ساخت لوگو

16 برنامه رایگان برای ساخت لوگو

زمان مطالعه 6 دقیقه

ساخت لوگو گامی اساسی در جهت برندسازی یک کسب و کار است. اگر به دنبال ایده ای برای طراحی لوگو هستید یا تازه شروع به کار کرده اید این وب سایت ها ابزارهای خوبی برای ساخت لوگو هستند. شما میتوانید با استفاده از این برنامه و وب سایت ها یک لوگو برای کسب و کار و برند خود طراحی کنید.

طراحی لوگو ممکن است کار وقت گیر، دقیق و پرهزینه ای باشد. برنامه های زیادی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها به صورت رایگان یک لوگوی حرفه ای و منحصر به فرد طراحی کنید.

لوگو یک نماد بصری از تصویر یک شرکت است و اولین چیزی است که یک مشتری از کسب و کار شما میبیند. پس مهم است که این کار را به درستی انجام دهید.

با داشتن یه لوگوی مناسب مشتریان تصویر واضحی از هویت برند شما به دست آورند. درهنگام ساخت لوگو توجه به مواردی مانند طرح،رنگ، سبک و فونت و طراحی کلی ضروری است. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین سایت ها برای ساخت لوگو میپردازیم.

1- سایت ساخت لوگو Canva

اکثر بازاریابان ممکن است با Canva به عنوان پلتفرمی برای ایجاد پست های شبکه های اجتماعی آشنا باشند اما کاربرد آن فراتر از این است. Canva یک ابزار آنلاین رایگان است که به شما امکان طراحی گرافیک برای پست های رسانه های اجتماعی، کمپین های ایمیل مارکتینگ، هدر وبلاگ یا حتی لوگوی یک برند میدهد.

بهترین ویژگی Canva این است که برای ساخت لوگو لازم نیست در طراحی گرافیک حرفه ای باشید. به سادگی عکس ها را بارگذاری کنید، متن را اضافه کنید و یکی از الگوهای آماده Canva را انتخاب کنید. میتوانید تصویر را هر طور که میخواهید شخصی سازی کنید. حتی میتوانید الگوهای را خودتان طراحی کنید. وقتی طراحی لوگوی خود را به پایان رساندید، میتوانید آن را با فرمت PNG ذخیره کنید یا نسخه هایی با کیفیت بالا چاپ کنید.

2- Adobe Express

Adobe Express نرم افزاری رایگان است که به شما این امکان را میدهد که بدون پرداخت پول برای ابزارهای گران قیمت طراحی مانند فتوشاپ، به صورت آنلاین لوگو طراحی کنید.

الگوهای بی شماری برای انتخاب وجود دارد. این برنامه به شما این امکان را میدهد که برای مشاغل مختلف مانند فروشگاه های پوشاک، رستوران ها، هتل ها و موارد دیگر لوگو بسازید.

شما می توانید ازAdobe Express بهصورت رایگان برای ساخت لوگوهایی با کیفیت حرفه ای استفاده کنید. همچنین با سایر ویژگی های این برنامه میتوانید لوگوی خود را شخصی سازی کنید.

3-سایت ساخت لوگو Tailor Brands

Tailor Brands Logo Maker یکی دیگر از ابزارهای آنلاین ساخت لوگو رایگان است. کافی است تصویر خود را آپلود کرده و یکی از الگوها را انتخاب کنید. پس از اتمام کار یک نسخه از لوگوی خود با وضوح بالا دریافت خواهید کرد که میتوانید از در رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، برنامه ها و غیره استفاده کنید.

این پلتفرم روی کامپیوتر بهتر کار میکند. اما از موبایل هم پشتیبانی میکند. اگر کامپیوتر ندارید میتوانید اپلیکیشن لوگو ساز را دانلود کنید و به صورت آفلاین کار کنید.

4- Looka

Looka یکی دیگر از ابزارهای رایگان برای ساخت لوگو است. این نرم افزار برای ساخت لوگوی های خلاقانه از فناوری هوش مصنوعی استفاده میکند.

اگر هنوز نمیدانید لوگوی خود را چگونه طراحی کنید این برنامه به شما کمک میکند. با Looka میتوانید از فونت ها، رنگ ها، اشکال و تصاویر مختلف برای طراحی لوگو استفاده کنید. علاوه بر این میتوانید چندین فایل را به صورت همزمان آپلود کنید. وقتی نوع فایل را انتخاب کردید، میتوانید آن را به قسمت طراحی ببرید. سپس اندازه و موقعیت هر المان را تنظیم کنید. وقتی کار طراحی لوگو تمام شد فقط کافیست روی Save بزنید و لوگوی خود را دانلود کنید.

5-سایت ساخت لوگو: Hatchful By Shopify

با Hatchful by Shopify میتوانید تصاویر را آپلود کنید یا یکی از الگوهای آماده را انتخاب کنید. سپس میتوانید متن، رنگ، شکل و سایه ها را اضافه کنید. هنگامیکه طراحی را انجام دادید میتوانید تصویر خود را دانلود و در کامپیوتر ذخیره کنید.

بهترین ویژگی این برنامه این است که هیچ محدودیتی برای استفاده ندارد. به این ترتیب میتوانید بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی بارها از آن استفاده کنید.

6- DesignHill

Design Hill سایتی است که ابزارهای عالی طراحی را به صورت رایگان ارائه میدهد. این سایت شامل ویژگی های مختلفی از جمله آپلود تصاویر، انتخاب فونت، اضافه کردن متن و تنظیم رنگ ها است.

این سایت مانند سایت های دیگر هیچ محدودیتی برای استفاده ندارد. وقتی لوگو را طراحی و ذخیره کردید میتوانید همیشه برای ایجاد تغییرات برگردید.

اگر از طرح لوگو راضی نیست کافیست به لوگوی بروید و روی “undo” بزنید و تغییرات را اعمال کنید.

7-سایت ساخت لوگو LOGO.com

LOGO.com یک سازنده رایگان لوگوی آنلاین است که به شما این امکان را میدهد بدون پرداخت هیچ هزینه ای یک لوگو بسازید. کافی است تصاویری که میخواهید لوگوی شما شبیه به آن باشد را آپلود کنید، سپس متن مورد نظر را اضافه کرده و رنگ ها را انتخاب کنید. پس از اتمام کار میتوانید بلافاصله آن را دانلود کرده و هر طور که میخواهید از آن استفاده کنید.

هیچ محدودیتی برای ویرایش لوگو وجود ندارد. بنابراین خیالتان راحت باشد. هر زمان که دوست داشتید به عقب برگردید و همه چیز را تغییر دهید.

8- Free Logo Creator

Free Logo Creator ابزاری است که به شما این امکان را میدهد که به راحتی لوگوهای حرفه ای بسازید. این نرم افزار ابزارهای مختلفی از جمله انتخاب رنگ، ایجادکننده گرادیانت، ویرایشگر متن، شکل ساز، تصاویر برداری و موارد دیگر را برای طراحی لوگو ارائه میدهد. با Free Logo Creator تنها چند مرحله ساده برای ساخت یک لوگوی منحصر به فرد برند لازم است.

9-سایت ساخت لوگو Free Logo Services

Free Logo Services برای کسانی که به دنبال ساخت لوگو به صورت رایگان هستند فوق العاده است. این سایت برای طراحی لوگو قالب های رایگان ارائه میدهد و با استفاده از آن میتوانید ظاهر لوگوی خود را شخصی سازی کنید. بنابراین اگر به دنبال سایتی برای ساخت لوگو هستید این سایت را بررسی کنید.

10- Placeit

Placeit by Envato یک سازنده لوگو آنلاین رایگان است که به شما امکان میدهد بدون پرداخت هزینه یک لوگوی جذاب ایجاد کنید. این سایت طرح های مختلفی را برای ساخت لوگو ارائه داده است. کافی است یک تصویر آپلود کنید یا یکی از الگوهای آماده را انتخاب کرده و شروع به طراحی کنید. در اخر میتوانید لوگوی خود را با فرمت PNG دانلود کنید یا آن را مستقیما در شبکه های اجتماعی و حتی ایمیل به اشتراک بگذارید.

11-Logomaker By Namecheap

LogoMaker by Namecheap یک ابزار رایگان است که میتوانید از آن برای ایجاد طرح های سفارشی لوگو استفاده کنید. این نرم افزار به شما امکان طراحی لوگو بدون کد نویسی را میدهد. شما به سادگی میتوانید اشکال را روی ناحیه طراحی ببرید تا عناصر مختلف لوگوی خود را ایجاد کنید. گزینه های زیادی از جمله فونت ها، رنگ ها و تصاویر وجود دارد. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید آموزش هایی وجود دارد و میتوانید در انجمن های آن سوالاتی در مورد پروژه خود بپرسید.

12- GraphicSprings

GraphicSprings یکی دیگر از ابزارهای آنلاین و رایگان طراحی لوگو است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعاتی در مورد خود و نوع طرح مورد نظر خود وارد کنید و سپس قالبی را انتخاب کنید که به خوبی با نیازهای شما مطابقت دارد. اگر از طرح راضی نیستید کافیست دکمه “revert” را بزنید و دوباره شروع کنید. این ابزار ویژگی های زیادی دارد که به شما در ساخت لوگو کمک میکند.

13-سایت ساخت لوگو Logomaker

LogoMaker یکی از بهترین ابزارهای رایگان ساخت لوگو است. با استفاده از آن میتوانید به راحتی لوگوهای سفارشی و همچنین بنرها، تی شرت ها و کارت ها ویزیت طراحی کنید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی خلاقیت و تخیل است. برای استفاده از آن نیازی به هیچ تجربه قبلی ندارید. فقط کافی است دستورالعمل های ساده را دنبال کنید و طراحی لوگوی خود را از همین امروز شروع کنید.

14-سایت ساخت لوگو BrandCrowd

BrandCrowd پلتفرمی است که در آن میتوانید لوگوی خود را به صورت رایگان بسازید. این موضوع باعث میشود کسب وکارها بتوانند بدون صرف هزینه طرح های مختلف را امتحان کنند. این پلتفرم یک دوره آزمایشی رایگان ارائه میدهد. بنابراین لازم نیست نگران سرمایه گذاری روی طرحی باشید که جواب نمیدهد.

علاوه بر این BrandCrowd ویدیوهای آموزشی نیز ارائه میدهد. این کار به شما کمک میکند فرآیند طراحی لوگو را بدون نیاز به تجربه قبلی و جستجو در اینترنت یاد بگیرید.

15- DesignEvo

DesignEvo یک سازندهی لوگو رایگان است که به شما امکان ساخت لوگوهای جذاب را میدهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس های مورد علاقه خود را آپلود کنید و یکی از قالب های از پیش طراحی شده را انتخاب کنید و متن و رنگ اضافه کنید. بهترین بخش آن این است که شما حتی نیازی به دانستن نحوه طراحی ندارید. برنامه را باز کنید، قالب خود را انتخاب کنید، چند متن و عکس به آن اضافه کنید و شروع به ساختن لوگو کنید. بنابراین اگر به دنبال ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد برای خود هستید یا میخواهید برای مشتری یک لوگو خلاقانه بسازید DesignEvo ارزش بررسی کردن را دارد.

16-سایت ساخت لوگو LogoMakr

LogoMakr یک لوگو ساز رایگان است که به شما امکان طراحی لوگو را تنها در چند مرحله میدهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر مورد علاقه خود را آپلود کنید یا یکی از قالب های از پیش ساخته شده را انتخاب کرده و شروع به طراحی کنید. پس از اتمام کار میتوانید لوگوی خود را در فرمت های مختلفی از جمله SVG، PNG، EPS، PDF، JPG و GIF دانلود کنید.

حرف آخر

از آنجایی که لوگوها برای ایجاد یک برند ضروری هستند، ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد که توجه مشتریان را جلب کنید بسیار مهم است. این پلتفرم ها و اپلیکیشن ها میتوانند اولین قدم در ساخت یک لوگوی رایگان و جذاب برای برند شما باشند. اگر به دنبال کمک بیشتر هستید آموزش های ویدیویی زیادی در اینترنت وجود دارد که به شما در ساخت لوگو کمک میکند.

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !