تایید هویت بایننس در سیف پال

تغییرات مهم درباره تایید هویت بایننس در سیف پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

تغییرات مهم درباره تایید هویت بایننس در سیف پال بوجود آمده است. بلاگی روز 9 می (19 اردیبهشت1401) توسط سیف پال (SafePal) منتشر شد که به شرح زیر می باشد:

کاربران گرامی SafePal،
SafePal اولین کیف پول غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که تجربه معامله بایننس را در اپلیکیشن موبایل SafePal پیاده سازی می کند. از طریق برنامه معامله بایننس، کاربران می توانند به محصولات و خدمات معامله بایننس در برنامه SafePal دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.
بایننس به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های معامله گری در صنعت ارز دیجیتال، محصولات و خدمات خود را به طور مداوم بررسی می کند تا تغییرات و بهبودها را در پرتو استانداردهای انطباق جهانی در حال تحول تعیین کند. طبق آخرین شرایط خدمات بایننس، برای افزایش حفاظت از کاربر و ارائه یک محیط رمزارزی امن برای همه، SafePal تغییرات زیر را در برنامه معامله گری بایننس در برنامه SafePal اعمال می‌کند:
-از ساعت 00:00 صبح به وقت UTC در 12 می 2022(22 اردیبهشت)، همه کاربران جدید برای دسترسی به DApp معامله گری بایننس در برنامه SafePal، از جمله واریزها، معاملات و برداشت‌های ارزهای دیجیتال، ملزم به تکمیل تأییدیه میانی(Intermediate Verification) هستند.

تایید هویت بایننس در سیف پال

تایید هویت بایننس در سیف پال

-از ساعت 00:00 صبح UTC در 12 مه 2022، کاربران فعلی که هنوز تأیید میانی را تکمیل نکرده اند، مجوزهای حساب آن ها به طور موقت به حالت«فقط برداشت»همراه با خدمات محدود به برداشت، لغو سفارش، بسته شدن موقعیت و بازخری تغییر داده می شود. پس از تکمیل تأیید میانی کاربران، می‌توانند دسترسی کامل به DApp معاملاتی بایننس را در برنامه SafePal از سر بگیرند.
– این تغییرات فقط برای Binance Trading DApp یا همان برنامه معامله گری غیرمتمرکز بایننس در برنامه SafePal اعمال می شود. همه محصولات و خدمات غیرمتمرکز دیگر، از جمله ارسال/دریافت، تعویض(Swap)، پل(Bridge)، کسب درآمد، DAppstore و موارد دیگر تحت تأثیر قرار نمی گیرند.
SafePal اکیداً به کاربران توصیه می‌کند برای جلوگیری از تأخیر در فرآیند تأیید و محدودیت در دسترسی، تأیید صحت بایننس میانی خود را سریعاً تکمیل کنند.(همچنین در منبع ذکر شده آموزشی در این خصوص موجود است)
SafePal این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش‌های بایننس در زمینه شناخت مشتری (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) اعلام می‌کند. این امر حفاظت از کاربر و مبارزه با جرایم مالی را بیشتر می کند.
از حمایت شما متشکریم!
تیم SafePal

منبع:blog.safepal.io

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT