سقوط قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین در ماه اکتبر (مهر) براساس پیش بینی رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)

زمان مطالعه 2 دقیقه

سرمایه گذار و نویسنده معروف، رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) پیش بینی کرده است که یک سقوط سنگین در بازار در ماه اکتبر رخ خواهد داد. در خبر به بررسی سقوط قیمت بیت کوین در ماه اکتبر (مهر) براساس پیش بینی رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) می پردازیم.

سقوط قیمت بیت کوین در ماه اکتبر (مهر)

وی اشاره کرد که در این سقوط پیش رو، طلا، نقره و قیمت بیت کوین هم شاهد افت ارزش خواهند بود.

این سرمایه گذار شناخته شده، یکی از نویسندگان کتاب Rich Dad Poor Dad (پدر ثروتمند، پدر فقیر) می باشد. این کتاب در سال 1997 نوشته شده است و در لیست برترین های فروش نیویورک تایمز در 6 سال اخیر بوده است. بیش از 32 میلیون کپی به 51 زبان مختلف از این کتاب در 109 کشور از سراسر جهان به فروش رسیده است.

کیوساکی در روز شنبه در توییتر خود علاوه بر هشدار در خصوص این ریزش پیش رو، اعلام کرد که طلا نقره و BTC خود را نخواهد فروخت و گفت بازار سهام خطرناک است و باید محتاط بود.

این اولین باری نیست که کیوساکی در خصوص سقوط های احتمالی هشدار می دهد. در ماه ژوئن (خرداد) او هشدار داد که بزرگترین سقوط تاریخ بازار در راه است چرا که بزرگترین حباب آن روز به روز در حال بزرگتر شدن بود. در همان زمان او پیشنهاد کرده بود که باید طلا، نقره و Bitcoin بیشتری خرید.

این نویسنده مشهور در ماه آگوست (مرداد) گفت که بیت کوین بزرگترین روند صعودی خود را شاهد است. با کاهش ارزش دلار، BTC و نقره، بهترین ها برای سرمایه گذاری به شمار می آیند.

قیمت بیت کوین در ماه اکتبر

قیمت بیت کوین در ماه اکتبر

وی در ادامه گفت دلیل اصلی که من در طلا، نقره و BTC سرمایه گذاری کرده ام، این است که من به رهبرانمان، فدرال رزرو، خزانه داری و حتی بازار سهام اعتماد ندارم.

در روز جمعه، پس از انتشار اخبار ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین، این نویسنده نظر خود را این گونه اعلام کرد که:

“امروز صبح، کشور چین ممنوعیت جدید علیه رمز ارزها را اعلام کرد. این به چه معنی است؟ بدین معنی است که چین در شرف راه اندازی کوین دولتی خود می باشد. اگر آمریکا هم همین روند را دنبال کند، کوین فدرال رزرو بدین معنی است که بیت کوین غیر قانونی می شود. ایالات متحده به دولت مرکزی تبدیل خواهد شد، مانن چین، کمونیسم آمریکا آغاز خواهد شد، آزادی ما به پایان می رسد.

مادامی که چین به شدت در حال آزمایش یوان (Yuan) دیجیتال بوده است، بانک فدرال رزرو هنوز مبنی بر صدور رسمی یک ارز دیجیتال بانک مرکزی تصمیم قطعی نگرفته است. Jerome Powel رئیس این بانک، هفته پیش اعلام کرده بود که به زودی در این مورد بحث های بیشتری خواهد شد.

برخی مردم، اقدام چین علیه رمز ارها را یک خبر خوب می دانند. برخی از قانونگذاران آمریکا گفته اند که این اقدام چین، یک فرصت عالی برای ایالات متحده است تا در عرصه رمز ارزها پیشتاز باشد.

منبع: بیتکوین نیوز

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT