سایت برای انتخاب مقصد سفر

7 بهترین سایت برای انتخاب مقصد سفر تصادفی برای سفرها

زمان مطالعه 6 دقیقه

وقتی نمی‌توانید تصمیم بگیرید به کجا سفر کنید، اجازه دهید سرنوشت مقصد را انتخاب کند—یا از این سایت‌ها استفاده کنید تا به طور تصادفی به شما بگوید کجا بروید. سایت برای انتخاب مقصد سفر را در ادامه معرفی کرده ایم.

یک تعطیلات خوب می تواند زندگی شما را به کلی تغییر دهد. خواه از طریق تجربیات هیجان انگیز جدید باشد یا استراحت ، همه تعطیلات را دوست دارند. اما آیا می دانید همه از چه چیزی متنفرند؟ برنامه ریزی برای تعطیلات.

با تمام رانندگی، پروازها، برنامه ریزی و سازماندهی، گاهی اوقات احساس می شود که از برنامه ریزی برای تعطیلات خود به تعطیلات نیاز دارید.

یکی از سخت ترین جنبه ها در واقع انتخاب این است که کجا بروید. برای کمک به سرعت بخشیدن به برنامه ریزی خود و حذف برخی استرس های غیر ضروری، می توانید از ژنراتورهای تعطیلات تصادفی استفاده کنید.

1.سایت برای انتخاب مقصد سفر Earth Roulette

Earth Roulette برای فردی است که نمی خواهد فکر کند. روی یک دکمه کلیک کنید و پیشنهادی برای بازدید از یک کشور به همراه تمام تحقیقاتی که برای آن نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

این وب سایت به شما یک جمله را در مورد دلیل اصلی سفر به مکان پیشنهادی توضیح می دهد. اگر علاقه مند هستید، می توانید در صفحه به پایین پیمایش کنید تا همه چیزهایی را که برای رزرو تعطیلات خود نیاز دارید کشف کنید. می‌توانید درباره مکان‌های دیدنی، نوع غذایی که مردم محلی می‌خورند، عکس‌های مناظر، و حتی هتل‌ها و گزینه‌های پروازی که در حال حاضر در دسترس هستند، بخوانید.

اگر کشور پیشنهادی را دوست ندارید، روی چرخش آن کلیک کنید تا مقصد تصادفی جدیدی پیدا کنید. اگر اولویت‌های خاصی دارید، دکمه فیلترها به شما اجازه می‌دهد فقط نتایجی را نشان دهید که با بودجه، دما، قاره، فعالیت‌ها و موارد دیگر مطابقت دارند.

همچنین می‌توانید کشوری را در بخش برترین مقصدهای مسافرتی وب‌سایت انتخاب کنید و مکان‌های مختلفی را که می‌توانید در آن کشور بازدید کنید، به شما پیشنهاد می‌کند.

2.سایت برای انتخاب مقصد سفر The Vacation Hunt

Vacation Hunt یک آژانس مسافرتی است که تعطیلات شگفت انگیزی را ارائه می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نظرسنجی را پر کنید که در آن اطلاعاتی در مورد تعطیلات ایده آل شما می خواهد. شما باید جزئیاتی مانند زمانی که قصد سفر دارید، مدت زمان تعطیلات خود، و هر چیز دیگری که مربوط به تجربه تعطیلات است، مانند کاری که می‌خواهید انجام دهید، مکان‌هایی که باید اجتناب کنید و موارد دیگر را پر کنید.

اگر احساس رزرو با وب‌سایت‌های مسافرتی کلاسیک مانند Expedia و Hotwire را دوست ندارید، دوست دارید مقصد بعدی خود را با استفاده از The Vacation Hunt انتخاب کنید. پس از تکمیل نظرسنجی، باید یک بسته تعطیلات غافلگیرکننده را انتخاب کنید. Vacation Hunt از طریق بسته های خود به همه پاسخ می دهد.

اگر می خواهید مقصدی منحصر به فرد در آمریکا داشته باشید، این وب سایت دارای یک بسته ماجراجویی تمام آمریکایی است. آیا می خواهید به مقاصد اروپایی سفر کنید؟ بسته اروپایی Escape را انتخاب کنید. اگر به مکان‌های گرمی مانند کارائیب، مکزیک یا آمریکای لاتین علاقه دارید، یک بسته انحصاری نیز وجود دارد. در نهایت، بسته بین المللی Intrigue طیف گسترده ای از مقاصد سفر را ارائه می دهد.

وب‌سایت قیمت‌ها را در طول فرآیند انتخاب فهرست می‌کند، بنابراین می‌دانید هنگام رزرو چه انتظاری دارید. اگر برای ترجمه زبان در سفرهای بین المللی خود به کمک نیاز دارید، بهترین مترجمان آنلاین را که می توانید در دنیای واقعی استفاده کنید، بررسی کنید.

3. Pack Up + Go

به دنبال انجام برخی از سفرهای منحصر به فرد در ایالات متحده هستید؟ Pack Up + Go یکی از بهترین گزینه های موجود است. بر خلاف The Vacation Hunt، Pack Up + Go فقط بسته های سفر غافلگیرکننده فقط در ایالات متحده ارائه می دهد.

این سفر بر غافلگیری به عنوان جنبه اصلی تمرکز دارد. می‌توانید تعطیلات متمرکز بر سفرهای جاده‌ای، فضای باز، اقامتگاه‌ها یا هواپیما/قطار را انتخاب کنید. وب سایت همچنین از شما سوالاتی در مورد تعطیلات قبلی و اهداف شما برای این ماجراجویی آینده می پرسد.

پس از پاسخ دادن به سوالات و انتخاب بودجه، Pack Up + Go یک تعطیلات کامل را برای شما برنامه ریزی می کند تا از آن لذت ببرید. با این سایت مسافرتی، واقعاً می توانید وسایل خود را جمع کنید و بروید زیرا همه چیز از قبل آماده شده است!

برای استفاده از Pack Up + Go، بر خلاف سایر سایت های مسافرتی فهرست شده، باید یک اکانت کاربری ایجاد کنید.

4. Atlas Obscura’s Unusual Trips

مقصدهای کلیشه ای سفر اغلب خسته کننده به نظر می رسند، به همین دلیل است که آنها را نادیده می گیرید. Atlas Obscura در یافتن ایده‌های سفر غیرعادی در شهرها یا کشورهای محبوب تخصص دارد.

Unique Trips تورهای پولی هستند، بنابراین شما می توانید آنها را از آنها بخرید و با افراد دیگر بروید. در غیر این صورت، اگر تاریخ ها یا هزینه ها برای شما مناسب نیست، می توانید کل برنامه سفر هر سفر منحصر به فرد را بررسی کنید تا سفر خود را به آنجا برنامه ریزی کنید.

سفرهای آتی و تورهایی که قبلاً به پایان رسیده اند را مرور کنید. در اینجا به اندازه کافی ایده های سفر وجود دارد تا خواسته های هر روح سرگردانی را برآورده کند.

5.سایت برای انتخاب مقصد سفر LuckyTrip

اگرچه این برنامه در درجه اول برای ساکنان اروپایی است، طرح طراحی عالی و ویژگی های آسان برای استفاده به این معنی است که باید مطلقاً به این لیست اضافه شود.

LuckyTrip یک مولد سفر تصادفی بسیار کم هزینه است. اولین قدم بودجه شماست. پس از آن، به سادگی دکمه Lucky را فشار دهید، و LuckyTrip به طور خودکار مکان، هتل و تجربه را برنامه ریزی می کند و هزینه مربوط به هر نفر را به شما می دهد.

می توانید تنظیمات خود را برای تنظیم تعداد افراد، تاریخ، سبک اقامت و حتی سرگرمی مقصد تغییر دهید. این برنامه یک مولد سفر واقعاً همه جانبه است. از آنجایی که ممکن است استفاده از وب‌سایت تا حدودی گیج‌کننده باشد، می‌توانید برنامه LuckyTrip را برای تجربه‌ای ساده دانلود کنید.

دانلود: LuckyTrip برای اندروید | iOS (رایگان)

6. Travel Republic

اگر نگران بودجه خود نیستید، Travel Republic مقاصد تصادفی را بر اساس تعطیلات عالی شما ایجاد می کند.

وب سایت با پرسیدن اینکه چه نوع تعطیلاتی می خواهید شروع می شود. سپس از شما می پرسد که آیا با دوستان، خانواده یا شریک زندگی خود سفر می کنید، که اگر قصد یک فرار انفرادی را دارید، کمی ناامیدکننده است. پس از آن، از شما می‌خواهد که از بین فهرستی از گزینه‌ها انتخاب کنید که در تعطیلات به کدام دو فعالیت بیشتر علاقه دارید. سپس مکان پیشنهادی را در اختیار شما قرار می دهد.

اینجاست که Travel Republic جالب می شود. وب سایت پیشنهادات سفر شما را در حباب های قابل پیمایش نمایش می دهد. به دنبال چیزی خنک‌تر هستید، به حباب سفر پیشنهادی بروید. به پارک های موضوعی بیشتری علاقه دارید؟ حباب سفر برای آن نیز وجود دارد. این سایت اطلاعات عمومی کمتری را ارائه می دهد، اما گزینه های مقایسه عالی را ارائه می دهد.

اگر جایی را که دوست دارید پیدا کردید، اکنون Book Now را فشار دهید، و برای رزرو به وب سایت اصلی سفر منتقل خواهید شد.

7.سایت برای انتخاب مقصد سفر Random City Generator

Random City Generator یک انتخاب کاملا تصادفی مقصد سفر نیست. در عوض، فقط شهرهایی در سراسر جهان را پیشنهاد می کند که می توانید از آنها بازدید کنید. اینجا فیلتری وجود ندارد، روی دکمه Next Random City کلیک کنید تا یک شهر به شما پیشنهاد شود.

پس از ایجاد یک شهر تصادفی، وب‌سایت جزئیات پس‌زمینه‌ای در مورد آن را به شما می‌دهد، مانند آنچه شهر بیشتر به آن شهرت دارد و جاذبه‌های گردشگری اصلی و فعالیت‌های محبوب. همچنین غذاهای محبوبی را فراهم می کند که هنگام بازدید از شهر باید آنها را بخورید.

هنگامی که مقصد سفر را نهایی کردید، این برنامه های برنامه ریزی سفر می توانند به شما در یافتن جاذبه های گردشگری کمک کنند. اگر این پیشنهاد را دوست ندارید، کافی است دوباره دکمه Next Random City را فشار دهید تا شهر دیگری را مشاهده کنید.

فرار انفرادی یا سفر دوستانه؟

انتخاب یک مکان برای تعطیلات تقریباً غیرممکن است. با مکان های بسیار زیادی برای دیدن در جهان و زمان بسیار کمی برای تعطیلات برای اکثر افراد، تلاش برای انتخاب مکان مناسب می تواند اضطراب آور باشد. این اضطراب اغلب تنها با برنامه ریزی با دوستان افزایش می یابد.

دفعه بعد با استفاده از یکی از سایت های بالا برای انتخاب مقصد تعطیلات خود به طور تصادفی از استرس دوری کنید. و مطمئن شوید که نکاتی را برای گرفتن عکس های عالی از تعطیلات در سفرهای خود بررسی کرده اید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT