قیمت ارز کادنا (KDA)

دلایل افزایش قیمت ارز کادنا (KDA) | لیست شدن توکن KDA در بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

لیست شدن در Binance و راه اندازی پروتکل های جدید متمرکز بر قابلیت همکاری منجر به افزایش سریع 40٪ در قیمت ارز کادنا (KDA) شد.

قیمت ارز کادنا (KDA)

در بازارهای گاو و خرس، شعار پروژه‌های ارزهای دیجیتال که بر پایداری بلندمدت متمرکز هستند، «همیشه در حال ساختن» است.

کادنا (KDA) پروژه‌ ای است که با وجود ضعف در بازار گسترده‌ تر ارزهای دیجیتال، از رویکرد آینده‌ نگر خود برای توسعه پاداش‌هایی کسب کرده است و پروتکل بلاک چین اثبات کار لایه یک اخیراً جهت قیمت خود را معکوس کرده است.

داده‌های TradingView نشان می‌دهند که قیمت KDA با افزایش ۷۸۴ درصدی به ارزش ۳۲۵ میلیون دلار، از پایین‌ترین قیمت ۵.۹۴ دلار در ساعات اولیه ۱۱ مارس به بالاترین سطح خود به ۸.۲۸ دلار رسید.

قیمت ارز کادنا (KDA)

قیمت ارز کادنا (KDA)

سه دلیل برای رشد قیمت اخیر برای KDA شامل فهرست بندی جدید در بایننس، راه اندازی اولین صرافی غیر متمرکز در شبکه Kadena و برنامه های نقشه راه آتی است که شامل راه اندازی استاندارد NFT و توکن های بومی پیچیده می شود.

لیست شدن کادنا در بایننس

بزرگترین محرک KDA، فهرست 11 مارس در Binance بود.

قیمت ارز کادنا (KDA)

قیمت ارز کادنا (KDA)

پس از اعلام این خبر، حجم معاملات 24 ساعته در معاملات روز جمعه از میانگین 38 میلیون دلار به 325 میلیون دلار افزایش یافت. صرافی KuCoin همچنین با 117.4 میلیون دلار ارزش معامله‌ گران قبل از شروع فهرست در بایننس، شاهد حجم معاملات بالایی بود.

راه اندازی پروژه های جدید در شبکه کادنا

توسعه دومی که به افزایش قیمت KDA کمک کرد، راه اندازی پروتکل های جدید در شبکه Kadena بود، از جمله Kaddex، اولین صرافی غیرمتمرکز در اکوسیستم پروژه که تجارت بدون گاز را ارائه می دهد.

Kaddex همچنین یک ادغام با Simplex را اعلام کرد که یک رمپ فیات را به اکوسیستم مالی غیرمتمرکز رو به رشد وارد می کند.

برخی از پروتکل‌های دیگری که اخیراً با Kadena راه‌اندازی و ادغام شده‌اند عبارتند از، Hypercent Launchpad، یک پلتفرم که راه‌اندازی پروژه‌های تایید شده در Kadena را تسهیل می‌کند و ارائه‌ دهنده نقدینگی ارز دیجیتال ZoidPay می باشد.

تحولات نقشه راه در آینده

سومین عاملی که به جلب توجه به Kadena کمک می کند، اهداف نقشه راه آینده پروژه است که شامل راه اندازی استاندارد NFT بومی به نام Marmalade است.

دیگر پیشرفت‌های قابل توجهی که در نقشه راه Kadena برنامه‌ ریزی شده‌اند شامل راه‌ اندازی توکن‌های بومی پیچیده مانند kBTC، kETH و kUSD، فشار برای فهرست‌های مبادلات اضافی در ایالات متحده و جهانی، توسعه زیرساخت پلتفرم وام دهی و راه‌اندازی یک طرح استخراج پایدار است.

توسعه دهندگان این پروژه همچنین اعلام کرده اند که قصد دارند شبکه های آزمایشی را برای ماشین مجازی اتریوم (EVM) و همچنین پل Kadena به Cosmos راه اندازی کنند که قابلیت همکاری با سایر اکوسیستم های بلاک چین محبوب را تسهیل می کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT