سایت ها برای فروش قالب و طرح های وب

بهترین سایت ها برای فروش قالب و طرح های وب به صورت آنلاین

زمان مطالعه 6 دقیقه

فروش قالب ها و طرح های وب سایت یکی از سودآورترین مشاغل فریلنسری آنلاین است، اگر محصولات خود را در مکان مناسب آپلود کنید، لازم نیست به نحوه بازاریابی آنها فکر کنید. سایت ها برای فروش قالب و طرح های وب را در ادامه معرفی کرده ایم.

در واقع، هزاران وب سایت و صاحب کسب و کار در وب می گردند تا بهترین طرح ها را پیدا کنند. بنابراین، اگر یک بازار دیجیتال قابل اعتماد را انتخاب کنید، مشتریان محصولات شما را پیدا می کنند و اگر واقعا خلاقانه و عالی باشند و به خوبی کد نویسی شده باشند، آنها را می خرند.

نقد کردن درآمد ارزی

امروز می خواهیم بهترین مکان ها را برای فروش طرح ها و قالب های خود و کسب درآمد واقعی از خانه به شما نشان دهیم. این یک کار موقت نیست، بلکه راهی سودآور برای کسب درآمد از قالب ها و طرح های وب است. اما، چالش اصلی این کار این است که بتوانیم ابتدا طرح های عالی ایجاد کنیم، سپس آنها را به صورت آنلاین در وب سایت هایی که روزانه میلیون ها بازدیدکننده دریافت می کنند، فهرست کنیم. بهتر است نگاهی به روش های موثر برای ارتقای مهارت های طراحی گرافیکی و پورتفولیوی خود بیاندازید.

لطفاً توجه داشته باشید که یک سری از وب سایت های معروف درصد کمی از فروش را به شما می دهند، بنابراین در مورد گزینه هایی که کمتر از 50 درصد از فروش را به شما می دهند صحبتی نمی کنم. صرف شب ها و روزها برای ایجاد تصاویر، تم ها، کدها و طرح ها کار آسانی نیست، بنابراین دادن بیش از نیمی از فروش آنها به یک وب سایت کار منطقی نیست.

البته ما می دانیم که آنها ترافیک و توجهات را به سمت قالب ها و محصولات شما هدایت می کنند، اما باید در نظر داشته باشند که آنها هم بدون شما هرگز پولی به دست نمی آورند، بنابراین هنگام فروش طرح های خود مراقب باشید و هرگز فایل هایی را با کمتر از 50 درصد فروش آپلود نکنید. موارد زیر بهترین گزینه ها هستند، بنابراین، لازم نیست نگران اعتماد، تأیید کسب و کار یا امنیت آنها باشید، آنها بازارهای فوق العاده ای هستند.

1.سایت ها برای فروش قالب و طرح های وب: بازار دیجیتال TemplateMonster

TemplateMonster یک بازار وسیع و به سرعت در حال گسترش است. در اینجا، می توان آیتم های دیجیتالی با کیفیت بالایی که مطابق با ترندهای وب هستند را پیدا کرد. این پلتفرم دارای هزاران نویسنده است که راه حل های حاضر و آماده حرفه ای و چشمگیری ارائه می دهند.

این مجموعه طیف متنوعی از قالب های وب سایت را ارائه می دهد که شامل صدها هزار آیتم دیجیتالی است. که این آیتم ها برای پروژه های مختلف خاص، کسب و کارهای کوچک و بزرگ، استارتاپ ها و سایر کسب و کارهایی که ممکن است وجود داشته باشند مناسب هستند. شما می توانید از میان تعداد زیادی تم WordPress ، قالب های تجارت الکترونیک (Shopify، OpenCart، PrestaShop و دیگران)، قالب های HTML و CMS هر کدام که می خواهید را انتخاب کنید.

2.سایت ها برای فروش قالب و طرح های وب: بازارهای Envato

Envato بزرگترین مکان آنلاین برای فروش و خرید قالب ها، طرح های گرافیکی و موارد دیگر است، Envato سال ها در این تجارت بوده و هر ماه میلیون ها بازدید کننده دارد. Envato دارای 8 بازار مختلف تحت تجارت Envato است، و هر کدام از این 8 وب سایت به محصولات مختلفی اختصاص دارند و بر اساس دسته بندی های زیر سازماندهی شده اند:

ThemeForest

ThemeForest محبوب ترین مکان برای فروش و خرید تم ها و قالب ها برای همه پلتفرم های محبوب مانند WordPress ، Joomla و Blogger است که می توانید با آنها درآمد واقعی داشته باشید. آنها ترافیک زیادی را به قالب های شما ارسال می کنند و شما از 50٪ تا 70٪ از هر فروش دریافت می کنید. این موضوع بستگی به این دارد که چقدر پول در فروش داشته باشید، هر چه بیشتر بفروشید، بیشتر پول به دست می آورید و در واقع نزدیک به 70 درصد از هر فروش را دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید بهترین روش فروش تم را نیز یاد بگیرید.

Graphic river

Graphic River به شما این امکان را می دهد تا طرح های گرافیکی، عکس ها، اینفوگرافیک ها و چیزهای از این قبیل دیگر را به میلیون ها نفر در سراسر جهان بفروشید. این بهترین وب سایت برای سازندگان و افرادی است که قادر به ایجاد طرح ها و گرافیک های جدید و به دنبال فروش آسان هستند. وبلاگ نویسان و صاحبان سایت های محبوب اینفوگرافیک ها را میلیون ها دلار می خرند، و این موضوع چیزی نیست که بتوانید آن را نادیده بگیرید.

شما می توانید به راحتی طرح های لوگوی خود را به صورت آنلاین بفروشید، اما یادتان باشد که همیشه باید بر کیفیت تمرکز کنید، نه فقط ایجاد طرح.

Photo dune

آیا شما یک عکاس هستید؟ پس Photodune مکان مناسبی برای فروش عکس های شما به میلیون ها نفر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب کاربری خود را بسازید و عکس های خود را در آنجا آپلود کنید، و در کنار آن محصولات دیگر را بررسی کنید تا نکاتی را در مورد اینکه چگونه عکس های خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید یاد بگیرید.

 3docean

3docean مکان مناسبی برای فروش طرح های سه بعدی شما است، و اصلا اهمیتی ندارد که چند تا طرح دارید. فقط آنچه را که دارید آپلود کنید و فروش داشته باشید، هزاران وب مستر و صاحب مشاغل به دنبال طرح های سه بعدی عالی برای خرید هستند.

Activeden

اگر فایل های فلش و فلکس برای فروش دارید، Activeden می تواند اولین منبع درآمد شما باشد. شما می توانید هزاران طرح را با چند طرح بسازید، تنها لازمه آن این است که خلاق باشید و به همین روند ادامه دهید و از بقیه پیشی بگیرید. اگر مردم طرح های شما را خلاقانه و عالی بدانند، آنها را می خرند و حتی به دوستان خود نیز شما را معرفی می کنند، بنابراین با کمک این قبیل تبلیغات رایگان، فروش بیشتری دریافت می کنید.

CodeCanyon

اگر شما یک خالق CSS و HTML هستید، پس CodeCanyon برای شما مناسب است. می توانید روی چیزهای ساده ای تمرکز کنید که مردم از آنها غفلت می کنند. به عنوان مثال، اگر دکمه های عالی با انیمیشن ها ایجاد کنید، بدون شک فروش خواهید داشت. افرادی که می توانند آنها را ایجاد کنند، از طرف صاحبان مشاغلی که در حال جستجو در CodeCanyon برای پیدا کردن دکمه های CSS انیمیشن شده هستند، مورد توجه قرار خواهند گرفت. این یک فرصت عالی برای فروش دانش اسکریپت، CSS و انیمیشن HTML شما است.

3.سایت ها برای فروش قالب و طرح های وب: 99designs

99designs یکی از مکان های نادری است که می توان طرح های گرافیکی واقعی و با کیفیت را پیدا کرد، اگر شما یکی از طراحان وب و گرافیک هستید، این مکان عالی برای فروش آنلاین طرح های گرافیکی شماست. این پلتفرم روی رقابت ها کار می کند، در واقع مشتریان با یک پاراگراف توصیفی از اینکه می خواهند طراحی چگونه باشد یک رقابت ایجاد می کنند. این مانند یک وب سایت مستقل برای طرح های گرافیکی، مانند جلد کتاب، لوگو، بنر و غیره… است.

شما همچنین می توانید روی پروژه های 1 به 1 کار کنید، مشتریان یک طراح واحد را برای کار با آن انتخاب می کنند و از همه بهتر، این طراح از طریق وب سایت 99designs مستقیماً از مشتری دستمزد می گیرد. این سودآورترین راه برای کسب درآمد با طرح های خود است. اگر از نظر مشتریان یا این شرکت طرح های شما عالی باشند، باید خود را برای هزاران دلار اضافی که برای پروژه های بعدی دریافت خواهید کرد آماده کنید.

همچنین یکی از بهترین سایت ها برای الهام گرفتن طراحی وب است، شما ایده های جدیدی از افراد خلاقی در سراسر جهان دریافت می کنید.

4. فونت های خود را بفروشید

اگر فردی هستید که فونت می سازید، می توانید آنها را با my fonts بفروشید، که در واقع بزرگترین مکان برای فروش فونت ها با قیمت های بسیار خوب است. میانگین قیمت یک فایل فونت وب 25 دلار است، همچنین می توانید از افرادی که برای افراد مشهور فونت ایجاد می کنند نیز الهام بگیرید. به عنوان مثال، فونت ها و امضاهای Freud به عنوان فونت استفاده می شد و مردم این ایده را پسندیدند و فونت های Freud را خریداری کردند.

5. Mojo-Code Marketplace

Mojo-Code مشابه ThemeForest است، شما می توانید قالب ها و طرح های خود برای پلتفرم های مختلف را بفروشید. شما 50 تا 70 درصد از هر فروش را به عنوان فروشنده انحصاری دریافت می کنید. این وب سایت از نظر ترافیک بسیار کوچکتر از ThemeForest است اما از نظر کیفیت عالی کار می کند، آنها تجارت خوبی دارند و امروزه بسیار محبوب تر از قبل شده اند.

من این وب سایت را به افرادی توصیه می کنم که احساس می کنند در پلتفرم های دیگر رقابت بسیار زیاد است و برای آنها مشکل است. با Mojo code ، اگر طرح های خود را از طریق وبلاگ یا وب سایت خود تبلیغ کنید، می توانید فروش بیشتری داشته باشید.

6.سایت ها برای فروش قالب و طرح های وب: Upwork

UpWork یکی از بزرگترین بازارهای فریلنسری است و یکی از بهترین وب سایت ها برای طراحان وب است. می توانید هزاران پروژه باز را بررسی کنید و با شرکت های بزرگ کار کنید. بهترین چیز در مورد Elance این است که می توانید برخی از آثار خود را به صورت نمونه کار نشان دهید. این واقعاً مهم است که به مردم دلیلی بدهید تا شما را از بین دیگران انتخاب کنند و حتی یک پروژه بلند مدت را با شما شروع کنند.

هیچ راز و رمز موفقیتی به عنوان یک طراح و سازنده قالب در این وب سایت ها وجود ندارد، بلکه شما باید روزانه زمان زیادی را در این سایت به بررسی پروژه ها و درخواست برای پروژه های مورد علاقه خود اختصاص دهید.

امیدوارم از طریق یکی از این وب سایت های عالی مسیر خود را پیدا کنید، البته باید وب سایتی را که فکر می کنید برای شما بهترین است انتخاب کنید و یک حرفه واقعی را شروع کنید. موفق باشید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT