معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان | استفاده از GPS برای ردیابی کودک

زمان مطالعه 6 دقیقه

تکنولوژی همیشه به ما کمک کرده است که کارهایمان را درست‌تر و در زمان کمتری انجام دهیم. از شستن لباس با ماشین لباسشویی گرفته تا گوش دادن به رادیو با تلفن‌های هوشمند، دنیا بسیار تغییر کرده و با گذشت زمان همچنان به تغییر خود ادامه می‌دهد.

تکنولوژی نیز در مراقبت از کودکان نقش زیادی دارد. تعداد زیادی دستگاه هوشمند وجود دارد که به حفظ ایمنی کودکان کمک می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها ردیاب GPS است که می‌تواند در مراقبت از کودکان به شما کمک کند. با کمک یک ردیاب همیشه می‌توانید مکان کودک خود را پیدا کنید و مطمئن شوید برای بازی یا هر چیز دیگری از شما دور نمی‌شود. در ادامه معرفی ۸ مورد از بهترین ردیاب کودکان می‌پردازیم.

مزایای ردیاب GPS برای کودکان

اگر مشغول کاری هستید و نگران کودک خود هستید که کجا می‌رود و می‌خواهید به طور مرتب موقعیت او را بررسی کنید، ردیاب های GPS به شما کمک می‌کنند. همچنین کودکان متوجه این ردیاب نخواهند شد. فرزندان شما چه به مدرسه روند و چه به یک پیک نیک، همیشه می‌توانید مکان آنها را با این دستگاه هوشمند مشخص کنید.

چرا باید سراغ ردیاب‌های GPS رفت؟

ردیاب‌های GPS برای ردیابی کودکان و اطمینان از امنیت آنها عملکرد بسیار خوبی دارند. با استفاده از این ردیاب در صورتی که اتفاقی برای فرزندان شما بیفتد سریع مطلع می‌شوید و به شما کمک میکند تا آن‌ها را ایمن نگه دارید. در عرض چند ثانیه می‌توانید موقعیت کودک خود را مشخص کنید. ردیاب‌های GPS می‌توانند بهترین گزینه برای ردیابی کودکان و اطمینان از سالم بودن آنها باشند.

طبق آمار سال ۲۰۱۷ که توسط مرکز ملی اطلاعات جرم به اشتراک گذاشته شده است، حدود نیم میلیون کودک در ایالات متحده گم شده‌اند. این آمار به وضوح نشان می‌دهد که چرا والدین به ردیاب GPS احتیاج دارند. با این حال به طور قطع نمی‌توان گفت که ردیاب‌ها ۱۰۰٪ کودک شما کاملاً ایمن نگه میدارند اما می‌توانند تا حد زیادی از خطرات احتمالی جلوگیری کنند. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین ردیاب‌ها می‌پردازیم.

۱. AngelSense

1 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

ردیاب‌های AngelSense میتواند مکان فرزند شما را ردیابی کنند و آن‌ها ایمن نگه دارند. این ردیاب موقعیت کودک شما را فورا مشخص می‌کند، همچنین دارای یک زنگ هشدار است. وقتی کودک به مکانی ناآشنایی می‌رود و یا از محیط تعیین شده دور می‌شود این ردیاب به شما اطلاع می‌دهد.

همچنین می‌توانید با کودک خود یک کلمه برای شرایط اضطراری داشته باشید زیرا این ردیاب قابلیت صدای دو طرفه با یک اسپیکر خودکار ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک باتری بادوام است. این دستگاه به طور ویژه برای کودکان و افراد با شرایط خاص مانند اوتیسم، آلزایمر و موارد دیگر طراحی شده است.

۲. Jiobit

2 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

اگر به دنبال یک ردیاب جمع و جور و کوچک GPS هستید، Jiobit بهترین گزینه برای شماست. این ردیاب دارای ویژگی ردیابی زنده است. Jiobit ادعا می‌کند که این ردیاب GPS امنیت و رمزگذاری در سطح دولت را ارائه می‌دهد. ویژگی ردیابی زنده به شما امکان می‌دهد موقعیت مکانی فرزندان خود را در زمان واقعی ردیابی کنید و همچنین می‌توانید مکان های مورد اعتماد خود را که فرزند شما مرتب به آن جا می‌رود اضافه کنید.

کودکان می‌توانند از ویژگی Alert Me برای برقراری ارتباط با والدین خود در موارد اضطراری استفاده کنند. ویژگی متحصر به فرد این ردیاب این است که می‌توانید یک تیم مراقبت از کودک ایجاد کنید و افراد نزدیک خود را به این ردیاب اضافه کنید تا هر وقت فرزند شما همراه با فرد مورد اعتماد شما باشد ردیاب به شما اطلاع دهد. می‌توانید Jiobit را از آمازون خریداری کنید.

نکته:

  • به دلیل اندازه کوچک به راحتی قابل حمل و پوشیدنی است.
  • ضد آب و بسیار بادوام است.

۳. KIDSnav

3 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با ردیاب GPS برای فرزند خود هستید، ساعت هوشمند KIDS nav یک گزینه خوب برای شما است. با استفاده از این دستگاه کودک می‌تواند دقیقاً مانند سایر تلفن‌های هوشمند تماس برقرار کنند. همچنین دارای یک دکمه SOS است که کودک می‌تواند تا در شرایط اضطراری والدین یا سرپرستان خود را مطلع کند. با استفاده از ویژگی گام شمار ساعت هوشمند KIDSnav میتوانید فعالیت و مسیری که کودک طی میکند را ردیابی کنید.

جالب‌ترین ویژگی این ردیاب GPS این است که دارای یک سنسور حذف است که در صورت جدا شدن یا دزدیده شدن دستگاه بلافاصله والدین را مطلع کرده و GPS را روشن می‌کند. ساعت هوشمند همچنین دارای یک حالت ذخیره انرژی است که به ماندگاری بیشتر شارژ آن کمک می‌کند.

۴. Gator

4 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

Gator یک ساعت، ردیاب GPS و تلفن است که ایمنی کودک شما را تضمین می‌کند. ساعت Gator دارای یک سیم کارت و یک برنامه کنترل والدین رایگان در Play Store و Apple App Store است.

ساعت Gator به طور جهانی با چندین شبکه متصل می‌شود و از ویژگی‌های تماس برای ۱۳ شماره مختلف پشتیبانی می‌کند. قابلیت ردیابی gator مبتنی بر ردیابی GPS برای وقتی است که فرد در فضای باز و ردیابی WiFi در زمانی که شخص در خانه نیست استفاده می‌شود. این شرکت ادعا می کند که باتری Gator به اندازه ۴ روز شارژ نگه می‌دارد.

۵. Weenect GPS tracker

5 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

 

اگر به دنبال یک ردیاب GPS با باتری بسیار بادوام هستید، Weenect Kids Tracker انتخاب خوبی برای شما است. دوام باتری این ردیاب ۷ روز است و از Android و iOS پشتیبانی می‌کند. دکمه SOS در ردیاب‌ها در شرایط اضطراری به فرزند شما کمک می‌کند تا بلافاصله با شما ارتباط برقرار کنند. شما می‌توانید با استفاده از این ردیاب دستگاه‌های مختلف فرزندان خود را تنها با یک حساب ردیابی مدیریت و ردیابی کنید.

Weenect از قابلیت واقعیت افزوده برای مشخص کردن موقعیت مکانی فرزند شما استفاده می‌کند، این ویژگی پیدا کردن موقعیت فرزندان را برای والدین آسان می‌کند. ویژگی تاریخچه موقعیت مکانی Weenect به شما کمک می‌کند مسیر فرزندتان را به طور زنده چک کنید و همچنین می‌توانید برای اطمینان از اینکه مسیر درست را طی کرده‌اند، دوباره مسیر طی شده را ببینید.

۶. Find My Kids

6 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

Find My Kids نیز یکی دیگر از بهترین ردیاب GPS برای کودکان است. این برنامه اعلان‌هایی را برای همه مکان‌هایی که فرزند شما از آنها بازدید کرده است برای شما ارسال می‌کند. قسمت جذاب این برنامه این است که به شما امکان می‌دهد آنچه در اطراف کودک شما است را بشنوید تا بتوانید از محیط واقعی کودک خود مطلع شوید. اگر این برنامه در دستگاه فرزند شما نصب شده باشد، حتی می‌توانید زمان صرف شده برای هر برنامه توسط فرزند خود را مشاهده کنید.

Find My Kids دارای یک دکمه تماس اضطراری است که کودکان می‌توانند در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری با شما ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این ردیاب کودکان همچنین می‌توانند عکس‌های خود را با شما به اشتراک بگذارند تا مطمئن شوید که در شرایط کاملا ایمنی قرار دارند.

۷. SmartThings Tracker

7 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

ردیاب Samsung SmartThings یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این لیست است. این ردیاب کاملاً ضدآب است و به شما امکان می‌دهد مسیر کودک و مکان‌هایی را که بازدید می‌کند را ردیابی کنید. با استفاده از ویژگی تکنولوژی Geofencing این ردیاب می‌توانید منطقه‌ای را مشخص کنید که هر زمان ردیاب وارد آن منطقه شود یا از آن خارج شود، به شما اطلاع داده شود. ردیاب سامسونگ SmartThings دارای باتری قدرتمندی است و تا ۱۰ روز شارژ نگه می‌دارد. برای صرفه جویی در مصرف باتری و روشن نگه داشتن دستگاه برای مدت طولانی، پس از ۳۰ دقیقه عدم فعالیت دستگاه در حالت ذخیره انرژی قرار می‌گیرد.

۸. Lil Tracker

8 معرفی 8 مورد از بهترین ردیاب کودکان استفاده از GPS برای ردیابی کودک

می‌توان گفت ساعت Lil Tracker 4G GPS کاربرپسندترین ردیاب GPS برای کودکان است. این ساعت هوشمند همراه با ردیاب GPS دارای یک صفحه نمایش تعاملی است و در چندین رنگ عرضه شده است. با این برنامه دقیقا مانند تلفن همراه می‌توانید با فرزندان خود تماس گرفته یا پیامک بفرستید. همچنین دارای دکمه SOS است که کودکان در صورت فشردن این دکمه می‌توانند به طور مستقیم با افرادی که شماره آنها به ساعت اضافه شده تماس برقرار می‌کنند.

اگر کودک شما از منطقه معین شده خارج شود، ردیاب Lil هشدار برای شما ارسال می‌کند. این ردیاب دارای یک میکروفون با حساسیت بالا است که می‌توانید در مورد محیط پیرامون کودک خود نیز آگاهی داشته باشید. این ساعت همچنین به عنوان یک ردیاب تناسب اندام و گام شمار، در حدود سه ماه اطلاعات مربوط به گام‌های فرزند شما را ذخیره می‌کند.

نتیجه

ردیاب‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم می‌توانند به والدین در نگهداری و ایمن نگه داشتن کودکان کمک می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ویژگی‌های مختلفی از ردیابی مستقیم گرفته تا تماس دو طرفه و موارد دیگری را ارائه دهند.

حال که با بهترین ردیاب کودکان آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید. این خدمات شامل پرداخت ارزی انواع سایت‌های خارجی می‌شود.

خدمات پرداخت ارزی 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT