سایت های خرید آنلاین چینی

سایت های خرید آنلاین چینی – لیست نهایی 5 سایت برتر خرید آنلاین چینی

زمان مطالعه 2 دقیقه

چین خانه فرهنگ ها، زبان ها و سنت های مختلف است. این بدان معناست که هنگام خرید محصولات چینی، باید یاد بگیرید که چگونه تفاوت های بین هر منطقه را مرور کنید. در اینجا چند منبع مفید وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین محصولات را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

علی بابا بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک در چین است. آنها همه چیز از لباس گرفته تا لوازم الکترونیکی و مبلمان را ارائه می دهند. اگر به دنبال یک معامله خوب برای یک محصول هستید، علی بابا بهترین گزینه برای رفتن است. با این حال، اگر به دنبال محصولات با کیفیت هستید، باید JD.com را بررسی کنید. JD.com طیف گسترده ای از کالاهای با کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

سایت های خرید آنلاین چینی: تائوبائو

هر دو سایت نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارند. تائوبائو به عنوان آمازون چین شناخته می شود. از نظر نحوه عملکرد شبیه آمازون است. می‌توانید اقلام را بر اساس دسته‌بندی، برند، محدوده قیمت، و غیره جستجو کنید. Taobao همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق «مرکز خرید Taobao» با سایر خریداران خرید کنند.

این بدان معناست که شما می توانید مواردی را که دیگران خریداری کرده اند پیدا کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. JD.com به عنوان “ای بی” چین شناخته می شود. از نظر نحوه عملکرد شبیه eBay است. شما می توانید اقلام را بر اساس دسته بندی، نام تجاری، محدوده قیمت و غیره، مانند eBay مرور کنید. بر خلاف Taobao، JD.com به کاربران اجازه خرید اقلام از یکدیگر را نمی دهد. در عوض، آنها باید هزینه ای را برای فهرست کردن موارد در سایت بپردازند.

سایت های خرید آنلاین چینی: AliExpress

اگر به دنبال خرید چیزهایی از چین هستید، پس حتما باید این وب سایت ها را بررسی کنید. آنها طیف گسترده ای از محصولات را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند. با این حال، به خاطر داشته باشید که زمان حمل و نقل ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

مرکز خرید جینگ دونگ

مرکز خرید Jingdong یکی از بزرگترین سایت های تجارت الکترونیک در چین است. هزاران مورد مختلف از لباس گرفته تا لوازم الکترونیکی و اسباب بازی را ارائه می دهد. همچنین تحویل رایگان در داخل چین را ارائه می دهد.

سایت های خرید آنلاین چینی: Suning Commerce

به‌عنوان یکی از بزرگترین خرده‌فروش‌های غیردولتی چین، خرده‌فروش آنلاین مستقر در استان جیانگ سو در نانجینگ، Suning.com Co., Ltd (که قبلاً شرکت Suning Commerce Group نام داشت. بیش از 10000 مکان Suning در سراسر کشور و همچنین یک فروشگاه آنلاین وجود دارد. Suning.com یکی از سه شرکت برتر B2C چین است که به دنبال Alibaba و JD.com است. با بیش از 3 میلیون SKU، دسته بندی محصولات شامل همه چیز است، از کالاهای خانگی مانند لوازم خانگی و مبلمان گرفته تا محصولات 3C مانند لباس و اسباب بازی تا محصولات محتوایی مانند کتاب و موسیقی. هنگامی که در سال 2004 وارد بورس شد، در بورس اوراق بهادار شنژن معامله شد. با توجه به Fortune Global 500، Suning.com در سال 2021 در جایگاه 328 قرار گرفت.

“اینسایدر میمون” Suning.com را در رتبه نهم فهرست 15 شرکت تجارت الکترونیکی خود در سال 2020 در رتبه 9 قرار داده است و در “کل خرده فروشی آنلاین” در چین رتبه دوم را کسب کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT