خرید nitro در discord

خرید nitro در discord | خرید نیترو دیسکورد | خرید Discord Nitro

زمان مطالعه 2 دقیقه

خرید nitro در discord برای کسانی که از اپلیکیشن چت صوتی، ویدیویی و متنی دیسکورد استفاده می‌کنند، تجربه‌ای عالی به همراه خواهد داشت؛ چرا که به امکانات کامل دیسکورد دسترسی پیدا خواهند کرد. تعدادی از خدمات دیسکورد برای حساب‌هایی که رایگان هستند فعال نیست؛ به همین دلیل کاربران اغلب خرید نیترو دیسکورد را انجام می‌دهند تا به همه خدمات دسترسی داشته باشند که نیازمند پرداخت ارزی است. جای هیچ نگرانی نیست؛ کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید nitro در discord

خرید nitro در discord

ممکن است شما هم از آن دسته از افرادی باشید که در دیسکورد عضو هستند و نیاز به امکانات بیشتری از این پلتفرم دارند. معمولا افرادی که از هیچ‌کدام از حساب‌های پولی دیسکورد استفاده نمی‌کنند و خرید nitro در discord را انجام نداده‌اند، بعد از مدتی کار با این پلتفرم، داشتن یک سرور بوست را حس کرده و به دنبال آن می‌روند.

<yoastmark class=

برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا که با محدودیت‌های پرداخت ارزی مواجه نیستند، خرید سرور بوست دیسکورد به‌راحتی انجام می‌شود. به این معنی که شما از حساب خود در داخل اپلیکیشن، Discord Nitro را انتخاب می‌کنید و سپس انواع حساب‌ها برای شما ظاهر خواهد شد که باید از بین آنها یکی را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید. بعد از اینکه خرید Discord Nitro را انتخاب کردید وارد مرحله پرداخت خواهید شد.

مزایای خرید بوست سرور دیسکورد

وقتی خرید discord nitro را انجام می‌دهیم، به امکاناتی دسترسی خواهیم داشت که فراتر از حساب رایگان است. از امکانات سرور بوست می‌توان به عکس پروفایل متحرک یا همان گیف، افزایش میزان سقف آپلود تا 100 مگابایت، داشتن ایموجی‌های متحرک و استفاده از آنها برای همه‌جا، نشان اختصاصی نیترو، امکان انجام لایو استریم، جوین شدن در 200 سرور، استیکرهای متحرک و داشتن پس‌زمینه متحرک اشاره کرد.

<yoastmark class=

در واقع خرید discord nitro و داشتن سرور دیسکورد به شما این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن ایموجی اختصاصی، کیفیت صدا و استریم، حجم آپلود و بسیاری موارد دیگر از بقیه کاربران دیسکورد متمایز باشید و با استفاده از امکانات بیشتر این پلتفرم بتوانید تجربه‌های بهتری را کسب کرده و حتی از سرور خود کسب درآمد کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT