دریافت مبالغ از طریق Payoneer

نحوه دریافت مبالغ از طریق Payoneer

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر پولی برای شما ارسال می شود، به خصوص از خارج از کشور، Payoneer می تواند یک پلتفرم مفید و کارآمد برای شما باشد. در این مقاله نحوه دریافت مبالغ از طریق Payoneer برای شما آورده شده است.

با بین المللی شدن تجارت ها، نیاز به انتقال پول آنلاین در حال افزایش است. فریلنسرها باید از نقاط مختلف جهان پول دریافت کنند و مشتریان آنها برای انجام این کار به پلتفرم های پرداخت قابل اعتماد نیاز دارند.

جالب است بدانید که Payoneer یکی از جدید ترین جایگزین ‌های PayPal است و یکی از پلتفرم ‌های پیشرو برای انتقال پول به صورت بین‌ المللی است. این پلتفرم راه های سریع و راحت برای دریافت پول، به ویژه از منابع بین المللی به کاربران ارائه می دهد.

در این مقاله، ما نگاهی دقیق خواهیم داشت به اینکه Payoneer چیست و چگونه می توانید از آن برای دریافت مبالغ استفاده کنید.

Payoneer چیست؟

Payoneer یک شرکت خدمات مالی آمریکایی است که انتقال پول آنلاین، پرداخت های دیجیتال و بسیاری از خدمات دیگر را برای افراد تسهیل می کند. به طور خاص، پرداخت های تجاری به مشاغل را امکان پذیر می کند، به این معنی که فقط مشاغل شناخته شده یا مترجمان آزاد می توانند از آن برای دریافت مبالغ استفاده کنند.

با استفاده از این پلتفرم، کاربران می توانند به سه ارز اصلی پرداخت داشته باشند: USD، GBP، EUR. پس از دریافت وجوه، کاربران می توانند به حساب های بانکی محلی خود، به ارزهای محلی یا سایر ارزها، مبلغ مد نظر را برداشت کنند.

دریافت مبالغ از طریق Payoneer

دریافت مبالغ از طریق Payoneer

هر شرکت یا مشتری مستقر می تواند انتخاب کند که از طریق Payoneer به شما به عنوان یک تجارت یا فریلنسر پرداخت داشته باشد. سپس آنها به شما اطلاع می دهند که در Payoneer ثبت نام کنید، اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید.

پس از ثبت نام، مشتری یا شریک شما باید به شما ایمیل بزند و از شما دعوت کند که آن را به عنوان یکی از افرادی که می توانید از طریق پلتفرم از آنها مبالغ را دریافت کنید، بپذیرید. این کار به این دلیل انجام می‌شود که Payoneer بتواند شرکت ‌هایی را که به آنها وابسته هستید، پیگیری کند.

هنگامی که شرکت را به عنوان منبع پرداخت اضافه کردید، می‌توانید در آینده مبلغی را از آنها دریافت کنید. برای اطمینان از اینکه صاحب کسب و کار قانونی یا فریلنسر هستید، و نه اینکه فقط از پلتفرم برای دریافت وجوه استفاده کنید، باید تأیید اعتبار را برای Payoneer انجام دهید.

حتی اگر پرداختی را دریافت کنید، ممکن است تا زمانی که فرآیند تأیید تکمیل نشده باشد، به آن دسترسی نداشته باشید. همچنین باید حساب بانکی خود را اضافه کنید که بتوانید وجوه دریافتی را از Payoneer به آن برداشت کنید. بسته به نیاز خود می توانید بیش از یک حساب بانکی نیز اضافه کنید.

چگونه یک حساب Payoneer ایجاد کنیم

ایجاد یک حساب کاربری Payoneer آسان است، فقط یک ایمیل و یک رمز عبور لازم است. ایمیل باید کاربردی باشد، زیرا برای تأیید مالکیت آدرس، باید یک ایمیل تأیید دریافت کنید. برای ادامه این مراحل را دنبال کنید:

  • برای ثبت نام به Payoneer بروید و روی Get Started در بالا سمت راست کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور ایجاد کنید.
  • پس از آن می توانید با رمز عبور و ایمیل ثبت شده وارد حساب کاربری خود شوید. همیشه می توانید آدرس ایمیل Payoneer خود را پس از ثبت نام تغییر دهید، بنابراین جای نگرانی در این زمینه نیست.
  • مرحله بعدی این است که حساب خود را مطابق با الزامات همه کاربران Payoneer تأیید کنید.

نحوه تایید حساب در Payoneer

تأیید اعتبار یک گام بزرگ برای دریافت مبالغ در Payoneer است. تا زمانی که این کار تکمیل نشود، نمی‌ توانید وجوه را از پلتفرم برداشت کنید.

از شما خواسته می شود که یک سند هویتی صادر شده توسط دولت، مانند گواهینامه رانندگی، و یک سند بانکی از حساب محلی خود که مایل به برداشت وجه از آن هستید، ارائه دهید. پس از آن، باید یک پرسشنامه برای ارائه اطلاعات در مورد شخص و کسب و کار خود پر کنید.

ممکن است نیازی به ارائه این جزئیات نداشته باشید تا زمانی که پرداخت را دریافت نکرده و Payoneer آنها را درخواست کند. با این حال، بهتر است قبل از دریافت اولین پرداخت خود تأیید اعتبار شوید تا از تاخیر های غیر ضروری در دسترسی به وجوه خود جلوگیری کنید.

برای شروع تأیید حساب پس از ورود به حساب خود مراحل زیر را انجام دهید:

  • به نماد نمایه در بالا سمت راست بروید و روی آن کلیک کنید. تنظیمات را از منوی کشویی انتخاب کنید و سپس به مرکز تأیید در زیر آن بروید.
  • یک شناسه دولتی، معمولاً گواهینامه رانندگی ارائه دهید. Payoneer برای یک عکس واضح شما را راهنمایی می کند.
  • پرسشنامه را با اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب و کار خود، نوع مشتریانی که با آنها کار می کنید و غیره پر کنید و ارسال کنید.
  • اطلاعات شما بررسی خواهد شد و در صورت تایید، به شما اجازه دسترسی به وجوه داده خواهد شد.

اگر برخی از اطلاعات مانند شناسه شما تأیید شده باشد، حتی اگر بقیه هنوز پذیرفته نشده باشند، ممکن است بتوانید برای برداشت و اهداف دیگر به وجوه دسترسی داشته باشید.

دریافت مبالغ از طریق Payoneer: نحوه دریافت مبالغ با Payoneer

اکنون که حساب خود را کاملاً تنظیم کرده اید، وقت آن است که مبلغ را با حساب خود دریافت کنید. بسته به مشتری خود، ممکن است لازم باشد برای دریافت مبالغ، فاکتوری را ارائه کنید که بتوانید در Payoneer ایجاد کنید.

اگر روند تأیید شما به خوبی پیش رفت، می ‌توانید در همان روزی که مشتری شما انتقال را انجام می ‌دهد، مبلغی را از مشتری خود دریافت کنید. اگر آنها نیازی به فاکتور ندارند، لازم نیست کاری انجام دهید، فقط زمانی که وجه به حساب شما رسید یک اعلان دریافت خواهید کرد.

Payoneer از چه مدل امنیتی استفاده می کند؟

Payoneer دارای مجوز های بسیاری از کشور ها است و یک تجارت خدمات پولی (MSB) به رسمیت شناخته شده توسط شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) است. وجوه کاربران به طور امن در موسسات مالی کم ریسک و همیشه نقدینگی نگهداری می شود.

همچنین می توانید با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای برای حساب Payoneer خود شخصاً از حساب خود محافظت کنید. ممکن است مایل نباشید به طور نامحدود از Payoneer استفاده کنید، در این صورت می توانید حساب Payoneer خود را هر زمان که کارتان تمام شد حذف کنید تا از اطلاعات خود در برابر هکر ها یا حملات دیگر محافظت کنید.

هزینه ها و کارمزد های استفاده از Payoneer

مانند هر پلتفرم پرداخت آنلاین دیگری، برای خدمات Payoneer باید مقداری هزینه پرداخت کنید. پرداخت از حساب سایر مشتریان Payoneer همیشه رایگان است، در حالی که پرداخت از طریق کارت اعتباری 3٪ کارمزد دارد و بدهی بانک ACH یک کارمزد را دریافت می کند.

علاوه بر این، هنگام برداشت وجوه دریافتی به حساب بانکی محلی شما، هزینه های برداشت همچنان اعمال می شود. برای USD، برداشت 500 دلار یا کمتر، حداقل هزینه 10 دلار را برای برداشت به ارز محلی دریافت می کند.

برداشت به ارز محلی از حساب Payoneer همان ارز، مانند برداشت USD از حساب USD، فقط 1.50 دلار هزینه دارد. همین امر برای یورو و پوند نیز صدق می کند. برداشت با ارز غیر محلی، مانند دلار آمریکا از حساب یورو، 2 درصد کارمزد دارد.

دریافت مبالغ از طریق Payoneer: مزایای استفاده از حساب Payoneer

  • خدمات جهانی تقریباً در هر کشوری قابل دسترسی است
  • به مشتریان خارج از ایالات متحده اجازه می دهد تا پرداخت های دلاری دریافت کنند
  • پشتیبانی از چندین زبان روز دنیا
  • پرداخت را می توان تقریباً بلافاصله دریافت کرد
  • معایب استفاده از حساب Payoneer
  • هزینه ها بسیار بالاست
  • تأیید چند روز طول می کشد تا تکمیل شود
  • تماس با خدمات مشتری می تواند یک دردسر بزرگ باشد
  • فرآیند تأیید دشوار است
  • استفاده از آن خیلی آسان نیست

آیا Payoneer ارزش استفاده را دارد؟

Payoneer ارزش استفاده را دارد زیرا به بسیاری از کاربران خود دسترسی به پرداخت بین مرزی را در جایی که هیچ گزینه دیگری وجود ندارد، می دهد. اگر یک فریلنسر یا کسب ‌و کاری هستید که به دنبال راهی برای دریافت پرداخت ‌ها از شرکای تجاری یا مشتری خود هستید، این یک پلتفرم قابل اعتماد برای استفاده بدون توجه به محل زندگی ‌تان است.

با این حال، گزینه های پرداخت دیگری مانند PayPal وجود دارد و ممکن است هزینه های کمتری داشته باشند. چندین جایگزین برای آن وجود دارد که می توانید برای پرداخت آنلاین خود آن ها را نیز بررسی کنید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم برای استفاده از حساب Payoneer را به دست آورده باشید.

شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید.

جالب است بدانید یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت اول پرداخت، همکاری با فریلنسر ها و نقد درآمد ارزی آن ها است. پس نگران نقد درآمد ارزی خود نباشید. کارشناس های اول پرداخت در این زمینه همراه شما هستند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT