نصب کیف پول Safepal

آموزش نصب کیف پول Safepal | آموزش کامل کار با کیف پول سیف پال

زمان مطالعه 5 دقیقه

سیف پال(SafePal) به ارائه یک پلتفرم مدیریت رمزارزی امن و کاربرپسند اختصاص دارد که اولین کیف پول سخت افزاری است که توسط بایننس سرمایه گذاری و پشتیبانی می شود. در این مقاله به آموزش نصب کیف پول Safepal می پردازیم.

آموزش نصب کیف پول Safepal

SafePal اکنون به بیش از 3,000,000 کاربر از بیش از 196 کشور جهان از طریق خطوط تولید کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری منحصر به فرد خود خدمات می دهد که همگی از طریق برنامه SafePal مدیریت می شوند، جایی که کاربران می توانند به راحتی رمزارزهای خود را ایمن، مدیریت و معامله کنند.

نصب کیف پول Safepal

نصب کیف پول Safepal

نسخه سخت‌افزاری کیف پول سیف پال در دسته کیف پول‌های سرد قرار می‌گیرد و همینطور نسخه نرم‌افزار و تلفن همراه این کیف پول در دسته کیف پول های گرم قرار می‌گیرد.

رمزارزهایی که در سیف پال پشتیبانی می شوند

کیف پول سیف پال از شبکه‌های بلاکچین و رمز ارزهای بسیاری پشتیبانی می‌کند. از میان شبکه‌های بلاکچین مطرحی که در این کیف پول پشتیبانی می‌شوند می‌توان شبکه بیت کوین، اتریوم، بایننس چین،پولکادات، سولانا،پالیگان، ریپل، دوج کوین و ترون را نام برد. همچنین در کیف پول سیف پال امکان ارسال و دریافت توکن‌های ERC-۲۰ و Bep-۲۰ نیز وجود دارد. همچنین می توان برای مشاهده لیست کامل شبکه‌های بلاک چین و رمز ارزهای پشتیبانی شده توسط Safepal به صفحه رسمی مربوطه مراجعه کرد:

لیست کامل ارزها

نصب کیف پول Safepal

نصب کیف پول Safepal

کیف پول سیف پال یک والت غیرحضانتی (Non-Custodial) است. در نتیجه کلید خصوصی دارایی‌های دیجیتال را در قالب عبارت بازیابی یا Mnemonic Phrase به کاربر نمایش خواهد داد.

تمامی کیف پول‌های سخت‌افزاری از سازوکارهایی استفاده می‌کنند تا به هیچ عنوان به اینترنت متصل نشوند و آفلاین باقی بمانند. اما در زمان ارسال تراکنش از یک کیف پول سخت‌افزاری، باید میان کیف پول و شبکه یک راه ارتباطی ایجاد شود تا تراکنش به واسطه کیف پول به شبکه ارسال شود. در این مرحله بسیاری از کیف پول‌ها با استفاده از کابل USB یا بلوتوث به یک نرم‌افزار رابط متصل شده و تراکنش را به شبکه به صورت آنلاین ارسال می کند.

در کیف پول Safepal، این ارتباط با استفاده از تکنولوژی Air-gapped Singning فراهم می‌شود. در نتیجه کیف پول S1 سیف پل کابل USB نداشته (مانند لجر) و از سازوکار امن‌تری برای آفلاین ماندن استفاده می‌کند.

سازگاری سیف پال

کیف پول سیف پال برای ایجاد عبارت بازیابی از استاندارد BIP۳۹/۴۴  استفاده می‌کند. در نتیجه این کیف پول را می‌توان در تمامی کیف پول‌هایی که از این دو استاندارد استفاده می‌کنند، همگام کرد. از جمله کیف پول‌هایی که می‌توان برای بازیابی کیف پول سیف پال از آن‌ها استفاده کرد عبارتند از ترزور، لجر، تراست والت، کوینومی، اتمیک، مای اتر والت و اکسدوس.

مزایای خاص سیف پال

-ارائه همزمان کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری

-استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ برای تامین امنیت کیف پول سخت‌افزاری

-پشتیبانی از شبکه‌های بلاک چینی و رمز ارزهای بسیار

-فعالیت مستمر تیم توسعه و بروزرسانی‌های مکرر این کیف پول

-ارائه توکن حاکمیتی SFP

-محصول سواپ کراس چین

آموزش کامل کار با کیف پول سیف پال

اولین گام دانلود و نصب نرم‌افزار کیف پول سیف پال می باشد. پس از دانلود و نصب این کیف پول، با صفحه‌ای روبه رو خواهید شد و دو گزینه را مشاهده می‌کنید؛ کیف پول نرم‌افزاری یا Software Wallet و کیف پول سخت‌افزاری یا Hardwarw Wallet.

میتوانید از طریق لینک زیر به صفحه نصب بروید:

لینک نصب سیف پال

نصب کیف پول Safepal

نصب کیف پول Safepal

پس از آن، مرحله ساخت کیف پول نرم‌افزاری سیف پال می باشد. دو گزینه وجو دارد،ساخت کیف پول جدید Safepal و وارد کردن یا Import کردن کیف پول قدیمی سیف پال یا سایر کیف پول‌ها. گزینه دوم زمانی استفاده می‌شود که بخواهیم کیف پولی را که داریم را بازیابی کنیم. اما برای ساخت کیف پول جدید، مطابق تصویر زیر گزینه Create Wallet را انتخاب می‌کنیم:

نصب کیف پول Safepal

نصب کیف پول Safepal

در این مرحله باید رمز عبوری را برای کیف پول سیف پال خود تعیین کنیم. پس از تعیین رمز عبور، باید نامی را برای کیف پول خود تعیین کنیم. همینطور در این مرحله می‌توانیم تعداد کلمات عبارت بازیابی خود را از بین ۱۲ و ۲۴ کلمه انتخاب کنیم. طبیعتا ۲۴ کلمه، امنیت بالاتری دارد.

۱۲ یا ۲۴ کلمه بازیابی کیف پول Safepal شما نمایش داده شده است. این کلمات انگلیسی را به ترتیب نشان داده شده و با دقت بر روی یک برگه کاغذ یادداشت کرده و آن را در محلی امن نگهداری کنید.

پس از ورود به سیف پال میتوانیم با زدن علامت مثبت توکن یا کوین جدیدی اضافه کنیم و همچنین می توان دارایی های خود را مشاهده کنیم.

برای تبدیل رمز ارزهای خود در کیف پول سیف پل می‌توانید به صورت مستقیم از سرویس سواپ این کیف پول استفاده کرد.همچنین بخشی با عنوان سواپ موجو است که میتوان در تصویر زیر آن را مشاهده کرد:

نصب کیف پول Safepal

نصب کیف پول Safepal

کار با برنامه های غیرمتمرکز در کیف پول سیف پل

به منظور استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در کیف پول سیف پال، در نوار پایین روی گزینه سوم کلیک کرده و وارد صفحه Dapp این کیف پول شوید. در این صفحه می‌توانید به صرافی‌های غیرمتمرکز و سایر پلتفرم‌های حوزه دیفای متصل شوید. در صورت اتصال به هر یک از این پروژه‌ها، به صورت خودکار کیف پول سیف پال شما به این پروژه‌های متصل خواهد شد.

همچنین بر اساس آخرین شرایط خدمات بایننس و همانطور که در آکادمی هلاکویی منتشر شده است، به منظور ارائه محیطی امن برای همه و حفاظت از کاربران، احراز هویت در این صرافی اجباری شده است. به همین منظور، سیف پال نیز تغییرات زیر را در Dapp ترید بایننس در این کیف پول اعمال می‌کند:

  • از ساعت ۴:۳۰ بامداد روز ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) به وقت تهران، تمامی کاربران جدید برای دسترسی به قسمت ترید بایننس در کیف پول سیف پال و استفاده از خدمات مختلف نظیر واریز، برداشت و معاملات، ملزم به تکمیل احراز هویت سطح متوسط (Intermediate) هستند.

 

منبع:safepal.io

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT