بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری و سه دلیل بر افزایش قیمت این ارز دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده در مارکت کپ، توانست یک بازگشت عظیم را تجربه کند و تا 39850 دلار افزایش قیمت داشته باشد( در حال حاضر قیمت بیت کوین ۳۹۰۳۶ می باشد). پس از سه ماه متوالی نامطلوب در بازار، ارز دیجیتال پرچمدار در صورت موفقیت در حفظ روند خود، می تواند این رشته نزولی را بشکند. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا به بررسی بیت کوین ۴۰ هزار دلاری و سه دلیل بر افزایش قیمت این ارز دیجیتال بپردازیم.

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری و یک شورت اسکوییز “کاملاً بی نقص”

الکس کروگر، تحلیلگر ارز دیجیتال اظهار داشت که بیت کوین یک “شورت اسکوییز کامل و بی نقص” را تجربه کرده است. شورت اسکوییز وقتی اتفاق می افتد که افزایش موقتی تقاضا و در عین حال کاهش عرضه یک دارایی صورت بگیرد. فروشندگان شورت برای پوشاندن پوزیشن های خود چاره ای جز خرید ندارند که این امر قیمت را حتی بالاتر می برد. بر اساس داده های ارائه شده توسط سایت Bybt ، طی 24 ساعت گذشته در بازار ارزهای رمزنگاری شده نزدیک به 929 میلیون دلار پوزیشن شورت لیکوئید شده است.

شایعه آمازون و تاثیر آن بر قسمت بیت کوین

به نظر می رسد اصلی ترین کاتالیزور صعودی در پشت حرکت اخیر شایعه پذیرش بیت کوین توسط شرکت بزرگ آمازون باشد.

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

در تاریخ 25 ژوئیه، روزنامه انگلیسی City A.M در مورد آمادگی این غول تجارت الکترونیکی برای شروع پذیرش بیت کوین در اواخر سال جاری با استناد به منبع ناشناس، گزارشی را منتشر کرد. هفته گذشته، آمازون، سومین شرکت دولتی بزرگ آمریکا به دنبال یک متخصص ارز رمزپایه و بلاکچین بود که منجر به حدس و گمان های زیادی شد.

تسلا منابع بیت کوین خود را نمی فروشد

با توجه به اظهارات ایلان ماسک مدیر عامل تسلا در مورد ارزهای رمزپایه در شبکه های اجتماعی، کاربران ارز دیجیتال در مورد درآمد ماسک و شرکت تسلا مشکوک بودند و او را به پامپ و دامپ بازار رمز ارزها و فروش بیت کوین های خود متهم کردند.

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

با این حال، در کنفرانس “The B Word” ، میلیاردر تأیید کرد که تسلا، سازنده ماشین های الکترونیکی قصد ندارد بیت کوین خود را بفروشد در حالی که حمایت خود از بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان را تأیید کرد. علاوه بر این، ماسك اعلام كرد كه احتمالاً تسلا پذیرش بیت کوین را از سر می گیرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT