شیبا در فاکس‌بیت

شیبا در فاکس‌بیت لیست شد | لیست شدن shiba در صرافی محبوب برزیل

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی از بزرگترین صرافی های برزیل، Shiba Inu را روی پلتفرم خود راه اندازی کرد. در این خبر فوری به شیبا در فاکس‌بیت می پردازیم.

شیبا در فاکس‌بیت لیست شد

در به‌ روزرسانی اخیر توییتر، فاکس‌بیت، یکی از بزرگترین صرافی‌های برزیل، شیبا اینو را در پلتفرم خود در کنار چهار دارایی رمزنگاری دیگر مانند گالا (GALA)، فانتوم (FTM)، لوکس ریر (LOOKS) و ایلوویوم (ILV) می باشد.

شیبا در فاکس‌بیت

شیبا در فاکس‌بیت

این توییت تقریباً به این معنی است که «آیا آماده هستید؟ شیبا اینو و 4 دارایی رمزنگاری جدید به سختی در Foxbit آمده اند تا سبد شما را متنوع کنند. هیجان را نگه دارید، SHIB، GALA، فانتوم (FTM) ، LOOKS و ILV در راه است.»

پلتفرم معاملاتی مستقر در سائوپائولو، که در سال 2014 تاسیس شد، اکنون بیش از 950000 مشتری ثبت شده دارد که آن را به یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در منطقه تبدیل می‌کند. سکه شیبا اینو در فاکس بیت، دومین صرافی برزیل که این کار را انجام می دهد، در دسترس خواهد بود. Shiba Inu ابتدا در ماه دسامبر به Mercado Bitcoin، بزرگترین صرافی برزیل اضافه شد.

توکن سوزی 420 میلیون شیبا اینو در 24 ساعته گذشته

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت Shibburn، در 24 ساعت گذشته، در مجموع 432,062,908 توکن SHIB سوزانده شده است.

استیون کوپر، مدیرعامل Bigger Entertainment، پیش از این در ابتدای هفته اشاره کرده بود که ممکن است یک بیلیون توکن SHIB در این هفته از گردش خارج شود و بسیاری از ابتکارات رایت در حال انجام است.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت 0.00003082 دلار معامله می شود.

آیا این لیست شدن باعث رشد مجدد این توکن و ثبت رکود جدید خواهد شد ؟ لطفا دیدگاه خود را در قسمت کامنت مقاله اعلام فرمایید تا سایر دوستان نیز بهره مند شوند. اول پرداخت همواره در کنار شما می باشد.

 

منبع : یو تو دی

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT