سایت برای یادگیری ترفندهای شعبده بازی

4 بهترین سایت برای یادگیری ترفندهای شعبده بازی چشمگیر

زمان مطالعه 4 دقیقه

با اصول اولیه شعبده بازی در این وب سایت های مبتدی شروع کنید که به شما ترفندهای کارت و حیله گری را آموزش می دهند. سایت برای یادگیری ترفندهای شعبده بازی را در ادامه معرفی کرده ایم.

اقلام کلیدی

. ترفندهای شعبده بازی را برای گسترش ذهن خود و تحت تاثیر قرار دادن عزیزان بیاموزید. با ترفندهای کارت در The Spruce Crafts برای دستورالعمل های واضح و انتخاب اول عالی شروع کنید.

. هوشمندانه شش ترفند آسان را ارائه می دهد، از جمله دست زدن به یک سکه و یک توهم آب به یخ خنک. برای نتایج چشمگیر دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

. آکادمی ناس ترفندهای توهم پیشرفته مانند هل دادن فنجان از روی میز را آموزش می دهد. در مسیر اشتباه استاد شوید و وای دوستانتان. همچنین یک ترفند علمی با کیسه های پلیمری را در این سایت بیاموزید.

. Care 13 ترفند شعبده بازی سرگرم کننده را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد. با آثار کلاسیک مانند مداد لاستیکی و توهم خم شدن قاشق شروع کنید. ایده آل برای تفریح ​​خانوادگی.

یادگیری انجام ترفندهای شعبده بازی یک راه فوق العاده برای گسترش ذهن شما است و در عین حال خود را برای متحیر کردن و سرگرم کردن دوستان و خانواده خود آماده می کنید.

اگرچه تبدیل شدن به یک شعبده باز ماهر به سال ها فداکاری نیاز دارد، اما سرعت بخشیدن به چند ترفند اساسی می تواند یک فرآیند سریع و سرگرم کننده برای بچه ها و بزرگسالان باشد.

چه بخواهید در نهایت توانایی های شعبده بازی خود را به سطح بالایی برسانید و چه بخواهید چند حرکت جالب یاد بگیرید، در اینجا بهترین وب سایت ها برای کمک به شما برای شروع سفر شعبده بازی وجود دارد.

1.سایت برای یادگیری ترفندهای شعبده بازی: The Spruce Crafts

ترفندهای کارت یک مقوله آشنا برای همه است و آنها را به مکانی عالی برای شروع شعبده بازان جدید تبدیل می کند. وب سایت Spruce Crafts دستورالعمل های عالی برای یادگیری ترفندهای مختلف کارت ارائه می دهد که برای مبتدیان ایده آل است.

با شروع با آنچه وب سایت به عنوان بهترین و ساده ترین ترفند کارت جهان توصیف می کند، مفهوم ساده اولین انتخاب عالی است.

هنگامی که با حرکات راحت شدید و اعتماد به نفس شما بالا رفت، می توانید پانزده ترفند کارت دیگر را انجام دهید که هر کدام با دستورالعمل های واضح و جامع برای اطمینان از موفقیت شما هستند.

2. Cleverly

وب سایت Cleverly دستورالعمل هایی برای شش ترفند آسان ارائه می دهد که هر کسی که کمی وقت و الهام دارد می تواند یاد بگیرد. دست زدن به سکه یکی از پایه های بسیاری از ترفندهای جالب است، و اولین پیشنهاد توسط Cleverly به شما می آموزد که چگونه بر این حرکت کلاسیک تسلط داشته باشید.

ترفند دوم یک توهم حیله گر است که به نظر می رسد شما تقریباً بلافاصله آب را به قالب های یخ تبدیل کرده اید. چهار ترفند دیگر برای یادگیری از این وب سایت وجود دارد که همگی بسیار ساده هستند و در عین حال نتایج چشمگیری را به همراه دارند.

اگر برای هر یک وقت بگذارید و دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید، به خوبی در راه اجرا برای تماشاگران یا شاید شوخی چند دوست با این ترفندها خواهید بود.

3.سایت برای یادگیری ترفندهای شعبده بازی: Nas Academy

 

اگرچه اولین ترفند ساده است، اما وب سایت آکادمی ناس به شما آموزش می دهد که هنر توهم را به سطح بالاتری ببرید. در حالی که بسیاری از ترفندهای برجسته برای یادگیری در این سایت وجود دارد، چند ترفند بالاتر از بقیه هستند.

پیشنهاد ششم – فشار دادن یک فنجان از طریق یک میز جامد – به همان اندازه که به نظر می رسد تأثیرگذار است. کلید این ترفند، هدایت اشتباه است، که ممکن است مدتی طول بکشد تا درست شود. اما با کمی تمرکز و تمرین، می توانید دوستان خود را با این توهم باورنکردنی شگفت زده کنید.

ترفندی که در ادامه می‌آید بیشتر مبتنی بر علم است تا یک توهم، بر اساس این واقعیت که بیشتر کیسه‌های کوچک نگهداری مواد غذایی از پلیمر ساخته شده‌اند، ماده‌ای که اغلب با باتری‌ها مرتبط است. پلیمر به اجراکننده اجازه می‌دهد مداد را از داخل کیسه‌ای پر از آب بدون نشت مایع سوراخ کند.

4.سایت برای یادگیری ترفندهای شعبده بازی: Care

پیشنهاد نهایی ما از Care همراه با دستورالعمل های آن برای یادگیری 13 ترفند شعبده بازی است. اگرچه اینها برای بچه ها سرگرم کننده هستند، ما فکر می کنیم بسیاری از بزرگسالان نیز از آنها لذت خواهند برد. این ترفندهای شعبده بازی همچنین برای والدین و بچه ها مناسب است تا با هم روی آنها کار کنند.

فهرست با ترفند شعبده بازی مداد لاستیکی کلاسیک شروع می شود و به سمت کلاسیک دیگر، یعنی توهم خم شدن قاشق می رود. اگرچه مفاهیم در اینجا فوق العاده ساده هستند، اما تسلط واقعی بر تکنیک ها زمان می برد.

تمام ترفندهای ارائه شده در این وب سایت بدون شک افزوده های استثنایی به زرادخانه شما خواهند بود.

شادی های سحر و شعبده بازی

یادگیری ترفندهای شعبده بازی یک فعالیت سرگرم کننده برای کودکان، بزرگسالان و خانواده ها است که به تنهایی یا با هم از آن لذت می برند. یکی از بسیاری از جنبه های زیبای این سرگرمی، اصلاح مهارت های خود، بهبود تدریجی است تا زمانی که هیچ کس نتواند توهمات شما را ببیند.

می توانید در یک مهمانی مرکز توجه باشید یا برای چند نفر از دوستان یا اعضای خانواده اجرا کنید. لذت های شعبده بازی توسط هر یک از ما متفاوت است، اما یادگیری چند ترفند ساده مطمئناً لبخند را برای همه ما به ارمغان می آورد.

آیا برای ساختن شعبده بازی آماده هستید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه مورد علاقه خود را بردارید و برای شروع به یکی از این وب سایت ها مراجعه کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT