روش های کسب درآمد از G2G

روش های کسب درآمد از G2G

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت g2g یک پلتفرم جهانی است که به گیمرها امکان خرید و فروش محصولات و خدمات مرتبط با بازی‌های مختلف را می‌دهد. G2G که مخفف عبارت Gamers 2 Gamers است، در سال 2013 توسطKen Chee تاسیس شد و از آن زمان تاکنون با توجه به استقبال گسترده افراد از بازی‌های ویدئویی، رشد قابل توجهی داشته است. در این پست به بررسی روش های کسب درآمد از G2G می پردازیم.

روش های کسب درآمد از G2G

بازی کردن و گیمینگ یکی از روش‌های خوب برای تفریح و کسب درآمدها ارزی است. شما می‌توانید در این سایت از طریق فروش ارزهای مجازی، آیتم‌ها، اکانت‌ها، سکه‌ها، اسکین‌ها و غیره در بازی‌های محبوب مانند World of Warcraft ،League of Legends ،Clash of Clans ،PUBG Mobile و بسیاری دیگر درآمد ارزی کسب کنید.

برای شروع کسب درآمد از سایت g2g باید ابتدا در این سایت ثبت‌نام و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس باید طبق مراحل گفته شده حساب کاربری خود را تایید نمایید.

پس از احراز هویت، می‌توانید آگهی فروش محصولات و خدمات خود را در سایت g2g ثبت کرده و منتظر درخواست مشتریان باشید. همچنین امکان مشخص کردن قیمت، شرایط و توضیحات مربوط به محصول یا خدمت برای هر حساب کاربری وجود دارد و برای اطمینان از امنیت و حفاظت معاملاتتان نیز می‌توانید از سیستم GamerProtect بهره ببرید. این سیستم باعث می‌شود پول مشتری به صورت موقت در حساب سایت g2g نگه داشته شود و پس از تحویل محصول یا خدمت به مشتری، به حساب شما واریز گردد.

روش های کسب درآمد از G2G

روش های کسب درآمد از G2G

برای برداشت درآمد ارزی از سایت g2g باید به بخش مالی حساب کاربری خود بروید و گزینه Withdraw را انتخاب کرده و سپس از طریق حساب پی پال مجموعه اول پرداخت نسبت به نقد درامد دلاری خود در سایت g2g اقدام نمایید.

شما باید مشخصات حساب را در روش پرداخت انتخابی ثبت کرده و با تعیین مبلغ برداشتی مد نظرتان، درخواست برداشت خود را ارسال کنید و منتظر تایید سایت g2g باشید. معمولاً زمان برداشت بین 24 تا 72 ساعت طول می‌کشد. دسترسی به درگاه‌های پرداخت خارجی ممکن است برای شما سخت یا حتی گاهی غیر ممکن باشد.

روش های کسب درآمد از G2G

روش های کسب درآمد از G2G

باید توجه داشته باشید که برای برداشت درآمد از سایت g2g باید حداقل مبلغ 10 دلار را در حساب خود داشته باشید. همچنین لازم است مالیات بر ارزش افزوده VAT را برای هر برداشت لحاظ کنید. میزان مالیات بر ارزش افزوده بستگی به کشور محل اقامت شما دارد و معمولاً بین 5 تا 20 درصد متغیر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت