ساخت سایت با گوشی

ساخت سایت با گوشی موبایل | معرفی بهترین برنامه های وب سایت ساز

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا می دانستید که فقط با گوشی هوشمند خود می توانید یک وب سایت جدید درست کنید؟ در این مقاله برخی از بهترین برنامه های وب سایت ساز معرفی شده است که این امکان را برای شما فراهم می کند. در این مقاله به ساخت سایت با گوشی موبایل می پردازیم.

ساخت سایت با گوشی موبایل

اگر به دنبال تبلیغ برای کسب و کارتان هستید، قطعا به یک وب سایت نیاز دارید. در گذشته شما به مهارت کدنویسی برای ایجاد وب سایت نیاز داشتید، اما به لطف پیشرفت تکنولوژی دیگر اینطور نیست.
اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند پا را یک قدم فراتر گذاشته اند و به شما امکان می‌دهند وب‌سایت خود را از تلفن یا تبلت خود ایجاد و ویرایش کنید. شما به راحتی می توانید از این خدمات برای ساختن وب سایت ایده آل خود استفاده کنید بدون اینکه نگران چیزی باشید. بیایید به برخی از بهترین برنامه ها برای این کار نگاهی بیاندازیم.

اپلیکیشن Milkshake

ساخت سایت با گوشی

ساخت سایت با گوشی

یک برنامه وب سایت ساز فوری است که می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت آنهم فقط در چند دقیقه استفاده کنید. این برنامه بسیار سریع است. شما یک طرح را انتخاب می کنید، اطلاعات خود را وارد می کنید، لینک ها را پیوست می کنید و تمام. طرح ها شیک و مینیمال هستند و برای افراد با سلیقه های متفاوت بسیار مناسب است.
این وب سایت ساز برخلاف ظاهر جذاب، چندان عملکرد های پیشرفته ای ارائه نمی دهد. اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت برای یک تجارت یا ارائه محصول هستید، ممکن است این برنامه برای شما مناسب نباشد.
Milkshake آماری را در وب سایت شما ارائه می دهد. شما می توانید تمام اطلاعات مرتبطی را که برای آگاهی از عملکرد وب سایت خود نیاز دارید، مانند تعداد کلیک ها و بازدیدکنندگان، را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید یا یک اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی هستید، Milkshake گزینه ای مناسب برای شماست.
Milkshake برای اندروید و ios در دسترس است.

اپلیکیشن Squarespace

ساخت سایت با گوشی

ساخت سایت با گوشی

یک سازنده وب سایت قدرتمند است که به انواع نیازهای کاربران پاسخ می دهد و می تواند هر کاری را انجام دهد. Squarespace بسته به نیاز شما طرح ها و چیدمان های متنوعی دارد. چه یک ویترین طراحی باشد یا یک وب سایت برای کسب و کار جدید شما، Squarespace می تواند هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
Squarespace ویژگی های مختلفی را برای کسانی که به دنبال ایجاد یک وب سایت تجاری هستند ارائه می دهد. ابزارهای تجزیه و تحلیل دقیق و عملکردهای مختلف را به نمایش می گذارند و ابزارهای e_commerce آن به شما امکان می دهد یک فروشگاه برای خودتان تاسیس کنید.
انتخاب طرح تجاری Squarespace به شما امکان سفارشی سازی کامل را می دهد و به شما امکان می دهد وب سایت را با کوچکترین جزئیات ویرایش کنید. حتی می توانید کدهای سفارشی را برای ویژگی هایی که Squarespace ندارد اضافه کنید.
اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، بسیاری از سازندگان وب سایت رایگان این کار را انجام می دهند، اما برای کسانی که به دنبال ایجاد یک وب سایت تجاری هستند، Squarespace یک مکان عالی برای شروع است.
Squarespace برای اندروید و ios در دسترس است.

اپلیکیشن Weebly

از بهترین برنامه های وب سایت ساز است که برای تجارت الکترونیک و وب سایت های تجاری ایجاد شده است. رسانه های مختلفی مانند فوربس و پی سی مگ به قابلیت های این اپلیکیشن اذعان کرده اند. Weebly چیزی بسیار بیشتر از یک سازنده وب سایت است. تمام ابزارهای مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار را از طریق تلفن در اختیار شما قرار می دهد.
علاوه بر ارائه طرح های یک وب سایت مدرن، قابلیت کشیدن و رها کردن آن به شما امکان می دهد بدون تلاش زیاد یک وب سایت ایجاد کنید. این برنامه یک منوی بصری ارائه می دهد که کاملا برای تلفن های هوشمند ساخته شده است تا وب سایت شما را سازماندهی و طراحی کند. شما به سادگی می توانید اطلاعات وب سایت خود را ویرایش کنید .
Weebly یک برنامه وب سایت ساز قدرتمند برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک وب سایت برای تجارت خود هستند.
Weebly یک نسخه رایگان را برای آزمایش با ویژگی‌های اساسی ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد بررسی کنید و ببینید آیا این اپ برای شما مناسب است یا خیر.
Weebly برای اندروید و ios در دسترس است.

اپلیکیشن Strikingly

ساخت سایت با گوشی

ساخت سایت با گوشی

درست مانند Squarespace و Weebly برنامه Strikingly یکی دیگر از سازنده‌های وب‌سایت است که هدف آن ایجاد وب‌سایت‌های تجاری است. در این اپ ابزارها و قالب‌های مختلفی را دریافت خواهید کرد.
در حالی که قالب ها از هر نظر عالی هستند ، اما تعداد آنها زیاد نبوده و در مقایسه با سایر پلتفرم ها، سفارشی سازی کمتر است. علاوه بر این، اغلب ویژگی‌ها نیازمند خرید اشتراک است.
Strikingly برای اندروید و ios در دسترس است.

اپلیکیشن Baya

ساخت سایت با گوشی

ساخت سایت با گوشی

Baya یک سازنده وب سایت است که برای به حداقل رساندن و سهولت بخشیدن به کارهایی که باید انجام دهید طراحی شده است. با Baya، شما به سادگی یک قالب را انتخاب می کنید، تمام اطلاعات مورد نظر خود را وارد می کنید و برنامه وب سایت را برای شما ایجاد می کند. اگر می خواهید یک وب سایت کوچک و ساده برای ایده های خود داشته باشید، یا برای راه اندازی فروش یک محصول، یا حتی یک وبلاگ یا یک رزومه، Baya یک انتخاب عالی است.
با این حال، با توجه به اینکه Baya تقریبا همه چیز را تحت کنترل دارد، آزادی و سفارشی سازی زیادی برای ساخت وب سایت آنطور که دلتان می خواهد ندارید. برای کارهای کوچک، Baya یک راه عالی برای انجام سریع کارها است، ولی برای اهداف بلندمدت، باید اپلیکیشن دیگری را پیدا کنید.
Baya برای اندروید در دسترس است.

اپلیکیشن SimDif

ساخت سایت با گوشی

ساخت سایت با گوشی

یک سازنده وب سایت cross-platform برای ایجاد وب سایت ایده آل شما می باشد. این برنامه دارای مجموعه ای از ابزارها است که به شما در ساخت وب سایت کمک می کند. این برنامه یک دستیار بهینه‌سازی ارائه می‌کند که وب‌سایت شما را ارزیابی می‌کند و نکاتی را که می‌توانید بهبود ببخشید به نمایش می‌گذارد. SimDif سه طرح Free، Smart و Pro را ارائه می دهد.
هر طرحی ویژگی‌های متنوعی را ارائه می کند و ویژگی‌های e-commerce آن فقط برای اعضای حرفه‌ای در دسترس است. اگر قصد دارید برای طرح رایگان اقدام کنید، بهتر است به دنبال چیز دیگری باشید زیرا ویژگی هایی که ارائه می دهند در مقایسه با سایر اپ ها کمتر است.
SimDif برای اندروید در دسترس است.
همین امروز وب سایت ایده آل خودتان را ایجاد کنید.
اگر تا به امروز قصد داشتید یک وب‌سایت بسازید اما نمی خواهید، انرژی و هزینه زیادی برای آن صرف کنید، این برنامه‌ها مناسب شما هستند. طراحی یک وب سایت می تواند چالش برانگیز باشد و استفاده از بهترین برنامه های وب سایت ساز گزینه ایده آلی است، حتی اگر خودتان یک توسعه دهنده وب سایت باشید. تلفن هوشمند خود را باز کنید و یکی از این برنامه ها را دانلود کنید، همین امروز به ساخت یک وب سایت عالی برای خود بپردازید.

مجموعه اول پرداخت در زمینه صدور انواع گیفت کارت در خدمت شما می باشد.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT