رشد ۶۰۰ درصدی لونا

رشد ۶۰۰ درصدی لونا و عبور بیت کوین از ۳۰ هزار

زمان مطالعه 2 دقیقه

لونا که هفته جنجالی و پر از حاشیه‌ای را در بازار ارزهای دیجیتال رقم زد، توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند. اما از طرفی دیگر قیمت ۳۰ هزار دلار توسط بیت‌ کوین پس زده شد تا همچنان شاهد عدم ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران بازار باشیم. دراین مقاله به بررسی رشد ۶۰۰ درصدی لونا و عبور بیت کوین از ۳۰ هزار می پردازیم.

رشد ۶۰۰ درصدی لونا

طبق داده‌های به دست آمده توسط پلتفرم کوین‌تلگراف و تریدینگ ویو، بیت‌کوین قیمت ۳۰ هزار دلار را پس زد و همچنان زیر این سطح باقی‌ماند. هفته پیش بود که بیت‌کوین در نهایت جایگاه ۳۰ هزار دلاری خود را باخت و حتی در مقطعی به نزدیکی ۲۷ هزار دلار رسید. هرچند که توانست در مدتی کوتاه دوباره به ۳۱ هزار دلار برسد، اما بازار به دلیل فشار فروشی که روی این ارز دیجیتال است، اجازه نمی‌دهد تا گاوهای بیت‌کوین به رشد خود ادامه دهند. روز گذشته نیز بیت کوین به قیمت ۲۸٫۸۶۰ هزار دلار رسید. هرچند که امروز شاهد معامله این رمزارز در قیمت ۲۹٫۸۰۰ دلار هستیم.

رشد ۶۰۰ درصدی لونا

رشد ۶۰۰ درصدی لونا

وجود ترس شدید در خصوص بیت کوین هنوز در بازار حس می‌شود. سرمایه‌گذاران همچنان قصد ندارند در خصوص این ارز دیجیتال ریسک کنند. با نگاهی به نمودار شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه، شاهد کاهش معاملات بیت کوین هستیم. این نمودار در حال نزدیک شدن به کف ۲۵ است. سطحی که از ژانویه سال گذشته شکسته نشده است. در صورتی که بیت کوین این سطح را از دست بدهد، انتظار می‌رود که این ارز دیجیتال در نزدیکی قیمت ۲۵ هزار دلار معامله شود. با اینکه در چند وقت اخیر بیت‌کوین تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها بود، این روزها توکن لونا از بلاکچین Terra بیشتر توجهات را به خود جلب کرده است.

همه توجهات به سمت ‌‎لونا با وجود خوش‌قیمتی بیت‌کوین

این ارز دیجیتال در یک هفته تمامی ارزش خود را از دست داد. هر چند که لونا توانست کمی از ارزش خود را پس بگیرد، اما همچنان با قیمت بیش از ۱۰۰ دلاری خود فاصله بسیار زیادی دارد. با این حال این ارزش برگشتی ناچیز لونا یک اتفاق مثبت برای تریدرهای کوتاه مدت محسوب می‌شود.

لونا توانست با وجود انفجار عرضه ۶٫۹ تریلیونی توکن‌های خود، رشد ۱۰۰ برابری را نسبت به کف قیمت خود در چند روز اخیر به دست آورد. چند روز پیش بود که با سقوط قیمت لونا و از بین رفتن بسیاری از سرمایه‌های مردم، موسس بلاکچین Terra اعلام کرد که قصد دارد دوباره ارزش این توکن را احیا کند. با این حال بسیاری از کاربران این حرف را باور نداشتند.

نکته جالب توجه در خصوص لونا، نوسانات عجیب و غریب آن است.

لونا اولین ارز دیجیتال در تاریخ است که توانست تنها در یک هفته تمامی ارزش خود را از دست بدهد و دوباره رشد چند صد درصدی را تجربه کند.

اما مانع بزرگ برای لونا این است که صرافی بزرگی مانند بایننس، جلوی معاملات این ارز دیجیتال را گرفته و این مسئله به خودی خود ریسک معاملات لونا را افزایش می‌دهد. در زمان نگارش این خبر، لونا توانست خود را از قیمت ۰٫۰۲۷ دلار به ۰٫۰۳۴ دلار برساند. این یعنی رشد ۵۹۳ درصدی این ارز دیجیتال از پایین‌ترین قیمت ثبت شده لونا در ۰٫۰۰۴۹ دلار.

منبع: Cointelegraph – News Bitcoin

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. آزیتا گفت:

    میشه از شما این ارز خرید؟

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      بله دوست عزیز لطفا نسبت به ارسال تیکت اقدام نمایید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT