خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی به همراه ارسال رایگان | خرید آنلاین کالای فیزیکی

زمان مطالعه 8 دقیقه

بسیاری از سایت ‌های خرید آنلاین، حمل و نقل بین‌المللی رایگان را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. این مسئله می‌تواند هنگام خرید آنلاین باعث صرفه ‌جویی در هزینه های شما شود! افزایش خرید آنلاین، حمل و نقل بین المللی را به اساسی ترین بخش جهان نوین تبدیل کرده است. شما می توانید یک didgeridoo از استرالیا سفارش دهید و ظرف یک هفته در محله شما به دست شما میرسد. اما، از آنجایی که حمل و نقل بین‌المللی ارزان نیست، احتمالاً هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. در این مقاله به بررسی خرید از سایت های خارجی به همراه ارسال رایگان می پردازیم. 

خرید از سایت های خارجی به همراه ارسال رایگان

خوشبختانه، سایت های خرید آنلاینی وجود دارند که حمل و نقل بین المللی رایگان را ارائه می دهند. در این مقاله میخواهیم خرده ‌فروش ‌هایی را به شما معرفی کنیم که نوعی از حمل‌ و نقل بین‌المللی رایگان را ارائه دهند. ما حتی آنها را در دسته ‌های مختلف سازماندهی کرده‌ایم تا مرور آنها را آسان ‌تر کنیم.

خرید آنلاین کالای فیزیکی

سایت های خرید کالا های دیجیتالی

آیا به دنبال خرید یک اسپیکر جدید یا ارتقاء لپتاپ خود هستید؟ این فروشگاه ها کمک خواهند کرد.

خرید از سایت DHGate

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

DHGate یک سایت خرید بین‌المللی است که در فروش محصولات دیجیتالی چینی تخصص دارد. این سایت عمدتاً برای خریداران عمده است تا مصرف کنندگان عادی. حمل و نقل رایگان در سراسر جهان برای خریداران در دسترس است.

خرید از سایت Newegg

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

شرکت آمریکایی Newegg یک نام شناخته شده در دنیای خرید آنلاین محصولات دیجیتال است. این سایت بسیاری از محصولات برتر را با قیمتی پایین تر از آنچه در جاهای دیگر پیدا می کنید ارائه می دهد. این شرکت برای بسیاری از محصولات ارسال رایگان ارائه می دهد. بیش از 50 کشور از جمله کانادا، مکزیک و بیشتر کشور های اروپایی پشتیبانی می شوند.

خرید از سایت YesAsia

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

YesAsia یک فروشگاه آنلاین برای بازی های ویدیویی است. این سایت بازی ها، کنسول ها و لوازم جانبی گیمینگ را ارائه می دهد. PS5، Nintendo Switch، XBOX One، Wii U و نینتندو DS بیشترین پشتیبانی را دارند. همچنین محصولاتی برای گیمر های PC وجود دارد.

تمامی اقلام موجود در سایت واجد شرایط ارسال رایگان بین المللی (به جز پوستر) هستند. با این حال، بسته به جایی که مستقر هستید، باید حداقل 20 دلار و حداکثر 100 دلار خرج کنید.

خرید از سایت Dorothy Perkins

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

دوروتی پرکینز یک خرده‌ فروش مستقر در بریتانیا است. این شرکت در زمینه پوشاک زنانه تخصص دارد، اما دارای خط گسترده ای از لباس های کودک برای دختران و پسران است.

ارسال بین المللی به کشورهای منتخب (عمدتا اروپا و ایالات متحده) در صورتی که بیش از 50 پوند هزینه کنید رایگان است. این شرکت مجموعه ای از سایت های بین المللی جدید را راه اندازی کرده است. اگر در فرانسه، ایالات متحده، آلمان، ایرلند، سنگاپور، مالزی یا تایلند زندگی می کنید، نمی توانید از سایت انگلستان سفارش دهید و باید فقط از وبسایت مخصوص کشوری که در آن هستید استفاده کنید.

خرید از سایت ASOS

ASOS پوشاک مردانه و زنانه را عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی لباس ها در درجه اول برای افراد بین 20 تا 35 سال طراحی شده است. بیش از 80000 مورد جداگانه را ارائه می دهد. حمل و نقل بین المللی برای کشورهای منتخب در سراسر جهان رایگان است.

خرید از سایت Shop Bop

Shopbop از سال 2006 متعلق به آمازون است. این فروشگاه مارک های لوکس را برای افراد در هر سنی ارائه می دهد. اگر بیش از 100 دلار خرج کنید، شرکت سفارش شما را به هر نقطه از جهان به صورت رایگان ارسال می کند.

برای خرید برند های لوکس با ارسال رایگان بین المللی به SHOPBOP مراجعه کنید.

خرید از سایت Strawberrynet

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

اگر به دنبال محصولات زیبایی هستید، Strawberrynet سایت مناسب شماست. این فروشگاه اینترنتی متخصص در فروش عطر، آرایش، کرم های مراقبت از پوست و مراقبت از مو است. اگر بیش از 55 دلار خرج کنید، Strawberrynet محموله بین المللی شما را به صورت رایگان ارسال می کند. خرید بعدی لوازم آرایشی بهداشتی خود را در STRAWBERRYNET انجام بدهید.

خرید از سایت Feel Unique

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

Feel Unique محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، کرم ‌ها، لوسیون ‌ها، عطر ها و برخی ابزار های زیبایی الکتریکی را می‌فروشد. بسته به محل زندگی شما، برای سفارش های بالای 20 تا 100 دلار، تحویل بین المللی رایگان در دسترس است.

خرید از سایت Fy

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

Fy محصولات منحصر به فردی را از طراحان جدید و نوظهور ارائه می دهد. برای یافتن موارد مشابه در هر جای دیگری از وب با مشکل مواجه خواهید شد. انتظار دیدن لباس ها، کیف ها، اکسسوری ها، کیف های دستی، جواهرات و حتی آثار هنری خاص و حتی عجیب و غریب را داشته باشید. ارسال رایگان به سراسر جهان برای کلیه سفارشات موجود است.

سایت های خرید سرگرمی

کتاب، سی‌ دی، دی ‌وی‌ دی، مجله، کمیک بوک و… . اگر میخواهید بدانید برای یافتن این محصولات کجا را جستجو کنید، می‌توانید وبسایت های زیر را امتحان کنید که ارسال رایگان بین المللی را هم به شما ارائه میدهند.

خرید از سایت BetterWorldBooks

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

BetterWorldBooks کتاب های نو و هم کتاب های دست دوم می فروشد. همچنین کتاب های درسی را برای دانشجویان کالج عرضه می کند. این شرکت در انگلستان مستقر است اما ارسال رایگان به سراسر جهان ارائه می دهد. ارسال و تحویل سفارشات انجام شده توسط BetterWorldBooks ۱۰ تا 21 روز طول می کشد. سفارشات انجام شده توسط فروشنده شخص ثالث ممکن است تا پنج هفته طول بکشد.

خرید از سایت Book Depository

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

Book Depository یکی از بزرگ ترین کتاب فروشان آنلاین در سراسر جهان لست. بیش از 17 میلیون عنوان برای انتخاب و خرید شما عرضه میکند. همچنین چند بازی رومیزی دارد. مراکز این شرکت در انگلستان و استرالیا می باشد. اگر در اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی هستید، ارسال رایگان در دسترس است. برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز در این فهرست قرار دارند.

خرید از سایت Deep Discount

اکثر محصولات Deep Discount در دسته سرگرمی قرار می گیرند. این سایت مجموعه وسیعی از سی دی ها، دی وی دی ها، کتاب ها، بازی های ویدیویی و boardgames را ارائه می دهد. همچنین می توانید تعداد کمی لباس و وسایل تناسب اندام پیدا کنید. ارسال رایگان جهانی برای سفارشات بالای 25 دلار در دسترس است.

آیا زمان آن رسیده است که چینش خانه خود را تغییر بدهید؟ نگاهی به این سایت ها بیندازید.

خرید از سایت Animi Causa

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

Animi Causa بدون شک منحصر به فرد ترین سایت در این لیست است. این شرکت در روزنامه دیواری، مبلمان رسمی، مبلمان راحتی، نورپردازی و وسایل آشپزخانه فعالیت دارد. محصولات آن معمولاً عجیب و غریب هستن!. ارسال رایگان بین المللی در سراسر جهان برای سفارش های 100 دلار یا بیشتر در دسترس است. تحویل ممکن است شش هفته طول بکشد.

خرید از سایت FishPond

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

Fishpond یک شرکت نیوزلندی است. وبسایت آن دارای بیش از 12 میلیون مورد کالای متفاوت است. شما می توانید همه چیز را از هنر و صنایع دستی گرفته تا لوازم التحریر و عینک آفتابی پیدا کنید. ارسال رایگان به سراسر جهان برای کلیه سفارشات ارائه می دهد.

خرید از سایت Art.com

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

همانطور که از نام آن پیداست، Art.com یک فروشگاه برای نقاشی، بوم، قاب عکس و سایر دکوراسیون منزل است. این سایت حمل و نقل بین المللی رایگان را به برخی کشورها، از جمله بیشتر آمریکای شمالی و اروپا ارائه می دهد. ارسال رایگان فقط برای کالا های لمینت، چاپ، قاب، اقلام بوم، آینه، و فرش در دسترس است.

فروشگاه های بزرگ

فروشگاه های بزرگ محصولات را در صدها دسته بندی مختلف ارائه می دهند. در اینجا چند فروشگاه وجود دارد که حمل و نقل بین المللی رایگان ارائه می دهند.

خرید از سایت Marks and Spencer 

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

اگر در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، کانادا، چین یا بیشتر اروپای غربی زندگی می کنید، می توانید از ارسال رایگان محصولات Marks and Spencer لذت ببرید. فقط به وبسایت Marks and Spencer  بروید. این خرده فروش بزرگ در مواد غذایی، مبلمان، پوشاک و لوازم خانگی فعالیت دارد.

خرید از سایت The Hut

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

The Hut یک فروشگاه آنلاین کالا های لوکس است. دسته بندی محصولات شامل لوازم خانگی، آشپزی و غذاخوری، تجهیزات ورزشی و اسباب بازی است. بسته به محل زندگی شما، The Hut ارسال رایگان به سراسر جهان برای سفارش های بالای 20 تا 50 دلار ارائه می دهد.

خرده فروشان آنلاین

هنوز محصول مورد نظر خود را پیدا نکرده اید؟ این سه ابر فروشگاه آنلاین قطعا نیاز های شما را تحت پوشش قرار خواهند داد.

خرید از AliExpress

AliExpress شبیه eBay است. این فروشگاه به فروشندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا کالاهای خود را در یک بستر جهانی عرضه کنند. برخلاف آمازون، این شرکت محصولات برند خود را تولید نمی کند.

برخی از کالا ها ارسال بین المللی رایگان را ارائه می دهند، اما بستگی به فروشنده دارد. قبل از شروع جستجو، مطمئن شوید که کادر مناسب را در فیلترها علامت بزنید. در خرید از فروشگاه AliExpress دقت کنید تا از یک فروشگاه مطمئن خریداری کرده باشید.

خرید از سایت eBay

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

eBay برای تقریبا 20 سال پیشرو در خرده فروشی آنلاین بوده است. یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین بین المللی است. هزاران کالا با حمل و نقل بین المللی رایگان ارائه می شوند، اما از فروشنده ای به فروشنده دیگر متفاوت است. فقط مطمئن شوید که قبل از اینکه پول پرداخت می‌کنید، از صداقت فروشنده و کیفیت کالا اطمینان پیدا کرده باشید.

خرید از سایت Amazon Prime

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

هیچ لیستی از فروشگاه های آنلاین با ارسال رایگان، بدون ذکر Amazon Prime کامل نمی شود. در صورت پرداخت هزینه عضویت، بسیاری از محصولات موجود در سایت واجد شرایط ارسال بین المللی رایگان خواهند بود.

Amazon Prime در همه جا در دسترس نیست و قیمت اشتراک بین کشورها متفاوت است.

 چه سایت های خرید دیگری ارسال رایگان را ارائه می دهند؟

در این مقاله، تعدادی از خرده ‌فروشان آنلاین را به شما معرفی کرده‌ایم که حمل ‌و نقل بین‌المللی رایگان ارائه می‌دهند، اما موارد دیگری نیز وجود دارند. ممکن است برای یافتن آنها کمی جستجو نیاز باشد، اما وقتی می توانید پول زیادی در حمل و نقل پس انداز کنید ارزشش را دارد.

امیدواریم مواردی که توصیه می کنیم مورد پسند شما قرار گرفته باشد.!

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT