خرید webmoney چطوری؟

خرید Webmoney ، آموزش قدم به قدم ثبت سفارش

زمان مطالعه 2 دقیقه

وبمانی ( Webmoney ) یک شرکت پرداخت آنلاین مربوط به کشور روسیه است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرد. امروزه Webmoney به عنوان رقیب پی پال ( Paypal ) به حساب می‌آید (مقاله تفاوت Webmoney با Paypal را مطالعه کنید). اگر چه Webmoney موفق گردیده که به شهرت جهانی دست یابد، اما بیشترین کاربرد آن در سایت های روسی و آسیای شرقی می‌باشد. Webmoney اکانت‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد که هر کدام سطح بالاتری نسبت به دیگری داراست. به انواع کیف پول Webmoney ، پاسپورت Webmoney گفته می‌شود. برای ارتقای حساب Webmoney به سطح بالاتر نیاز به بالا بردن سطح اهراز هویت اکانت دارید. در این مقاله به خرید Webmoney از شما به صورت آموزش مرحله به مرحله در سایت اول پرداخت می‌پردازیم.

آموزش مرحله به مرحله خرید Webmoney

۱- وارد لینک پرداخت وب مانی شده (اینجا را کلیک کنید)، سپس مقدار وب مانی خود را در ماشین حساب وارد کرده تا معادل ریالی آن را مشاهده کنید.

۲- در سایت ثبت نام کنید و فرم‌های مورد نیاز را پر کنید تا پس از آن هویت شما مورد تایید قرار گیرد. (برای آموزش اینجا را کلیک کنید)

۳- در باکس مربوط به فروش ارز ، گزینه درخواست فروش را انتخاب کنید.

۴- پس از گزینش درخواست فروش، یک باکس مانند عکس زیر باز می‌شود.

فروش وب مانی پرداخت

۵- روی گزینه فروش وب مانی کلیک کنید تا یک صفحه فرم درخواست باز شود.

وب مانی خواست

۶- پس از تکمیل، پشتیبانی کیف پول وب مانی را به برای شما ارسال می‌کنند و به محض پرداخت وب مانی، مجموعه اول پرداخت، معادل ریالی را با شما تسویه می‌کند.

مجموعه اول پرداخت یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه خرید Webmoney از شما است. شما می‌توانید با خیالی آسوده تمامی فعالیت ‌های ارزی خود را از طریق این مجموعه به انجام رسانید. همچنین مجموعه اول پرداخت خدمات مربوط به PayPal و Prefect money هم به کاربران خود ارایه می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT