بهترین سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی

بهترین سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی

زمان مطالعه 9 دقیقه

دستیاران مجازی که به اختصار با نام VA نیز شناخته می‌شوند، سریع ترین بخش اقتصاد فریلنسری امروزی هستند که در حال رشد هستند. تخمین زده می‌شود این بازار ارزش درآمدی بیش از ۳۳ میلیارد دلار داشته باشد. سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی را در ادامه بشناسید.

اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما وبسایت های فریلنسری و مراکز اتصال دستیار مجازی یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در این روند رشد بوده‌اند. به لطف تعداد فزاینده ای از ابزارها و خدمات، فریلنسرها می‌توانند خدمات خود را در سطح وسیعی به صورت آنلاین تبلیغ کنند.

در واقع، یافتن نامزدهای باکیفیت آنقدر ساده شده است که شرکت هایی که با VA ها قرارداد می‌بندند، دیگر حتی از روش های سنتی استخدام مانند هیئت های شغلی استفاده نمی‌کنند. در این مقاله، ما محبوب ترین وبسایت ها را برای یافتن و استخدام بهترین دستیاران مجازی به اشتراک می‌گذاریم تا به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را با هزینه ای مقرون به صرفه اداره کنید.

بهترین وبسایت های فریلنسری برای دستیاران مجازی

لیست زیر مجموعه ای از بهترین وبسایت ها برای یافتن و استخدام دستیاران مجازی مستقل است. ما ده ها پلتفرم فریلنسر را آزمایش کرده‌ایم و شرکت های برتر را بررسی کرده‌ایم. در اینجا وبسایت های فریلنسری مورد علاقه ما برای استخدام VA هستند.

فهرست ما از بهترین وبسایت های فریلنسری برای استخدام استعدادها را بررسی کنید.

1.سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی Onlinejobs.ph

بهترین وب سایت فریلنسری به طور کلی برای دستیاران مجازی

Onlinejobs.ph بهترین مکان برای یافتن دستیاران مجازی با استعداد از فیلیپین است. Onlinejobs.ph که در سال 2008 توسط جان جوناس تأسیس شد، از آن زمان به بزرگترین بازار آنلاین برای یافتن VA یا استعدادهای تخصصی فیلیپینی تبدیل شده است.

این پلتفرم منحصر به فرد است زیرا فقط مهارت های کارکنان از راه دور در فیلیپین را برجسته می‌کند که مزایای متعددی دارد. اکثر کارکنان فیلیپینی به زبان انگلیسی مسلط هستند، که باعث می‌شود ارتباط در مورد پروژه ها آسان شود. آنها همچنین برخی از سخت کوش ترین استعدادهایی هستند که می‌توانید پیدا کنید و اغلب نرخ های بسیار پایین تری نسبت به برخی از فریلنسرهای آمریکایی دارند.

گرچه Onlinejobs.ph به عنوان یک سایت دستیار مجازی شناخته می‌شود، اما دارای اعضایی است که در زمینه هایی مانند SEO، طراحی گرافیک و CRO مهارت دارند.

اگر علاقمند به کار با طراحان با استعداد فیلیپینی هستید، حتما به Onlinejobs.ph نگاهی بیندازید.

2. Zirtual

بهترین برای دستیاران مجازی مستقر در ایالات متحده

دستیارهای مجازی یک سرمایه گذاری عالی برای کارآفرینانی هستند که می‌خواهند تجارت خود را توسعه دهند. اما یافتن و استخدام VA مناسب آسان تر از انجام آن است، به همین دلیل است که Zirtual ایجاد شد.

این پلتفرم پشتیبانی تلفنی زنده را از افراد واقعی ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید در مورد نیازهای VA خود سؤال بپرسید و به راحتی شخصی را استخدام کنید. این کارشناسان همچنین به شما کمک می‌کنند تا مطمئن شوید که شخصیت دستیار مجازی شما به خوبی با فرهنگ شرکت شما مطابقت دارد. اگرچه Zirtual ارزان ترین سایت در این لیست نیست، اما خدمات منحصر به فردی مانند دوره های آزمایشی رایگان و پرداخت های کارت اعتباری را برای فریلنسرها ارائه می‌کند، در صورتی که حساب PayPal موجود نداشته باشند یا ترجیح دهند از آن استفاده نکنند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم برای استفاده از Zirtual انتخاب می‌کنند، سیستم بررسی اختصاصی پلتفرم است. این تضمین می‌کند که هر VA استخدام شده در سایت از قبل بررسی شده است و کاملاً با تجارت شما مطابقت دارد. همه دستیاران مجازی در ایالات متحده مستقر هستند و شما می‌توانید آنها را به صورت ساعتی یا پاره وقت استخدام کنید.

3.سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی Upwork

بهترین وبسایت مستقل عمومی برای دستیاران مجازی

Upwork که قبلا با نام Odesk شناخته می‌شد، یکی از محبوب ترین سایت های فریلنسینگ نه تنها برای دستیاران مجازی، بلکه برای توسعه دهندگان وب و طراحان گرافیک نیز می‌باشد.

شما با ارسال یک شغل با تمام مشخصات مورد نظر خود در توضیحات شروع می‌کنید. سپس Upwork نیازهای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و هزاران فریلنسر خود را مرتب می‌کند تا یک فرد مناسب را انتخاب کند. سپس فهرست کوتاهی از بهترین کاندیداهای Upwork را دریافت خواهید کرد تا از بین آنها انتخاب کنید.

Upwork به شما امکان می‌دهد مشخصات و نرخ کلی هر نامزد را مشاهده کنید، که بررسی صلاحیت های هر فریلنسر را بسیار کارآمدتر می‌کند. شما این قدرت را دارید که با فریلنسر مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و برقراری ارتباط از طریق مرورگر و برنامه تلفن همراه بسیار شهودی است.

به فریلنسرها می‌توان به صورت ساعتی یا بر اساس هر پروژه دستمزد پرداخت کرد. دستیاران مجازی معمولاً از سایت برای مشاغل کوتاه مدت، کارهای تکراری با یک مشتری خاص یا حتی کار قراردادی تمام وقت استفاده می‌کنند. این بدان معنی است که شما می‌توانید دستیار هایی را پیدا کنید که به دنبال دریافت دستمزد برای انواع تکالیف مختلف هستند.

4. Fiverr

Fiverr یکی از محبوب ترین مکان ها برای یافتن دستیار مجازی است. این شرکت در سال 2010 به عنوان بازاری برای خدماتی با قیمت 5 دلار در هر گیگ راه اندازی شد – از این رو نام آن است.

امروزه بیش از 100 میلیون مشتری از این سایت برای استخدام فریلنسرها در صدها دسته بندی از جمله طراحی گرافیکی، توسعه وبسایت، نوشتن محتوا، تست نرم افزار و موارد دیگر استفاده کرده اند.

وقتی نوبت به یافتن و استخدام VA می‌رسد، Fiverr بی نظیر است. این پلتفرم طیف گسترده ای از فریلنسرهای مستقر در ایالات متحده را فهرست می‌کند که می‌توانند خدمات درجه یک را با قیمت های مقرون به صرفه به شما ارائه دهند. اکثر دستیاران مجازی موجود در سایت، بسته به نوع کاری که ارائه می‌دهند، نرخ خود را بین 5 تا 10 دلار تعیین می‌کنند.

می‌توانید از Fiverr VA برای پروژه های متنوعی از جمله مدیریت رسانه های اجتماعی، وظایف اداری مانند پاسخ دادن به ایمیل ها، ایجاد فاکتورها و انجام تحقیقات استفاده کنید.

اگر به دنبال یک VA با مهارت های بسیار خاص هستید که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، Fiverr مکان فوق العاده ای برای نگاه کردن است.

5.سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی VirtualStaff.ph

VirtualStaff.ph یک پلتفرم دستیار مجازی است که فقط بر فیلیپین متمرکز شده است. این سایت نزدیک به 3000 رهبر تجاری را با کارگران از سراسر کشور در تماس قرار داده است و خدمات شخصی و کارآمد را با قیمت های مقرون به صرفه به آنها ارائه می‌دهد.

این شرکت توسط Keith A. Cruz و Christian Roldan تأسیس شد که از تجربیات خود به عنوان یکی از بنیانگذاران یک استارتاپ موفق (Interactive Solutions Inc.) برای ایجاد پلتفرمی استفاده کردند که به کسب و کارها کمک می‌کند تا به سرعت و به راحتی مترجمان حرفه ای فیلیپینی را پیدا کنند. به این ترتیب، VirtualStaff.ph پایگاه دانش گسترده ای دارد که مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به راهنمایی یا پشتیبانی قابل توجه برای استخدام های VA خود به آن مراجعه کنند.

این سایت فقط دستیاران مجازی را ارائه نمی‌دهد، بلکه آنها را به کارآفرینانی که به دنبال استخدام توسعه دهندگان وب و طراحان گرافیک هستند، متصل می‌کند. اگر بیشتر به یک فریلنسر با مهارت های توسعه کسب و کار یا دانش فنی علاقمند هستید، فقط فهرست رزومه گسترده سایت از نامزدهایی را که آماده استخدام برای پروژه شما هستند، بررسی کنید.

دستیاران مجازی برتر در Virtual Staff معمولاً بسته به تجربه و تخصصشان از 10 تا 30 دلار در ساعت هزینه می‌گیرند. به عنوان یک امتیاز اضافی، حتی می‌توانید درخواست کنید که آنها از هر کجا که انتخاب می‌کنند از راه دور کار کنند – حتی اگر به معنای کار از خانه یا هنگام سفر به خارج از کشور باشد! به فیلیپین بروید و امروز یک VA بسیار بااستعداد برای خود پیدا کنید.

6. Fancy Hands

Fancy Hands تیمی از دستیاران مجازی مستقر در ایالات متحده است که آماده است از امروز با شما کار کند. چه به یک دستیار اختصاصی نیاز داشته باشید و چه بخواهید کار گاه به گاه را به آنها محول کنید، آنها می‌توانند بدون هزینه های کمرشکن به شما کمک کنند.

شما می‌توانید از طریق این سایت دستیاران مجازی را بر اساس هر وظیفه استخدام کنید. Fancy Hands ساختن تیمی را برای شما آسان می‌کند که بسیار کارآمد باشد و در وظایفی که به آنها پرداخت می‌کنید به خوبی با تجربه هستند. همچنین می‌توانید تعداد و تعداد کارهای مورد نیاز را در هر زمان تغییر دهید. در حال حاضر Fancy Hands دارای چهار طرح است: برنامه 3 کار در ماه با 17.99 دلار در ماه، برنامه 5 کار در ماه با 29.99 دلار در ماه، برنامه 15 کار در ماه با 74.99 دلار در هر ماه. و برنامه 30 کار در ماه با 149.99 دلار در ماه.

7.سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی Freelancer.com

Freelancer.com یک بازار آزاد برای هر نوع کسب و کاری است. استفاده از آن آسان و حرفه ای است، همچنین قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه می‌دهد. Freelancer.com متخصص در پروژه هایی است که به مهارت های سفارشی نیاز دارند – چه به دنبال فردی با دانش پیشرفته در مدل سازی سه بعدی یا تجربه تدریس حرفه ای باشید، Freelancer شما را به استعدادهای سراسر جهان متصل می‌کند که به دنبال شغل شما هستند!

این سایت دارای یک شبکه چشمگیر از بیش از 17,000,000 متخصص از همه گوشه های جهان است، بنابراین جای تعجب نیست که آنها در مورد چگونگی انجام مجموعه ای از وظایف در سطح استثنایی بسیار آگاه هستند.

Freelancer.com با ابزارهای رایگان مانند مدیریت بررسی و محافظت از پرداخت، و همچنین طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت برای انتخاب، منبعی قوی برای یافتن و استخدام استعدادهای فریلنسری است.

گزینه های مختلفی برای یافتن دستیاران مجازی در این سایت وجود دارد – چه بخواهید رزومه ها را مرور کنید، یک آگهی شغلی ایجاد کنید یا از طریق یک پایگاه داده گسترده از پروژه های از پیش نوشته شده جستجو کنید، Freelancer.com می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند.

8.سایت های فریلنسری برای استخدام دستیار مجازی Magic

Magic به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا دستیاران را به سادگی و از راه دور استخدام کنند تا به زحمت نیفتند. از سال 2015، آنها بیش از 10000 دستیار را تهیه و بررسی کرده اند.

دستیاران اختصاصی Magic از قبل بررسی شده و برای کسب و کار شما انتخاب شده اند. همچنین هنگام استفاده از Magic هیچ تعهد بلندمدتی وجود ندارد. آنها به صورت هفتگی، هر جمعه صورت حساب می‌دهند و هیچ قرارداد یا تعهد سالانه ای وجود ندارد.

یکی از بهترین چیزها در مورد Magic این است که دارای زمان چرخش برای قرارگیری است. آنها بر اساس مشخصات شما در عرض 48 ساعت یک دستیار اختصاصی برای شما پیدا خواهند کرد.

علاوه بر مکان یابی سریع، دستیارهای اختصاصی جادویی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند و از 10 دلار در ساعت شروع می‌شوند. هیچ تعهد ماهانه یا سالانه ای وجود ندارد و اگر دستیار شما مناسب نباشد، جایگزینی برای شما پیدا خواهد کرد.

بهترین وبسایت های فریلنسری بر اساس دسته

دستیار مجازی فریلنسر چیست؟

دستیاران مجازی فریلنسر برای کمک به مشتریان در انجام وظایف و پروژه های متعدد استخدام می‌شوند. دستیاران مجازی چه مدیریت رسانه های اجتماعی باشد، چه کمک به شما در تکمیل کارهای اداری، یا حتی برنامه ریزی یک رویداد تمام عیار برای کسب و کارتان، دستیاران مجازی می‌توانند هر کاری که در توان دارند انجام دهند تا به شما کمک کنند از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

چرا از یک دستیار مجازی مستقل استفاده کنیم؟

دستیاران مجازی مستقل می‌توانند مزایای بی پایانی را به کارآفرینانی ارائه دهند که به دنبال رشد کسب و کار خود از راحتی در خانه خود هستند. این متخصصان ماهر به شما این امکان را می‌دهند که ساعات کاری خود را بسته به میزان مشغله کاری خود در آن لحظه تنظیم کنید و در عین حال به کمک افراد بسیار توانمندی از طریق فناوری دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، آنها می‌توانند کارمندانی را که مریض هستند یا در تعطیلات هستند بدون هیچ مشکلی حایگزین کنند. فقط مطمئن شوید که از همان روز اول قوانین اساسی واضحی را با VA خود تنظیم کرده اید تا بدانید که آنها چه کاری می‌توانند برای شما انجام دهند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند، زیرا این به کارکرد رابطه کمک می‌کند.

آیا برای پیدا کردن دستیار مجازی فریلنسر خود آماده هستید؟

همانطور که نشان دادیم، سایت هایی که بتوانید برای یافتن دستیار مجازی مستقل آزاد مناسب استفاده کنید، کم نیست. هر پلتفرم مزایا و معایب متفاوتی را ارائه می‌دهد، اما با کمی تحقیق در ابتدای راه اندازی اطمینان حاصل کنید که فرد یا تیم مناسبی را برای انجام پروژه بعدی خود پیدا می‌کنید.

از این گذشته، همه می‌خواهند روی دستیار سرمایه گذاری کنند که قرار است در درازمدت در کنار آنها باشد – به خصوص اگر به طور منظم هزینه خدمات خود را پرداخت کنند.

به یاد داشته باشید که اکثر این سایت ها دارای گزینه های رایگان هستند، بنابراین می‌توانید آنها را بدون هیچ گونه ریسک مالی امتحان کنید. هنگامی که چند دستیار را پیدا کردید که به نظر مناسب هستند، با خیال راحت با آنها تماس بگیرید و مستقیماً به آنها پیام دهید. این یک راه عالی برای بررسی میزان پاسخگویی هر کدام قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا حرکت رو به جلو منطقی هست یا خیر.

من توصیه می‌کنم از لیست بالا به عنوان مرجع برای استخدام چند VA برای شروع استفاده کنید. همین کار را به چند فریلنسر محول کنید و ببینید چه کسی بهترین پاسخ را می‌دهد و با بالاترین کیفیت کار را ارائه می‌دهد. سپس، از آنجا برو. موفق باشید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT