سایت محبوب خرید آنلاین در چین

20 وب سایت محبوب خرید آنلاین در چین

زمان مطالعه 7 دقیقه

تجارت الکترونیک یک صنعت عظیم در چین است. این بخش در حال حاضر نزدیک به 2 تریلیون RMB (315 میلیارد دلار) درآمد ایجاد می کند و مقامات برنامه ریزی کرده اند که این صنعت تا سال 2015 به 2.8 تریلیون RMB 441) میلیارد دلار) برسد.

خرید با ویزا کارت

خرید از سایت های خارجی

هزاران سایت تجارت الکترونیک در بازار چین وجود دارد که تقریباً هر چیزی را می توان از آن‌ها به صورت آنلاین خریداری کرد.

بنابراین سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که کدام یک از این وب سایت ها بیشترین تأثیر را در فضای خرید آنلاین چین داشته اند؟ در ادامه این راهنما بیش از 20 سایت تجارت الکترونیک را لیست کرده ایم. اگر شما هم علاقه‌مند به آشنایی با بزرگترین وب سایت های تجارت الکترونیک پین هستید، در ادامه همراه ما باشید.

سایت محبوب خرید آنلاین در چین: Taobao.com

Taobao متعلق به کمپانی Alibaba است . از همین رو در صنعت تجارت الکترونیک شناخته شده است. این غول C2C تقریباً هر چیزی را که به معنای واقعی کلمه به آن فکر کنید، از نوت بوک گرفته تا وسایل نقلیه می فروشد. Taobao برخلاف همتای غربی خود، eBay، به کاربران خود امکان ثبت نام رایگان را می ده و موفقیت خود را به عنوان رهبر بازار در این صنعت به این موضوع مدیون است.

Tmall.com

Tmall نیز یکی دیگر از مشاغل متعلق به علی بابا است که بر خدمات B2C تمرکز دارد. Tmall یک مرکز خرید مجازی است که میزبان اصلی بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و برندها، به ویژه شرکت‌ هایی مانند گوچی، کالوین کلین، باربری و بسیاری دیگر است. آخرین گزارش سهم بازار به دست رسیده مبتنی بر این است که Tmall با 41.5 درصد درآمد در سه ماهه دوم سال، در بین وب سایت های دیگر پیشتاز است.

360buy.com

buy360، یکی دیگر از وب سایت های آنلاین بزرگ در صنعت تجارت الکترونیک چین است که عمدتاً لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، لباس و کتاب را پوشش می‌ دهد. این سایت همچنین دارای خدمات مسافرتی آنلاین و یک مرکز خرید برای برندهای لوکس در 360Top.com می باشد.

Suning & Gome

Suning، یک فروشگاه لوازم الکترونیکی است که شعبه هایی را نیز در سراسر کشور اداره می کند. اما به صورت کلی فعالیت خود را به صورت اینترنتی انجام می دهد. این شرکت از تجربه خود در صنعت برای تسخیر تجارت الکترونیک در چین استفاده می کند. آمارهای اخیر نشان می دهد که این وب سایت اکنون در بخش B2C در جایگاه چهارم قرار دارد. Gome نیز رقیب نزدیک Suning و buy360 است که عمدتاً فروشگاه‌ های لوازم الکترونیکی و الکتریکی را اداره می ‌کند. از آنجایی که بازار به آرامی به سمت تجارت الکترونیکی پیش می رود و مشتریان بیشتری به خرید آنلاین روی می‌ آورند، Gome نیز برای همگام شدن با بازار، تمام فعالیت های خود را به یک فروشگاهی الکترونیکی تبدیل کرده است.

سایت محبوب خرید آنلاین در چین: QQ buy

QQ buy، یک سایت تجارت الکترونیکی متعلق به Tencent است که با هدف ایجاد رقابت در صنعتی که به شدت تحت انحصار Tmall و 360 قرار گرفته است، به وجود آمده. QQ buy بر برندها و مارک های مختلف صنعت تمرکز دارد و همچنین به سایت‌ های رقیب و فروشگاه های تجارت الکترونیک اجازه می ‌دهد تا ویترین فروشگاه ‌های مجازی خود را در این وب سایت باز کنند.

DangDang

DangDang، یک فروشگاهی الکترونیکی جامع است که تقریباً هر چیزی از لباس و کفش گرفته تا وسایل الکترونیکی را می فروشد، همچنین دارای یک کتابخوان الکترونیکی و خدمات کتاب الکترونیکی است که اخیراً در ماه آوریل راه اندازی شده است. کتابخوان الکترونیکی کیندل که Doucan نام دارد، با فروشگاه کتاب الکترونیکی Dangdang ادغام شده است و مشتریان می توانند کتاب های الکترونیکی را از داخل دستگاه Doucan خریداری کنند.

Vancl

Vancl بزرگترین فروشگاه آنلاین پوشاک در چین است. این فروشگاه برند لباس های خود را می فروشد و آن‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه به خریداران عرضه می کند. این فروشگاه، اخیراً در تلاش برای کاهش نرخ نیروی کار و غلبه بر هزینه‌ های رو به رشد تولید کشور، انتقال تولید به خارج از کشور را آغاز کرده است. این شرکت همچنین سایت V+ که مانند یک مرکز خرید مجازی است و میزبان سایر برندهای لباس می باشد را اداره می ‌کند.

سایت محبوب خرید آنلاین در چین: 51buy & Coo8

buy51 یک سایت تجارت الکترونیک است که بیشتر در زمینه فروش لوازم خانگی و گجت ها فعالیت دارد. این سایت توسط Tencent که یکی از غول ها اینترنتی چین است تامین مالی می شود. Coo8 یکی از شرکت های تابعه فروشگاه لوازم الکترونیکی، Gome است. این سایت عمدتاً گجت ها و محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات را به فروش می رساند مو درواقع محصولات بسیار مشابهی با 51buy دارد.

Yihaodian

YiHaoDian بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیک مواد غذایی و مواد مصرفی کشور است. انواع محصولات این فروشگاه از مواد غذایی گرفته تا لوازم آرایشی طیف گسترده ای را شامل می شوند و اخیراً پوشاک و لوازم الکترونیکی نیز به آن‌ها اضافه شده است. والمارت نیز در Yihaodian سهام دارد که این موضوع هفته گذشته رسمی شد.

Meituan & 55tuan

Meituan و tuan55 رهبران قدیمی بازار در صنعت خرید گروهی هستند. آن‌ها معاملات و تخفیف هایی ارائه می دهند که در بسیاری از مکان ها مانند رستوران ها، سینماها، آژانس های مسافرتی و غیره قابل استفاده است. طبق جدیدترین داده ها، این دو سایت تقریباً 26 درصد از بازار معاملات روزانه در چین را با درآمد ماهانه200 میلیون یوان تشکیل می دهند.

Dianping

Dianping یک سایت خرید گروهی است که چیزی بیش از معاملات و تخفیف ارائه می دهد. Dianping شبیه به Yelp در ایالات متحده است و سفر آنلاین خود را در صنعت با ارائه بررسی ها و لیست ها آغاز کرد. در حال حاضر، Dianping به طور تصاعدی در حال گسترش است و درآمد آن از ابتدای سال 30 درصد رشد کرده است.

سایت محبوب خرید آنلاین در چین: Taobao Juahuasuan

Juhuasuan یک وب سایت معاملاتی است که متعلق به Alibaba می باشد و در زیر دامنه Taobao، ju.taobao.com قرار دارد. علیرغم رکود در صنعت خرید عمده در چین، Juhuasuan همچنان به عملکرد بسیار خوب خود ادامه می دهد. این سایت 57 درصد از کل معاملات مبتنی بر محصول را به فروش رساند که بیشتر از مجموع رقبای خود است. این شرکت در حال حاضر با 21.5 درصد سهم بازار از نظر درآمد، رهبر بازار است.

Mbaobao

Mbaobao یکی از فروشگاه های مورد علاقه خانم ها به شمار می آید! Mbaobao یک وب سایت تخصصی تجارت الکترونیک در چین است که بر روی کیف های زنانه تمرکز دارد. این فروشگاه الکترونیکی دور چهارم بودجه دریافت کرده است و احتمالاً شاهد گسترش آن خواهیم بود.

Redbaby

Redbaby فروشگاهی است که در فروش و عرضه محصولات کودک تخصص دارد و یکی از رهبران اولیه صنعت تجارت الکترونیک B2C در کشور چین به شمار می رود. با این حال، با تشدید رقابت، سهم بازار این فروشگاه نیز کاهش یافت. شایعاتی مبنی بر اینکه Gome یا Suning، فروشگاهان لوازم الکترونیکی ذکر شده در بالا، علاقه مند به خرید این وب سایت فروشگاهی هستند نیز وجود دارد اما هنوز چیزی تائید نشده است.

سایت محبوب خرید آنلاین در چین: Jiuxian

Jiuxian یک فروشگاه الکترونیکی است که در فروش شراب و الکل تخصص دارد. این فروشگاه مشروبات الکلی، امسال، ویترین فروشگاه‌ های خود را گسترش داده است و علاوه بر آن یک فروشگاه مجازی در Tmall و Dangdang را به خود اختصاص داده است و به تازگی بودجه سری C را به پایان رسانده است.

La Miu

La Miu یک سایت تجارت الکترونیک تخصصی است که بر فروش لباس زیر تمرکز دارد. La Miu فقط یک سایت تجارت الکترونیک نیست، بلکه سایتی است که لباس زیر برند مخصوص خود را طراحی و تولید می کند. مؤسس این وب سایت قصد دارد نوعی تجربه خرید لوکس مانند ویکتوریا سیکرت در ایالات متحده را به خریداران خود ارائه دهد، اما در عین حال محصولات خود را مقرون به صرفه تر نیز عرضه می کند.

VIPSshop

VIPSshop بر روی تخفیف ها و فروش فلش ها تمرکز دارد. این فروشگاه آنلاین با بیش از 1000 برند همکاری می‌کند تا مقادیر مشخصی از اقلام را با قیمت پایین‌تری برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورد. این سایت عمدتاً پوشاک و لوازم الکترونیکی را پوشش می دهد. VIPSshop یکی از معدود سهام فناوری چینی بود که امسال در ایالات متحده عرضه شد.

سایت محبوب خرید آنلاین در چین: FClub

FClub دارای عملکردی مشابه با VIPSshop است. این وب سایت، اخیراً 30 میلیون دلار بودجه دریافت کرده است و ممکن است VIPSshop را در مسیر IPO دنبال کند. FClub در سال 2009 راه اندازی شد و عمدتاً پوشاک و لوازم جانبی میان رده و همچنین برخی از اقلام لوکس را به فروش می رساند. این وب سایت با بیش از 1500 برند مشارکت دارد.

Meilishuo، Mogujie

Meilishuo، Mogujie سایت هایی هستند که ترافیک را به سایت های دیگر، عمدتاً به Taobao.com هدایت می کنند. Mogujie و Meilishuo چیزی بیش از یک وب سایت شبیه سازی شده به Pinterest هستند. آن‌ها استارت ‌آپ‌ های ارجاعی تجارت الکترونیکی هستند که به‌عنوان تجمیع‌ کننده محصولات مختلف فهرست ‌شده در سایت ‌های تجارت الکترونیک دیگر عمل می ‌کنند. خریداران به صورت آنلاین و در بستر این وب سایت ها اقلام مورد نظر خود را انتخاب می کنند و برای پرداخت به سایت اصلی محصول هدایت می شوند. طبق آمار ارائه شده توسط Mogujie در آوریل امسال، این سایت هر روز 2.2 میلیون بازدید کننده را جذب می کند و این بازدید کنندگان هر روز 750000 مورد را در Taobao مرور می کنند و در نهایت 60000 مورد از آن‌ها را خریداری می کنند.

eTao

eTao یک سایت مقایسه قیمت است که متعلق به علی بابا است. هدف این سایت کمک به مصرف کنندگان در مقایسه قیمت و در نهایت خدایت آن‌ها به ارزان ترین سایت تجارت الکترونیک برای خرید نهایی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT