سقوط رمزارز تورنادوکش

سقوط رمزارز تورنادوکش (TORN)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

ارزش رمزارز تورنادوکش (TORN) به دنبال دستگیری یکی از توسعه‌دهندگان این  میکسر تراکنش‌های رمزارزی در روز جمعه در شهر آمستردام، تا 24 درصد کاهش پیدا کرد. در این خبر به بررسی سقوط رمزارز تورنادوکش می پردازیم.

سقوط رمزارز تورنادوکش

این درحالیست که روند نزولی TORN از اوایل این هفته پس از اعمال ممنوعیت استفاده شهروندان آمریکایی از این پروتکل مبتنی بر اتریوم توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده ، آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد. تورنادوکش ، یکی از سرشناس ترین پلتفرم‌هایی است  که در راستای پیچیده کردن تراکنش‌های رمزارزی  مورد استفاده قرار می گیرد. بنا بر اعلام وزارت خزانه داری ایالات متحده ، این پلتفرم توسط یک گروه هکری در کره شمالی مورد استفاده قرار گرفت که با حمله 625 میلیون دلاری به پروژه بازی های بلاک چین اکسی اینفینیتی در ماه مارس(اسفند-فروردین) مرتبط بود. همچنین ، این میکسر رمزارزی در تسهیل انواع جرایم سایبری مورد استفاده قرار گرفت.

بر اساس وب سایت رمزارزی کوین مارکت کپ ، TORN از لحاظ ارزش بازاری نستا کوچک است و ارزش بازاری آن در حدود 135 میلیون دلار است درحالی که ارزش بازاری بیت کوین حدود 455 میلیارد دلار است. TORN در ساعت 3:03 PM به وقت نیویورک حدود 16 درصد کاهش یافت و در سطح 14.23 دلاری معامله شد.

یکی از توسعه دهندگان این پروتکل در روز جمعه توسط آژانس دولتی اطلاعات و تحقیقات مالی در آمستردام دستگیر شد.

منبع: bnnbloomberg

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT