شود. علاوه بر ایالات متحده، Banggood یک سایت خرید چینی شناخته شده است که محصولات را به جز چند منطقه به سراسر جهان ارسال می کند.

برخی از سفارشات واجد شرایط ارسال رایگان هستند. با این حال، مجدداً هشدار داده می شود که تحویل رایگان ممکن است زمان زیادی طول بکشد. مادرباره ی ماه ها صحبت می کنیم، نه هفته ها.

Banggood از چندین روش پرداخت پشتیبانی می کند. کارت‌های اعتباری، حواله‌های سیمی و PayPal همگی پشتیبانی می‌شوند، و همچنین گزینه‌های شخص ثالث مانند iDEAL و Dotpay پشتیبانی می‌شوند. 

خرید از سایت GearBest

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

GearBest یک فروشگاه آنلاین چینی جدیدتر از دو سایت اولی است که ما به آنها نگاه کردیم. این فقط از سال 2014 وجود داشته است.

این سایت با تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند شیائومی ارتباط نزدیکی دارد و معاملات بسیار بهتری را در مورد محصولات این شرکت ارائه می‌کند که در یک فروشگاه داخلی می‌توانید پیدا کنید. دسته بندی های دیگری که این سایت پوشش می دهد شامل نوزادان و کودکان، خانه و باغ، لوازم خانگی، برق و ابزار، و مد می شود.

GearBest برای ساکنان غیر ایالات متحده نیز عالی است. تنها دو کشوری که به آنها کشتی ارسال نخواهد کرد، فلسطین و سودان جنوبی هستند.

این سایت چهار روش ارسال را ارائه می دهد: ثبت نام نشده، ثبت شده، خط اولویت و ارسال سریع. ساکنان آمریکا می توانند از هر چهار طرح استفاده کنند. ارسال بدون ثبت نام رایگان است و حداکثر 45 روز طول می کشد. قیمت سریعترین گزینه – تسریع شده – بر اساس وزن محاسبه می شود. یک تا هفت روز طول می کشد.

GearBest دارای برخی از انبارهای مستقر در ایالات متحده است که می تواند زمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و امنیت تحویل های ثبت نشده را بهبود بخشد.

خرید از سایت DHgate4

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

DHgate که مقر آن در پکن است، در درجه اول یک سایت مد است (اگرچه دارای مجموعه گسترده ای از کالاها در دسته های مختلف از لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و موارد دیگر در دسترس است). اگر به دنبال کفش های ارزان، لباس عروسی، ساعت، محصولات  مو و آرایش یا کیف هستید، DHgate باید اولین مقصد شما باشد.

این سایت در سراسر جهان ارسال می شود. اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، می توانید از DHL یا یکی از پیک های محلی DHgate استفاده کنید. DHgate همچنین دارای یک انبار محلی است که می تواند یک کالا را در سه روز یا بیشتر به درب منزل شما برساند که سریعتر است و نیازی به پرداخت عوارض گمرکی ندارید (حداقل نه مستقیم).

DHL باید ظرف یک هفته سفارش شما را به دست شما برساند. برخی از اپراتورهای کمتر شناخته شده مانند China Post Air و Singapore Post ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد.

خرید از سایت YesStyle

YesStyle با تم مد، پوشاک مردانه، زنانه، کودکان و محصولات سبک زندگی را به فروش می رساند. شما همه چیز را از لباس بارداری گرفته تا لباس‌های کازپلی (cosplay) پیدا خواهید کرد.

برخلاف برخی از سایت‌های دیگر در این فهرست، YesStyle برندهای رایج را می‌فروشد. با این حال، آنها عمدتاً برچسب های ژاپنی و کره ای هستند، بنابراین ممکن است فوراً برای مخاطبان غربی آشنا نباشند. افرادی که علاقه خاصی به مد در ژاپن و کره دارند این سایت را دوست خواهند داشت. دارای بخش هایی است که به جدیدترین ظاهر در هر کشور اختصاص داده شده است.

YesStyle ارسال رایگان را برای سفارشات انتخابی ارائه می دهد و معمولاً 3 تا 5 روز (ارسال سریع) یا 10-14 روز (ارسال استاندارد) طول می کشد.

خرید از سایت LightInTheBox

LightInTheBox، همراه با سایت خواهر MiniInTheBox، به بیش از 200 کشور در سراسر جهان ارسال می شود. این شرکت محصولات را در سه دسته اصلی می فروشد: لباس، وسایل کوچک، و خانه و باغ. این شرکت در سال 2007 تأسیس شد و از قدرت به قوت خود گذشته است. در سال 2013 حتی در بورس نیویورک نیز ثبت شد.

شما می توانید از بین چندین گزینه حمل و نقل انتخاب کنید که همه آنها براساس وزن شارژ می شوند. ارسال رایگان وجود ندارد. اگر می خواهید از پیک استفاده کنید، LightInTheBox DHL، UPS، FedEx و TNT را ارائه می دهد.

خرید از سایت Shein

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

شین یکی دیگر از وب سایت های پیشرو چینی برای خرید آنلاین است. این شرکت در مد زنانه تخصص دارد، اگرچه برخی از لباس‌های مردانه و محصولات کودکان نیز موجود است. این بدون شک یکی از بهترین وب سایت های پوشاک چینی است. یکی از دلایل آن قیمت پایین شین است.

شین فقط حمل و نقل استاندارد و حمل و نقل سریع به ایالات متحده را ارائه می دهد. هزینه حمل استاندارد برای هر سفارش 3.99 دلار است. اگر سفارش شما بیش از 49 دلار باشد، ارسال رایگان است. هزینه ارسال سریع 12.90 دلار است، اما برای سفارش های بالای 159 دلار رایگان است.

ساکنان پورتوریکو، هاوایی و آلاسکا نمی توانند از گزینه اکسپرس استفاده کنند.

خرید از سایت GeekBuying

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

GeekBuying یک فروشگاه لوازم الکترونیکی است. تلفن‌های Android، جعبه‌های پخش جریانی (streaming)، پوشیدنی‌ها، سیستم‌های امنیتی هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر را خواهید یافت. مانند GearBest، نرخ های منحصر به فرد را در گوشی های هوشمند شیائومی ارائه می دهد. این سایت همچنین دارای برخی لوازم الکترونیکی “سرگرم کننده” است. به عنوان مثال، بخشی به خودروهای کنترل از راه دور و بخشی دیگر به اسکوترهای برقی اختصاص داده شده است.

در صورت استفاده از تحویل استاندارد، ارسال رایگان است. DHL و TNT نیز موجود است.

خرید از سایت RCMoment

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

RCMoment دارای یک دستگاه کنترل از راه دور فوکوس بسیار خاص است. ابزارهایی مانند هواپیماهای بدون سرنشین، ماشین‌ها، قایق‌ها، هواپیماها و روبات‌ها را خواهید یافت.

برخی از محصولات واجد شرایط ارسال رایگان هستند. اگر می‌خواهید سریع‌ترین حمل و نقل را داشته باشید، به بخش انبار ایالات متحده در سایت‌ها بروید تا ببینید کدام محصولات از قبل در خاک آمریکا نگهداری می‌شوند.

خرید از سایت DealExtreme

خرید کالا از سایت های چینی

خرید کالا از سایت های چینی

آخرین وب سایت خرید آنلاین چینی در لیست ما DealExtreme است. این سایت از نظر محبوبیت از AliExpress بالاتر است. از سال 2006 شروع به کار کرده است و محصولات خود را مستقیماً از انبار خود در هنگ کنگ ارسال می کند.

تقریبا تمام محصولات الکترونیکی هستند. وسعت محصولات چشمگیر است. شما همه چیز را پیدا خواهید کرد، از مانیتورهای گلوکز (glucose) گرفته تا تفنگ های خالکوبی. این سایت همچنین بسیاری از محصولات مارک را به فروش می رساند. دستگاه هایی از SanDisk، Lenovo، Sony، Asus و غیره وجود دارد.

DealExtreme حمل و نقل رایگان در سراسر جهان را برای اکثر اقلام خود ارائه می دهد. فقط محصولات منتخب دارای هزینه ارسال هستند. با این حال، اگر جایگزینی می‌خواهید، می‌توانید اکسپرس را با پیک‌ها با هزینه اضافی ارسال کنید.

مطمئن شوید که با خیال راحت خرید می کنید

متأسفانه، بسیاری از فروشگاه های آنلاین از خاور دور در ایالات متحده مشکلات تحویل دارند. قبل از اینکه متعهد به خریدی با پول کلان شوید، وب را برای بررسی فروشگاه جستجو کنید تا مطمئن شوید که مشکلی در جریان نیست.

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT