سایت برای فروش ویدیو

5 سایت برای فروش ویدیو ها

زمان مطالعه 6 دقیقه

ویدیوهای شما چقدر خوب هستند؟ آیا شما فیلم یا مستند می‌سازید که مردم حاضرند برای تماشای آنها پول بپردازند؟ مخاطبان پروپاقرص و همیشگی دارید؟ اگر چنین است، زمان آن است که در تولید تخصصی و فروش ویدیو سرمایه گذاری کنید. سایت برای فروش ویدیو را در ادامه معرفی کرده ایم.

نقد کردن درآمد ارزی

ممکن است قبلاً عکس های خود را به صورت آنلاین فروخته باشید، اکنون زمان آن است که این کار را گسترش دهید. استریم ویدیو صنعت عظیمی است که بازارهای آن همیشه برای فیلمسازان آماتور باز است. تعداد فیلم ها و مستندهای مستقلی که در حال حاضر در نتفلیکس و آمازون هستند را پیدا کنید، تعداد ویدیو ها بیشمار است.

سایت برای فروش ویدیو

سایت برای فروش ویدیو

سوال این است: کجا میتوان ویدیوها را به صورت آنلاین فروخت؟ چه نوع ویدیوهایی محبوب هستند و بیشترین درآمد را خواهند داشت؟

سعی نکنید ضبط های به دردنخور قدیمی را بفروشید!

آن ویدیوهایی که می‌خواهید بفروشید: آیا خوب هستند؟ آیا مردم از آن ها لذت می‌برند یا بی کیفیت هستند؟

اگر مشتاق فروش ویدیوهای خود هستید، باید در مورد ارزش آنها واقع بین باشید. این ویدیوها – خواه آموزشی، مستند، موزیک ویدیو یا حتی فیلم، باید طوری به نظر برسند که گویی مراحل ویرایش را پشت سر گذاشته و توسط یک متخصص رندر شده اند.

هیچ کس ویدیو صحبت کردن شما مقابل دوربین را نخواهد خرید. وبلاگ ها گزینه خوبی برای کسب درآمد نیستند. اگر می‌خواهید درآمد خوبی داشته باشید، محتوای ویدیویی خوب بسازید و در سایت های مخصوص بفروشید.

بیائید شروع کنیم.

1.سایت برای فروش ویدیو: Uscreen

Unscreen یک وبسایت صیقلی دارد که از شما می‌خواهد هر چیزی را آپلود کنید و قیمت مدنظر خود را تعیین کنید. محتوای ویدیویی را میتوان به صورت اشتراک، پرداخت یکباره، اجاره یا به صورت رایگان در دسترس قرار داد.

با این حال، Uscreen برای همه انواع محتوا ایده آل نیست. اگر انتظار دارید با این پلتفرم عملکرد خوبی داشته باشید، باید محتوای آموزشی، ویدیوهای تناسب اندام، سرگرمی، آموزش شرکتی یا مطالب با ارزش تولید کنید.

با همگام سازی Dropbox و آپلود از طریق FTP، ویدیوها، تصاویر و صداها را میتوان در Uscreen آپلود کرد و قبل از راه اندازی با آرم ها و مارک های شخصی سفارشی کرد. Uscreen همه چیز را از ابزارهای میزبانی و بازاریابی گرفته تا نحوه پرداخت و تحویل محتوا ارائه می‌دهد. اگر فکر می‌کنید ویدیوی شما برای این پلتفرم مناسب است، همین امروز ثبت نام کنید!

2.سایت برای فروش ویدیو: Vimeo

گزینه بعدی Vimeo است که یک پلتفرم بر اساس تقاضا راه اندازی کرده است. اشتراک ماهانه 14 دلاری با ارائه 90 درصد درآمد به مشترکان Vimeo PRO و امکان اجاره یا خرید ویدیوها، را ارائه می‌دهد. یک دوره ۳۰ روزه رایگان وجود دارد که شما می‌توانید آن را بدون نیاز به تعهد امتحان کنید!

استریم و دانلود در طیف گسترده ای از دستگاه ها و پلتفرم های محبوب در دسترس است و شما می‌توانید قیمت خود را تعیین کنید. همچنین آماری برای ویدیوهای شما وجود دارد، می‌توانید میزان محبوبیت آنها را ببینید.

هم اکنون مجموعه ای جذاب از فیلم ها در Vimeo PRO در دسترس است. چرا کار خود را به لیست اضافه نکنید؟

3.سایت برای فروش ویدیو: Amazon

شاید CreateSpace را برای کتاب یا CD در نظر گرفته باشید. آیا می‌دانستید که از سرویس Amazon میتوان برای فروش و توزیع محتوای ویدیویی استفاده کرد؟ در واقع، دو گزینه در دسترس است:

CreateSpace DVD در صورت تقاضا

CreateSpace می‌تواند DVD های آماده فروش ایجاد کند، واجد شرایط برای فهرست بندی در IMDb و با چاپ جلدها و دیسک های رنگی. این محصول کاملا حرفه ای است و هزینه ثابتی معادل 4.95 دلار برای هر دستگاه دارد. این روش اساساً تضمین می‌کند که دیسک شما با تولید بر حسب تقاضا باقی بماند و محصولات بدون تقاضا تولید نشوند.

Amazon Video Direct

گزینه فقط دیجیتال نیز در Amazon Video Direct در دسترس است. اساساً به این معنی است که تولیدات شما آماده خرید یا پخش در آمازون ویدیو خواهد بود – Fire TV، تلفن ها، تبلت ها و هر چیزی که قادر به دسترسی به سرویس پخش ویدیوی آمازون باشد!

حق امتیاز را میتوان از طریق سهم درآمد، خرید، اشتراک، نمایش تبلیغات یا حتی ترکیبی از آنها به دست آورد.

دریافت ویدیو در Amazon Video Direct آسان تر از Netflix است. تا آنجا که به نتفلیکس مربوط می‌شود، باید توجه تیم خرید آنها را جلب کنید.

4. iTunes

فروشگاه رسانه ای محبوب اپل مکان خوبی برای کسب درآمد از ویدیوهایتان است. محتوای “تولید شده توسط کاربر” (یعنی مطالب آماتور) پذیرفته نمی‌شوند. باید ویدیو های با کیفیت تولید کنید. سپس محتوا باید توسط یک گروه دارای صلاحیت تایید شود.

شرکای اپل در این زمینه متعدد هستند، بنابراین شما می‌توانید یکی را برای همکاری پیدا کنید. با پرداخت هزینه، ویدیوی شما برای فهرست شدن در iTunes آماده می‌کنند و به شما امکان می‌دهند آن را بفروشید.

5. Newsflare [دیگر در دسترس نیست]

اگر ویدیوهای شما فیلم های زیبایی نباشند چه می‌شود؟ اگر ویدیوهای شما رویدادهایی باشند که در گوشی هوشمند شما ثبت شده اند، چه؟

Newsflare مجوز ویدیو را به سازمان ها و برندهای خبری بزرگ در سراسر جهان می‌دهد، همه چیز از ویدیو های عمومی در مورد حیوانات و نوزادان گرفته تا فیلم های جنایی، تصادفات و موارد دیگر. هر چیزی که خبرساز باشد، فرصتی برای فروش ویدیوی شما وجود دارد.

Newsflare برنامه های Android و iOS را برای آپلود در حال حرکت ارائه می‌دهد. حتی گزینه ای برای مشارکت در خدمات پولی وجود دارد. برای شروع باید ثبت نام کنید. ممکن است اولین فروش سخت باشد، اما Newsflare گزینه خوبی است که باید در نظر داشته باشید.

مکان هایی که می‌توانید از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید

تا کنون ما صرفاً به سایت هایی نگاه کردیم که روی به حداکثر رساندن سود از ویدیوهای شما تمرکز دارند. با این حال، چندین وبسایت دیگر وجود دارد که می‌توانید از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید.

YouTube

بدیهی ترین گزینه، ایجاد یک کانال یوتیوب پر از ویدیو های جذاب و با کیفیت است. ممکن است وسوسه انگیز باشد که به سادگی از هیچ چیز درآمدزایی کنید. تاکتیک های دیگر نیز کارساز هستند. به عنوان مثال، می‌توانید از YouTube برای نمایش ویدیوهای خود استفاده کنید و به آنها یک نسخه demo از ویدیو خود نشان دهید و سپس ویدیو کامل را در یک فروشگاه برای خرید معرفی کنید.

iTunes

اگر استفاده از iTunes Partners اپل برای شما ایده آل نیست، می‌توانید از مخاطبان عظیم iTunes استفاده کنید. برای انجام این کار، باید یک پادکست ویدیویی با فید RSS ایجاد کنید. از طریق برنامه iTunes، یک پادکست جدید با استفاده از فید RSS ایجاد کنید. با این رویکرد مستقیماً درآمد کسب نخواهید کرد، اما میتوان از آن برای برجسته کردن محتوای خود استفاده کرد.

وبسایت یا وبلاگ شما

البته بدیهی است که برای کسب درآمدهای کلان به مخاطبان زیادی نیاز دارید. اما دلیلی وجود ندارد که نتوانید از یک پلتفرم برای نمایش آثار خود استفاده کنید. در این مرحله، می‌توانید یکی از پنج سرویس فوق را برای فروش کالاهای خود انتخاب کنید.

اگر وبلاگ وردپرسی دارید، افزونه هایی در دسترس هستند که این قابلیت را اضافه می‌کنند. به طور خلاصه، به طرفداران شما این امکان را می‌دهد که از طریق PayPal (یا یک درگاه بانکی دیگر) پول پرداخت کنند و ویدیو را برای بارگیری در رایانه شخصی خود آماده کنند.

شبکه های اجتماعی

فیسبوک، توییتر و اینستاگرام همگی ابزارهایی را برای آپلود ویدیوها فراهم می‌کنند. می‌توانید از آنها برای به اشتراک گذاشتن کلیپ های خود استفاده کنید و سر و صدا ایجاد کنید. چند کلیپ از پشت صحنه را به اشتراک بگذارید یا حتی یک قسمت برجسته را به صورت زنده پخش کنید.

Reddit

شما یک فیلم ساز هستید و می‌خواهید پول در بیاورید. بیایید صادق باشیم، شما در حال رسیدن به سطح حرفه ای هستید، پس وقت آن است که پروفایل خود را بسازید. چه راهی بهتر از Reddit Ask Me Anything (AMA)؟ در اینجا دو گزینه وجود دارد: پیدا کردن یک کانال مناسب (به عنوان مثال/r/moviemaking) و تماس با مدیران برای ارائه پیشنهاد. در غیر این صورت، می‌توانید از کانال /r/AMA استفاده کنید و به سادگی مطالب خود را در آنجا پست کنید.

با این حال، قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که با نحوه کار Reddit آشنا هستید. یک روز را در AMA سپری کنید. AMA توسط مردم در سراسر جهان خوانده می‌شود. مطمئن شوید که برای پاسخ به همه آنها وقت دارید!

تنبلی را متوقف کنید: برو ویدیوهایت را بفروش!

اگر می‌توانید محتوای با کیفیت تولید کنید، وقت آن رسیده که شروع به کسب درآمد کنید.

آیا در Vimeo موفق بوده اید؟ آیا iTunes برای شما کار کرد؟ شاید کسب درآمد از ویدیوها به شما این امکان را داده است که حرفه فیلم سازی خود را به سطح بالاتری ببرید.

امتیاز 2/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT