سقوط قیمت شیبا اینو

دلایل سقوط قیمت شیبا اینو

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز شیبا اینو (SHIB) مخاطبانی را به خود اختصاص داده است که اکنون آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت، و بنابراین، برای توجیه وجود و سرمایه‌گذاری‌هایش، این میم کوین تلاش‌هایی برای توسعه سریع اکوسیستم خود انجام داده است. در این خبر به بررسی دلایل سقوط قیمت شیبا اینو می پردازیم.

سقوط قیمت شیبا اینو

هفته گذشته، این شبکه با فروش زمین های متاورس شروع به کار کرد و تقریباً در همان زمان، راه اندازی پورتال SHIB Burn خود را نیز اعلام کرد، که در قیمت خود پیشرفت هایی داشته است.

این پورتال در عرض یک هفته، بیش از 20 میلیارد SHIB در حال سوختن از منابع در گردش را ثبت کرده است. این ویژگی در واقع انتخاب کاربر است و چیزی جز نشان دادن تعهد آنها برای خرید شیبا اینو و تبدیل به یک ارز پایدار و ارزشمند نیست.

با القای حس کاذب غرور و موفقیت، شیبا اینو به سادگی تلاش می کند راهی پیدا کند تا شوخی وجودی خود را به هدفی مشروع تبدیل کند، زیرا به دلایل واضح، ارزی با عرضه تریلیون ها هرگز ارزش بالایی نخواهد داشت.

اما حتی با وجود این ویژگی راه درازی در پیش دارد زیرا سکه میم در حال حاضر حتی ارزش 1 سنت را ندارد، بنابراین رسیدن به 1 دلار فراتر از رویاها است.

به علاوه، به جای افزایش قیمت، SHIB فقط بیشتر سقوط کرده است. پس از کاهش 14 درصدی قیمت در 72 ساعت گذشته، SHIB به پایین ترین سطح 7 ماهه سقوط کرد و در 0.00002083 دلار معامله شد.

سقوط قیمت شیبا اینو

سقوط قیمت شیبا اینو

سرمایه گذاران از عملکرد قیمت سکه چندان راضی نبودند، به همین دلیل است که از ماه مارس تا امروز، بیش از 70 هزار دارنده SHIB از بازار خارج شده اند. و اکنون، با این پیشرفت، حفظ “فداکاری و تعهد” سرمایه داران به این آلتکوین بسیار دشوارتر شده است.

سقوط قیمت شیبا اینو

سقوط قیمت شیبا اینو

این شبکه همچنان از سوی برندها و شرکت‌های دیگر حمایت می شود.

Welly اعلام کرد که جامعه غیرمتمرکز شیبا اینو 15٪ مالکیت شرکت Welly را دریافت خواهد کرد و استفاده از وجوه برای سوختن یا اهداف دیگر توسط جامعه از طریق BONE DAO کنترل خواهد شد.

بنابراین، حمایت جامعه و تلاش‌ها برای همگام شدن با این روند، به Shib Inu کمک می‌کند تا مرتبط بماند، اما وقتی همه چیز به سودمندی و پایه‌های زنجیره‌ای ختم می‌شود، SHIB ممکن است به زودی متوجه کاهش شود، زیرا نمی‌تواند برای مدت طولانی از هیاهو استفاده کند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT