خرید هوش مصنوعی Claude 2

خرید هوش مصنوعی Claude 2 | پرداخت هوش مصنوعی Claude 2

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار هوش مصنوعی در محافل آنلاین هنوز داغ است و توجه این کامیونیتی روی ابزار جدیدی به نام کلود ۲ (Claude 2) متمرکز شده است. رقیب جدید چت جی‌پی‌تی (ChatGPT)، توسط شرکت انتروپیک (Anthropic) به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. دنیلا (Daniela Amodei) و داریو آمودی (Dario Amodei) بنیانگذاران این شرکت استارتا‌پی که از اعضای ارشد سابق تیم OpenAI هستند، قصد دارند هوش مصنوعی را ایمن و قابل‌هدایت کنند. برای خرید هوش مصنوعی Claude 2 و هر ابزار هوش مصنوعی می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید هوش مصنوعی 

خرید هوش مصنوعی Claude 2

کلود ۲ یک مدل زبان بزرگ (LLM) است که قبلا فقط برای مشاغل وجود داشت. بر خلاف نسخه اول، کلود ۲ اکنون از طریق یک سایت بتای عمومی (همچنین یک API) در دسترس است. کلود ۲ توانسته در بخش چند‌گزینه‌ای آزمون وکالت امتیاز ۷۶.۵٪ را به‌دست بیاورد و در بخش ریدینگ و رایتینگ آزمون GRE از ۹۰٪ آزمون‌دهندگان امتیاز بیشتری کسب کرده است. همچنین ارتقا امتیاز کلود در آزمون برنامه‌نویسی پایتون از ۵۶٪ به ۷۱.۲٪، نشان‌دهنده بهبود مهارت کدنویسی در نسخه دوم کلود است.

استفاده از Claude 2

اگر از کاربران مستقر در ایالات متحده یا انگلستان هستید، می‌توانید در وبسایت Anthropic به صفحه Claude 2 بروید و به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنید. با کلیک روی گزینه “Talk to Claude” یک آدرس ایمیل از شما درخواست می‌شود. بعد از تایید آدرس، می‌توانید از هوش مصنوعی کلود ۲ استفاده کنید. همچنین وبسایت Poe.com هم امکان دسترسی محدود به این ابزار را فراهم کرده است.

هوش مصنوعی کلود ۲ بهتر است یا ChatGPT؟

هنوز قضاوت در این مورد زود است، اما از نظر عملکرد کلود ۲ می‌تواند جایگزین مناسبی برای ChatGPT باشد. با این وجود، گاهی کلود ۲ نسبت به چت جی‌پی‌تی به ظرایف کمتری می‌پردازد. به هر حال می‌توان در بخش‌های مختلف ارزهای دیجیتال مانند مقایسه توکنومیکس پروژه‌ها، آنالیز وایت‌پیپرها، توضیح مفاهیم مختف از قبیل لایه‌های استیکینگ و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال از هوش مصنوعی Claude 2 کمک گرفت.

مزایای هوش مصنوعی 2 Claude نسبت به GPT-4

  • کلود ۵ برابر ارزان‌تر از GPT-4 است.
  • هوش مصنوعی Claude 2 از داده‌های جدیدتری پشتیبانی می‌کند و ترکیبی از اطلاعات وب‌سایت‌ها، مجموعه داده‌های دارای مجوز اشخاص ثالث و داده‌های کاربران تا اوایل ۲۰۲۳ را شامل می‌شود.
  • کلود ۲ در آزمون رایتینگ GRE و برنامه‌نویسی HumanEval نسبت به GPT 4 عملکرد بهتری دارد.
  • دامنه توکن‌های (کاراکترها) کلود ۲ معادل با ۱۰۰,۰۰۰ توکن است که نسبت به همه مدل‌های تجاری موجود بیشتر است.
  • هوش مصنوعی Claude 2 می‌تواند نزدیک به ۷۵,۰۰۰ کلمه را آنالیز کند که چیزی معادل تعداد کلمات رمان «گتسبی بزرگ» است.
  • کلود ۲ سریع‌تر است و می‌تواند از فایل‌های PDF و مکالمات طولانی‌تر پشتیبانی کند.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. ابراهیم محمدی گفت:

    ممنون از سایت فوق العادتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT