رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

رشد قیمت بیت کوین در ابتدای 2020

زمان مطالعه 2 دقیقه

در تاریخ ۱۸ ژانویه سال ۲۰۲۰، بالاخره بیت کوین مقاومت خود را شکست و به میزان ۹۰۰۰ دلار صعود کرد. در نوامبر سال ۲۰۱۹ رشد قیمت بیت کوین ملایم یا تا حدودی ثابت بود. با این حال در سال ۲۰۲۰ با افزایش ارزش قیمت بیت کوین مواجه بوده‌ایم. با افزایش ارزش بیت کوین، دیگر ارزها هم افزایش قیمت داشته‌اند.

میزان رشد قیمت بیت کوین تا چه اندازه خواهد بود؟

از سوی کارشناسان و تحلیلگران پیش بینی می‌شود که پس از آنکه قیمت بیت کوین به محدوده ۹۱۰۰ تا ۹۲۰۰ برسد، با رشد ملایمی طی چند ماه تا مبلغ ۹۴۰۰ دلار شاهد خواهیم بود. Michaël van de Poppe به عنوان تحلیلگر Cointelegraph ادعا دارد که بر اساس نرخ رشد ارزش بیت کوین، با رسیدن به ۹۴۰۰ دلار، یک مقاومت و ثبات قیمتی چند ماهه در ارزش بیت کوین مواجه خواهیم بود. همچنین در چندین ماه آینده دوباره این مقاومت شکسته شده و به مبلغ نزدیک به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

پیش بینی‌های Michaël van de Poppe در مورد رسیدن قیمت بیت کوین از ۶۴۰۰ دلار به ۸۵۰۰ دلار تا به امروز در بیشتر موارد صحیح بوده است.

رشد قیمت بیت کوین 2020

پیش بینی می‌شود دیگر آلت کوین‌ها هم در مدتی که بیت کوین به ۹۴۰۰ دلار می‌رسد، افزایش محسوسی داشته باشند. محاسبات پیش بینی نشان می‌دهد که به ترتیب اتریوم (ETH) میزان ۴/۷ درصد، ریپل (XRP) میزان ۵/۹۴ درصد و استالر (XLM) میزان ۷/۰۵ درصد رشد داشته باشند.

حال که متوجه شدید رشد قیمت بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۰ چطور پیش بینی شده است، در صورتی که مایل هستید در حوزه ارزهای دیجتال و رمز پایه فعالیت کنید، می‌توانید برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید. همچنین در مجموعه اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به کاربران خود عرضه می‌کند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT