آزمون CFA

سوالات متداول درباره آزمون CFA

زمان مطالعه 4 دقیقه

شما می توانید به یکی از بالاترین تمایزات در حرفه ی مدیریت سرمایه گذاری دست یابید: تنها کافی است یک تحلیلگر مالی خبره (CFA) شوید. شما مهارت های لازم به عنوان کسی که گواهینامه ی CFA را دارد جهت پیشرفت در صنعت سرمایه گذاری رقابتی را خواهید داشت.

برای پرداخت هزینه دوره CFA و آزمون آن می توانید از سرویس خرید با مستر کارت اول پرداخت استفاده کنید.

گواهی نامه ی CFA به شما مهارت و تخصص لازم در زمینه ی تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری در دنیای واقعی را می دهد. همچنین شما می توانید به 170000 حرفه ای در زمینه ی سرمایه گذاری بپیوندید که به دلیل اخلاق و تعهدشان ، در سطح جهانی شناخته شده اند.

چرا آزمون CFA برای شما مناسب است؟

به عنوان یک سرمایه گذار حرفه ای مشتاق برای پیشرفت در یک صنعت رقابتی به دانش و مهارت نیاز دارید. آزمون CFA برای تجهیز شما به تخصص و مهارت های دنیای واقعی در تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری طراحی شده است که به شما در پیشرفت شغلی کمک می کند.

این در شرایطی است که شما یک حرفه ای در حیطه ی سرمایه گذاری هستید، دانشجو هستید، یا به دنبال شروع حرفه ای در این زمینه هستید، آزمون CFA راهی برای حرکت رو به جلو، پیشرفت و دستیابی به اهداف حرفه ای تان را به شما ارائه می دهد.

گواهی نامه ی CFA چیست؟

گواهی تحلیلگر مالی خبره (CFA®) نامی است که به افرادی داده می شود که آزمون CFA® را تکمیل کرده و شرایط مورد نیاز در زمینه ی تجربه کاری قابل قبول را تکمیل کرده اند.

آزمون CFA یک آزمون سه بخشی است که اصول استفاده از ابزارهای سرمایه گذاری، ارزش گذاری دارایی ها، مدیریت پورتفولیو و آزمون ریزی ثروت را آزمایش می کند.

آزمون CFA معمولاً توسط افرادی با پیشینه مالی، حسابداری، اقتصاد یا تجارت تکمیل می شود.

دارندگان گواهی CFA پس از اتمام دوره، ثبت درخواست و پذیرش توسط موسسه CFA، حق استفاده از نام CFA را کسب می کنند.

این امکان برای دارندگان گواهی CFA وجود دارد که در سمت های ارشد و اجرایی در مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت دارایی و غیره هستند.

مزایای دوره و آزمون CFA

مزایای دوره و آزمون CFA

مزایای دوره و آزمون CFA

دانش و مهارت های خود را به صورت گسترده نشان دهید.

آزمون CFA با در نظر گرفتن آینده شغلی شما طراحی شده است، این دوره امکان ایجاد پایه ای قوی در تحلیل سرمایه گذاری پیشرفته و مهارت های مدیریت پورتفولیو در دنیای واقعی برای شما فراهم می کند.

این مورد که افراد به صورت مداوم در این آزمون شرکت می کنند باعث می شود که کارشناسان این صنعت تضمین کنند که دوره درسی مرتبط باقی می ماند و همچنین دارندگان این گواهی را برای ورود به بازار امروز آماده می کنند.

انواع مسیرهای شغلی ، مرتبط است.

دارندگان گواهی دوره CFA طیف وسیعی از سمت های شغلی در زمینه ی تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری را اشغال می‌کنند، معمولاً به عنوان یک تحلیلگر پژوهشی یا مدیر پورتفولیو می توانند فعالیت کنند.

این امکان برای دارندگان گواهی CFA وجود دارد که از مشاغل مادام العمر در بخش های مدیریت دارایی و ثروت، بانکداری سرمایه گذاری، بانکداری تجاری و مشاوره در کنار طیف متنوعی از مسیرهای شغلی در داخل و خارج از این صنعت لذت می برند.

اهمیت و ارزش گواهی نامه در یک صنعت در حال تحول

به عنوان یک مدرک معتبر جهانی در حرفه مدیریت سرمایه گذاری، کسب گواهی نامه ی CFA به کارفرمایان نشان می دهد که شما دانش و تعهد لازم را برای پیشرفت در صنعت سرمایه گذاری پیچیده و در حال تحول امروز دارید. نام CFA® نشانه تمایز شما با دیگر تحلیل گران است و شرکت های سرمایه گذاری این موضوع را می دانند که این گواهی نامه نشان دهنده ی استاندارد بالاتری است.

ابزارها و منابع برای تبدیل شما به سمت دارنده ی منشور CFA

ابزارها و منابع برای تبدیل شما به سمت دارنده ی منشور CFA

ابزارها و منابع برای تبدیل شما به سمت دارنده ی منشور CFA

کسب گواهی نامه ی CFA مستلزم تعهد به یادگیری ، تعالی و پیشرفت است. موسسه CFA می تواند به شما در تحقق جاه طلبی های تان برای پیوستن به جامعه جهانی دارندگان گواهی CFA با ارائه ی منابع مختلف کمک کند.

ابزارهای مطالعه: موسسه CFA یک اکوسیستم یادگیری به صورت جامع ایجاد کرده است که برای همه داوطلبان ثبت نام شده در دسترس می باشد.

این اکوسیستم شامل یک دوره درسی به صورت رسمی، جلسات مطالعه برای هر سطح، دوره های مطالعه به صورت حرفه ای و موارد دیگر می باشد.

ارائه دهنده ی خدمات جهت آمادگی: علاوه بر پشتیبانی ارائه شده توسط موسسه CFA، داوطلبان در دوره CFA این امکان را دارند تا از دوره ها و مواد آمادگی آزمون اضافی بهره مند شوند.

‘ارائه دهندگان خدمات آمادگی به صورت تایید شده هستند و ملزم به رعایت استانداردهای موسسه CFA می باشند.

بورسیه ها: بخشی از تعهد موسسه CFA ،ارتقا به بالاترین استانداردهای برتر حرفه ای است که در این زمینه بورسیه ها کمک می کنند تا آزمون CFA برای افرادی که می خواهند در حرفه خود پیشرفت کنند، قابل دسترس تر شود.

آیا برای شروع آزمون CFA آماده هستید؟

زمان را از دست ندهید؛ ثبت نام خود را برای دسترسی به موارد و منابع جهت مطالعه در زمینه ی شروع دوره CFA همین امروز تکمیل کنید. شما میتوانید پرداخت آزمون CFA را به کمک اول پرداخت و با سرویس خرید با ویزا کارت و مستر کارت انجام دهید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT