خرید هوش مصنوعی Looka

خرید هوش مصنوعی Looka برای ساخت لوگو

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Looka یک پلتفرم طراحی گرافیکی است که توسط هوش مصنوعی اداره شده و به شما امکان می‌‌دهد هویت برند را با شروع کار بر روی لوگو، از صفر طراحی کنید. در این مراحل به بررسی خرید هوش مصنوعی Looka برای ساخت لوگو می پردازیم.

خرید هوش مصنوعی Looka برای ساخت لوگو

استفاده از وبسایت هوش مصنوعی Looka روشی قابل اعتماد برای ایجاد لوگوهای بسیار جذاب است. هرچند این ابزار در انعطاف‌پذیری و گزینه‌های سفارشی‌سازی دقیق کمی کاستی دارد، اما با بررسی ابزار هوش مصنوعی Looka متوجه خواهید شد که این نقص را به خوبی با طراحی‌های زیبا جبران می‌کند. اگر بودجه محدودی دارید و می‌خواهید به‌سرعت یک لوگوی قابل قبول ایجاد کنید، وبسایت Looka می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود باشد.

خرید هوش مصنوعی با پی پال

هدف اصلی و کاربرد هوش مصنوعی Looka، ایجاد لوگوی شما در عرض چند دقیقه است. راهنمای مرحله به مرحله این ابزار بسیار سریع است و تغییر طرح، آیکون، شکل‌های پس‌زمینه و سبک کلی را بسیار آسان می‌کند.

خرید هوش مصنوعی Looka

خرید هوش مصنوعی Looka

نحوه کار به این صورت است که پس از پاسخ به یک سری پرسش‌های پایه‌ درباره نوع لوگویی که می‌خواهید داشته باشید، هوش مصنوعی بقیه کارها را انجام خواهد داد. درصورتی هم که نتیجه کار دلخواه شما نبود، می‌توانید به طور مداوم روی دکمه Generate کلیک کنید تا در نهایت لوگویی که دوست دارید را پیدا کنید.

خرید هوش مصنوعی با ویزا و مسترکارت

هوش‌ مصنوعی Looka به صورت رایگان تنها برای تست و آزمایش موجود است. شما می‌توانید تعداد نامحدودی ایده و گزینه‌های طراحی لوگو با هوش مصنوعی Looka را وارد کنید و با آنها بدون هیچ هزینه‌ای بازی کنید. پس از پیدا کردن طرح مطلوب و تمایل به دریافت لوگو یا سایر مواد، وبسایت Looka چندین گزینه قیمت‌گذاری مختلف را به شما ارائه خواهد داد. این گزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • یک هزینه یک‌باره 20 دلاری برای یک لوگوی با کیفیت پایین
  • یک هزینه یک‌باره 65 دلاری برای یک لوگوی با کیفیت بالا با مالکیت کامل
  • 96 دلار در سال برای “Brand Kit Subscription” که شامل همه چیزهایی است که برای شروع کسب و کارتان به آنها نیاز دارید
  • 192 دلار در سال برای “Brand Kit Web Subscription” که شامل همه موارد فوق، به همراه یک وبسایت تولید شده توسط هوش مصنوعی است
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT