سرمایه گذاری بلند مدت بیتکوین

سرمایه گذاری بلند مدت بیتکوین | فرصت مناسب برای خرید BTC

زمان مطالعه 3 دقیقه

پس از تنش اخیر بین روسیه و اوکراین، بازار ارزهای دیجیتال بسیار آسیب دیده است. در میان این مبارزه مداوم، بازار کریپتو تقریباً 200 بیلیون دلار از ارزش خود را از دست داده است. با این حال، در زمان انتشار، بازار دوباره بازگشت و 7 درصد افزایش داشت اما همچنان عدم اطمینان حاکم است. در واقع، طلا، رقیب دیرینه بیت کوین، پیشرفت های چشمگیری داشت. در این خبر به بررسی سرمایه گذاری بلند مدت بیتکوین می پردازیم.

سرمایه گذاری بلند مدت بیتکوین

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، تحلیل خود را در مورد سکه پادشاه در مصاحبه با اسکات ملکر، مجری پادکست Wolf of all Streets به اشتراک گذاشت. او تاکید کرد که بازارهای سنتی برای یک اصلاح بسیار قابل توجه به تاخیر افتاده است. و این در بازار کریپتو نیز احساس شده است. به دنبال اخبار روسیه و اوکراین، هر دو بازار سهام و ارز دیجیتال در 24 فوریه ضربه سنگینی خوردند.

مک گلون اظهار داشت، با این وجود، این می تواند یک “لحظه تعیین کننده” برای دارایی دیجیتال باشد. به عقیده او، علیرغم خطرات، این کاهش یک “فرصت خرید بسیار خوب” برای سرمایه گذاران بلند مدت است که سرمایه ها را کنار گذاشته بودند. وی در توضیح بیشتر خاطرنشان کرد:

نکته کلیدی که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که رمز ارزها و بیت کوین هنوز دارایی های پرخطر هستند و آنها از بسیاری از سودها چشم پوشی می کنند. من هنوز فکر می کنم اصلاح بیشتری وجود دارد. من فکر نمی‌کنم بیت‌کوین خیلی کمتر از 30000 دلار باشد و مقاومت خوبی در حدود 40000 دلار داشته باشد. من فکر می‌کنم این در نهایت یک فرصت بسیار خوب برای خرید بیت کوین برای معامله‌گران بلند مدت خواهد بود. در تاریخ به عنوان یک لحظه تعیین کننده به آن نگاه می شود.

با این حال، جالب است بدانید که در پس مناقشه اوکراین یک دارایی برنده آشکار بود.

رشد چشمگیر طلا

طلا در حالی که بیشتر دارایی‌های دیگر ارزش خود را از دست می‌داد، در نمودارها صعود کرد. در واقع، قیمت طلا در 24 فوریه به بالاترین حد در 13 ماه گذشته رسید.

سرمایه گذاری بلند مدت بیتکوین

سرمایه گذاری بلند مدت بیتکوین

طلا در اینجا یک برنده آشکار دیده شد. در واقع، به نظر می رسید که از مرز 2000 دلار در هر اونس عبور کند. طلا در 25 فوریه تا 1974 دلار معامله شد که بیشترین میزان از سپتامبر 2020 بود. مک گلون در اینجا تکرار کرد:

طلا برای یک شکست پایدار بالای 2000 دلار در هر اونس به تاخیر افتاده است، ما مدت زیادی است که خواستار آن بوده ایم، متاسفانه این روش کار می کند، بازارها شما را به ضرر زیادی می کشانند، باعث می شوند ناامیدی را احساس کنید، و زمانی جهش پیدا می کند که غیرقابل پیش بینی است و خیلی دیر شده.

در همین حال، تام اسی، تاجر سابق مریل لینچ، طلا را به عنوان یک دارایی بالغ به تصویر کشید.

طلا دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که در حال حاضر باید انجام می‌داد، اما دارایی بسیار بالغ‌ تری است و سابقه اثبات شده‌ ای در این نوع درگیری‌ها در نحوه معامله دارد.

وی در ادامه افزود:

این اولین بار است که بیت کوین با یک درگیری بالقوه بزرگ جهانی مواجه می شود و من انتظار دارم تا زمانی که سهام تحت فشار هستند، این کاهش ادامه یابد.

جالب اینجاست که در زمان نگارش این مقاله، طلا در رتبه اول فهرست «دارایی‌های رتبه‌ بندی شده بر اساس ارزش بازار» قرار داشت. برای مرجع، بیت کوین در رتبه نهم قرار داشت.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT