پشتیبانی اینستاگرام از nft

پشتیبانی اینستاگرام از nft های بلاک چین اتریوم، سولانا، پالی گان و فلو

زمان مطالعه 2 دقیقه

NFT‌های برخی از محبوب‌ترین شبکه‌های بلاک چین برای هنر رمزنگاری با اعلام یک آزمایش به زودی به اینستاگرام می‌آیند. در این خبر به پشتیبانی اینستاگرام از nft می پردازیم.

پشتیبانی اینستاگرام از nft

CoinDesk دریافته است که اپلیکیشن رسانه های اجتماعی متعلق به متا در حال برنامه ریزی برای ادغام توکن های غیرقابل تعویض (NFT) بلاک چین اتریوم، سولانا، پالی گان و فلو است. این شبکه ها میزبان اکثریت قریب به اتفاق معاملات کلکسیونی های دیجیتال هستند و اتریوم و Bored Apes آن از نظر ارزش بازار پیشتاز هستند.

این آزمایش دارای گروه کوچکی از طرفداران توکن های غیر مثلی مستقر در ایالات متحده خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام در زمان راه اندازی از NFT های هر چهار زنجیره پشتیبانی می کند یا خیر.

اینستاگرام قصد دارد از کیف پول های رمزنگاری پرکاربرد مانند متامسک پشتیبانی کند. با وصل کردن کیف پول خود، کاربران می توانند مالکیت NFT را اثبات کنند، آنها را در نمایه های خود به نمایش بگذارند و سازندگانی را که آنها را ساخته اند تگ کنند.

CoinDesk تایید کرده است که اینستاگرام برای پست کردن و به اشتراک گذاری NFT از کاربران هزینه ای دریافت نمی کند، همانطور که توییتر در ابتدا برای تصاویر پروفایل NFT شش ضلعی خود در ژانویه انجام داد.

این تصمیم احتمالاً نشان دهنده هجوم دید فرهنگی جدید و افزایش طرفداران NFT ها است. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. بسیاری از آنها از این پلتفرم برای تبلیغ و بازاریابی هنر خود استفاده می کنند.

همچنین مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در ماه مارس بدون فاش کردن جزئیات زیادی از این ابتکار انتقاد کرد.

فایننشال تایمز قبلاً گزارش داده بود که متا به صورت آزمایشی NFT خود را در اینستاگرام با گزینه‌های انتخاب و عضویت در گروه در فیس بوک دنبال خواهد کرد. از طرفی ایمیلی که به متا به منظور درخواست نظر ارسال شده، بلافاصله پاسخ داده نشد.

منبع: کوین دسک

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT