شارژ کیف پول کاردانو

شارژ کیف پول کاردانو | خرید ADA | شارژ کیف ADA

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از بیت کوین و اتریوم که در حال حاضر به عنوان باارزش‌ترین و پرکاربردترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند، رقابت بر سر عنوان سوم بسیار شدید است. پروژه‌های مانند ریپل، بایننس و همچنین کاردانو از جمله رمزارزهایی هستند که با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود سعی می‌کنند جایگاهشان را به بیت کوین و اتریوم نزدیک‌تر کنند. برای شارژ کیف پول کاردانو و همچنین خرید ADA می توانید از لینک زیر و تنها با کارت شتابی خود نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید:

شارژ کیف پول کاردانو

شارژ کیف پول کاردانو

از آنجایی که کاردانو یک ارز معتبر محسوب می‌شود در اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی و خارجی قابل خریداری است. برای خرید کاردانو از صرافی ارز دیجیتال داخلی، کافی است پس از ثبت نام و انجام فرآیند احراز هویت، کیف پول صرافی خود را با کارت بانکی شارژ کنید.

خرید ADA

دقت کنید در صرافی‌های آنلاین شما می‌توانید به صورت مستقیم با کارت بانکی خود کاردانو را خرید کنید ولی اگر قصد فعالیت در پلتفرم‌های معاملاتی را دارید می‌توانید ابتدا استیبل کوین تتر (USDT) که ارزشی برابر با ۱ دلار دارد را خریداری کنید سپس آن را به ارز کاردانو (ADA) یا هر ارز دیگری تبدیل کنید.

معرفی کیف پول کاردانو

همانطور که می‌دانید انتخاب کیف پول ارز دیجیتال مطمئن یکی از مهمترین موارد ایمنی در زمینه خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال است، برای نگهداری ارز کاردانو هم نیاز به داشتن یک والت یا همان کیف پول ارز دیجیتال هستیم.

کیف پول‌های زیادی از جمله کیف پول نرم افزاری تراست والت و اگزودوس و همچنین کیف پول‌های سخت افزاری لجر و ترزور از مهمترین کیف پول‌های عمومی هستند که از ارز آدا پشتیبانی می‌کنند.

شارژ کیف پول کاردانو

شارژ کیف پول کاردانو

با این حال اگر به سایت کاردانو سر بزنیم متوجه خواهیم شد گزینه اصلی که برای نگهداری ارز کادانو پیشنهاد می‌شود کیف پول‌های یوروی (Yoroi) و ددالوس (Daedalus) است که توسط خود تیم کاردانو و شرکت IOHK توسعه یافته است. البته ددالوس بیشتر از اینکه یک کیف پول برای نگهداری آدا باشد به عنوان یک نود در شبکه کاردانو عمل می‌کند و با نگه داشتن یک کپی از وضعیت کنونی بلاکچین به امنیت شبکه کمک می‌کند. اگر یادتان باشد پیشتر اشاره کردیم که کاردانو از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد یعنی با استیک (Stake) کردن مقداری ارز آدا می‌توانیم با تایید تراکنش و مشارکت در بلاک چین کاردانو پاداش کسب کنیم.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT