کسب و کار در حوزه مد

راه اندازی کسب و کار در حوزه مد و دانستن نکات لازم

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر چشمانی تیزبین برای ترکیب لباس‌ها و به مد علاقه‌ دارید، این شوق را با تاسیس خانه مد خودتان به یک کسب و کار در حوزه مد تبدیل کنید. با آماده سازی ضروریات و پشت کار، در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تابه طور خلاصه گام‌های راه اندازی یک کسب و کار در حوزه مد را نام ببریم، شما می توانید برند خود را با دنبال کردن این نکات خانه مد خود را راه‌اندازی کنید:

مراحل راه اندازی کسب و کار در حوزه مد

۱. در رشته طراحی‌ لباس تحصیل کنید

شاید از همین الان طرح‌های بسیاری در ذهن شما وجود داشته باشند، اما برای موفق شدن نیاز به تحصیلات مناسب دارید. طراحان لباس به مدرک کارشناسی در رشته‌ی طراحی لباس یا رشته‌های مرتبط از یکی از ۳۰۰ طرح آموزشی که توسط انجمن دانشگاه‌های هنر و طراحی تایید شده باشد نیاز دارند. از آنجا‌ که می‌خواهید کسب‌و‌کار خود را شروع کنید، باید آموخته‌های خود را با اصول تجارت، تبلیغات و بازاریابی مد ترکیب کنید.

۲. برنامه‌ی کسب‌ و کار طراحی کنید

با توجه به تحصیلات خود باید بتوانید هزینه‌ی مورد نیاز برای شروع کسب‌و‌کارتان را برآورد و برای تامین آن برنامه‌ریزی کنید. درباره‌ی بیمه، مالیات و امور قانونی مربوط به تاسیس خانه‌ی مد خود تحقیق کنید.

۳. کسب‌ و کار و علامت تجاری برند خود را ثبت کنید

مد همیشه درباره‌ی نام‌هاست. شما می‌توانید از نام خودتان استفاده کنید. یا نامی به‌یادماندنی برای خانه مد خود پیدا کنید که توجه دیگران را جلب کند. کسب‌وکار خود را تحت آن نام ثبت و آن را به یک علامت‌تجاری تبدیل کنید تا کسی از ایده‌ها و محصولات شما کپی‌برداری نکند.

۴. الگو و نمونه کار آماده کنید

شما برای همین کار کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید.تعدادی الگو و نمونه کار تهیه کنید تا توانایی خود را به مشتریان احتمالی، فروشندگان و سرمایه‌گذاران نشان دهید.

 ۵. شروع به تولید طرح‌های خود کنید

شما محصولات خط تولید خودتان را طراحی کرده‌اید. حالا تعدادی لباس برای فروش بدوزید. با نمونه های کم شروع کنید و با بالارفتن فروش، تولید را نیز افزایش دهید.

۶. خط تولید خود را تبلیغ کنید

شما برای ایجاد کسب‌و‌کار خود، باید اسم برندتان را به گوش همه برسانید. یک وب‌سایت حرفه ای بسازید. در آن تولیدات خود را برای نمایش و فروش بگذارید. نشریات مد کوچک و فروشگاه ‌هایی که مایل باشند کار شما را تبلیغ کنند پیدا کنید. برندهای لباس و فروشگاه‎‌های بزرگ لباس را ترغیب کنید تا از شما خرید کنند. به کمک یک طراح شناخته شده، اسم شما و برندتان به چشم خواهد آمد.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT