شارژ حساب بروکر داروینکس

شارژ حساب بروکر داروینکس | پرداخت بروکر داروینکس

زمان مطالعه 3 دقیقه

داروینکس از جهاتی مشابه eToro خود را به عنوان یک کارگزار «تجارت اجتماعی» معرفی می‌کند و ابزارهایی را به معامله‌گران خرده‌فروش ارائه می‌دهد که به آنها امکان می‌دهد استراتژی‌ها و پروفایل ریسک معامله‌گران دیگر را بررسی کنند و سپس انتخاب کنند که از استراتژی آن معامله‌گر پیروی کنند یا نه. شارژ حساب بروکر داروینکس را در اول پرداخت انجام دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی

با این حال، داروینکس با تمرکز بر شناسایی و کپی کردن استراتژی‌های معاملاتی خوب، و نه بر کپی کردن معاملات دیگران، خود را از eToro و دیگر کارگزاران «تجارت اجتماعی» متمایز می‌کند. معامله‌گرانی که از قبل یک استراتژی معاملاتی سودآور دارند، می‌توانند استراتژی خود را در داروینکس فهرست کنند و از سود حاصل از سایر معامله‌گرانی که از استراتژی خود استفاده کرده‌اند، ۲۰ درصد کارمزد موفقیت دریافت کنند.

نام تجاری کارگزار داروینکس برای اولین بار در سال 2014 به ثبت رسید و متعلق به Tradeslide Trading Tech Limited است، یک شرکت مستقر در بریتانیا که توسط اداره رفتار مالی تحت مجوز شماره 586466 تنظیم می شود. این کارگزار با دفترهایی در لندن و مادرید حضور دارد.

داروینکس یک کارگزار استاندارد پردازش مستقیم (STP) و میز بدون معامله (NDD) است که به طور کامل با مقررات جدید اتحادیه اروپا از سال 2018 مطابقت دارد. در نتیجه، اهرم برای معامله گران مستقر در اتحادیه اروپا به 1:30 محدود می شود مگر اینکه شما به عنوان یک معامله گر حرفه ای واجد شرایط هستید.

پلتفرم های معاملاتی ارائه شده توسط داروینکس، پلتفرم های پرکاربرد متاتریدر 4 (MT4) و متاتریدر 5 (MT5) هستند، با تفاوت اصلی بین آنها این است که معاملات سهام فقط در MT5 در دسترس است.

ویژگی منحصر به فرد داروینکس مدل “صندوق تامینی به عنوان خدمات” آن است که به معامله گران سودآور اجازه می دهد تا با سرمایه خود کارگزار – تا سقف 24 میلیون یورو – معامله کنند و 20٪ از سودی را که برای شرکت ایجاد می کند به دست آورند.

علاوه بر این، کارگزار یک برنامه جالب “Scout” دارد که برای آوردن معامله گران با تجربه و سودآورتر به اکوسیستم داروینکس راه اندازی شده است. تحت این برنامه، معامله‌گران واجد شرایط می‌توانند تا 10000 دلار برای ارجاع آنچه که کارگزار آن را «معامله خوب» می‌نامد، درآمد کسب کنند.

از نظر ابزارهای موجود برای معامله، داروینکس تقریباً همه چیز را پوشش داده است، با انتخاب هایی از جمله جفت ارزهای محبوب و CFD بر اساس شاخص های سهام، کالاها، سهام و ارزهای دیجیتال. اسپردها عموماً کم و شفاف هستند و یک جدول پخش زنده برای جفت های اصلی FX در وب سایت موجود است. در زمان نگارش این مقاله، اسپرد یورو/دلار آمریکا تا 0.1 پایین بود.

سپرده ها و برداشت ها در داروینکس همانطور که از هر کارگزاری انتظار دارید انجام می شود. برای مشتریان خرد، حداقل سپرده اولیه 500 EUR/USD/GBP و برای مشتریان شرکتی حداقل 10000 EUR/USD/GBP است. سپرده‌های بعدی می‌تواند هر مبلغی باشد، اما توجه داشته باشید که داروینکس برای هر سپرده کمتر از 500 یورو/دلار آمریکا/GBP کارمزد 5 یورو/دلار/ پوند را دریافت می‌کند. سپرده ها را می توان با کارت های نقدی و اعتباری اصلی یا سیم بانکی از حسابی به نام مشتری داروینکس انجام داد.

در نهایت، خدمات مشتریان داروینکس از طریق ایمیل و تلفن، علاوه بر «فرم تماس اضطراری» در وب‌سایت آن، برای استفاده تنها در مواردی که مشکلاتی در سفارشات زنده یا قیمت‌ها در ابزارهای معاملاتی وجود دارد، در دسترس است.

این وب‌سایت همچنین دارای یک بخش سؤالات متداول بزرگ است که به اکثر سؤالات معامله‌گر درباره سپرده‌ها، برداشت‌ها و تجارت در پلتفرم متا تریدر پاسخ می‌دهد. این کارگزار همچنین دارای یک انجمن فعال در جامعه است که در آن معامله گران در همه چیز از توسعه سبد، ایجاد استراتژی های معاملاتی و حتی نکاتی در مورد نحوه استفاده از پلتفرم معاملاتی به یکدیگر کمک می کنند.

Darwinex review and ratings

بررسی داروینکس و رتبه بندی

ایجاد: 2012

محل : انگلستان

مقررات : FCA

دفاتر : لندن، مادرید

نوع کارگزار : STP | DMA

قدرت نفوذ : تا ساعت 1:30

سپرده : از 500 تومان

گسترش می یابد: کم کم

پلتفرم :

MetaTrader 4 MetaTrader 5 Social Platform FIX API (پروتکل)

ابزار :ارزها شاخص های رمزنگاری فلزات انرژی سهام

روش های تامین مالی : کارت های اعتباری، Wire Transfer ،PayPal Skrill، UnionPay Trustly

اطلاعات شرکت

داروینکس یک کارگزار فارکس واقع در انگلستان است که توسط اداره رفتار مالی (FCA) تنظیم می شود.

توجه داشته باشید، این شرکت به دلیل نفوذ سازمان بازارهای اوراق بهادار و بازار اروپا (ESMA) دارای محدودیت های تجاری است.

دسترسی

داروینکس از ارائه اطلاعات در مورد مشتریانی که (از کدام کشورها) می پذیرند و نه، خودداری کرد.

ویژگی های متمایز کننده

. مجاز و تنظیم شده توسط یک سازمان معتبر دولتی.

. شبکه تجارت اجتماعی پیشرفته را در اختیار داشته باشید.

. اسپردهای محکم روی جفت ارزهای اصلی.

ابزارهای بازرگانی

کارگزار فارکس دارایی های اساسی زیر را برای تجارت ارائه می دهد.

40+ جفت ارز : بر اساس ارزهای اصلی و فرعی جهان.

5 جفت رمزنگاری : براساس بر بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، ریپل.

5 شاخص CFD : بر اساس سبدهای سهام مختلف با چیپ آبی.

4 CFD نقطه فلزی : بر اساس طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم.

2 CFD نقطه انرژی: بر اساس نفت خام (WTI) و گاز طبیعی.

بیش از 30 CFD سهام: بر اساس سهام شرکت های آمریکایی.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT