سایت برای والدین کودکان مبتلا به اوتیسم

4 بهترین وب سایت برای والدین کودکان مبتلا به اوتیسم

زمان مطالعه 4 دقیقه

اطلاعات، پشتیبانی، داستان‌های نشاط‌آور و موارد دیگر را در این وب‌سایت‌هایی که برای کمک به والدین کودکان مبتلا به اوتیسم اختصاص داده شده است، بیابید. سایت برای والدین کودکان مبتلا به اوتیسم را بشناسید.

اگر والدین یا قیم کودکان مبتلا به اوتیسم هستید، پیمایش در مطالب گسترده آنلاین می‌تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص زمانی که نمی‌دانید از کجا شروع کنید. وب سایت های زیادی وجود دارد که به طور خاص برای ارائه اطلاعات و حمایت از والدین کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده اند.

چه به دنبال وب سایت های آموزشی، گروه های آنلاین تعاملی یا آخرین تحقیقات باشید، چیزی برای شما وجود دارد. در این مقاله، برخی از بهترین وب‌سایت‌های موجود برای کمک به والدین و سرپرستان در سفر را بررسی می‌کنیم، زیرا بهترین مراقبت و حمایت ممکن را از کودکان مبتلا به اوتیسم ارائه می‌کنند.

1.سایت برای والدین کودکان مبتلا به اوتیسم: Autism Parenting Magazine

مجله والدین اوتیسم یک نشریه مشهور است که محتوای متناسب با خانواده های مبتلا به اوتیسم تولید می کند. هدف این نشریه ارائه دقیق اطلاعات در مورد موضوعات، رویدادها، درمان ها و اخبار مربوط به اوتیسم است. همچنین داستان‌های موفقیت‌بخش زندگی واقعی را برای توانمندسازی والدین با دانش مورد نیازشان ارائه می‌کند.

در وب‌سایت، می‌توانید مشارکت‌های منابع متعددی از جمله متخصصان محترم، متخصصان اوتیسم، والدین کودکان در طیف اوتیسم و ​​بزرگسالان مبتلا به اوتیسم را بیابید. محتوای ارائه شده تنها به نفع والدین کودکان خردسال نیست. همچنین به افراد در تمام گروه های سنی، از کودکان نوپا تا نوجوانان و افرادی که به بزرگسالی می روند، پاسخ می دهد.

همچنین می‌توانید از والدین همکار خود که تجربیات و تحولات شخصی خود را از زمانی که شروع به مصرف اطلاعات از مجله والدین اوتیسم کرده‌اند، به اشتراک می‌گذارند.

2. AANE

اگر به دنبال ابزارهای دیجیتالی برای والدین کودکان مبتلا به اوتیسم هستید، این وب سایت برای شما عالی است. انجمن اوتیسم و ​​تنوع عصبی (ANNE) پلتفرمی است که اطلاعات و توصیه های عملی مربوط به فرزندپروری، سلامت روان، تشخیص و جنبه های مختلف طیف اوتیسم را ارائه می دهد.

AANE خدمات و برنامه هایی را در تنظیمات فردی و گروهی با هدف ارائه اطلاعات و پشتیبانی ارائه می دهد. تنظیمات گروه توسط تسهیلگران یا داوطلبانی هدایت می شود که یا تجربه زیادی با جامعه اوتیسم دارند، اعضای خانواده اوتیسمی دارند یا اوتیسم دارند.

شما می‌توانید از خدمات و برنامه‌های مختلفی مانند مربیگری برای والدین استفاده کنید که هدف آن راهنمایی شما برای ایجاد استراتژی‌هایی برای رفع نیازهای منحصربه‌فرد فرزندتان است.

3.سایت برای والدین کودکان مبتلا به اوتیسم: Ambitious about Autism

Ambicious about Autism پلتفرمی است که معتقد است کودکان و جوانان مبتلا به اوتیسم را تشویق می کند تا به آنچه می گویند اطمینان داشته باشند. این پلتفرم برای والدینی که می خواهند رابطه مثبتی با فرزندان مبتلا به اوتیسم خود داشته باشند مناسب است.

کمک گرفتن از کودکان در دوران جوانی بسیار مهم است، زیرا به آنها اجازه می دهد در بزرگسالی یاد بگیرند، خوب عمل کنند، موفق شوند و زندگی شادی داشته باشند. این پلتفرم که توسط والدینی تأسیس شد که می‌خواستند فرزندانشان فرصت‌های آموزشی بهتری داشته باشند، برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای را برای کودکان مبتلا به اوتیسم فراهم می‌کند.

اگر می خواهید در مراقبت یا کار با جوانان مبتلا به اوتیسم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، این پلتفرم جلسات آموزشی را نیز ارائه می دهد که والدین و مراقبان را در معرض آموزش، آموزش و حمایت اوتیسم قرار می دهد.

4. Autism Parent Forum

انجمن والدین اوتیسم پلتفرمی است که برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم طراحی شده است. در وب‌سایت، منابع مفید مختلفی را در رابطه با اوتیسم کشف خواهید کرد که به شما این فرصت را می‌دهد تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد بهترین روش حمایت از فرزندتان بگیرید تا بهترین نسخه از خود باشد.

این انجمن فرصت های مختلفی را برای والدین ارائه می دهد، از جمله وبینارها و رویدادهای آگاهی از اوتیسم. این رویدادها به والدین این فرصت را می دهد که با متخصصان، درمانگران، پزشکان و سایر والدین ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، والدین می توانند در گوشه والدین شرکت کنند، که بخشی است که والدین دیگر تجربیات خود را در مورد اوتیسم و ​​درمان هایی که امتحان کرده اند به اشتراک می گذارند. این به عنوان یک راه عالی برای یادگیری از یکدیگر عمل می کند.

حمایت از والدین و مراقبان کودکان مبتلا به اوتیسم

اکنون که وب‌سایت‌های ذکر شده در بالا را دارید، لازم نیست به تنهایی با چالش‌های والدین کودکان مبتلا به اوتیسم روبرو شوید. این پلتفرم ها مشاوره حرفه ای و منابع ارزشمندی را ارائه می دهند.

اگر به دنبال یافتن منابع اضافی برای والدینی هستید که کودکان معلول را بزرگ می کنند، همچنان می توانید به گزینه های دیگر برای کمک به شما در سفر دسترسی داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT