صرافی coinex

صرافی coinex | فیلتر شدن صرافی coinex (کوینکس) از سمت ایران

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی coinex یکی از معدود صرافی هایی که اجازه فعالیت به کاربران با ای پی ایران را می داد، فیلتر شده است. این صرافی که هیچگونه تحریمی علیه کاربران ایرانی اعمال نکرده بود به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها برای صرافی بایننس پس از اجباری شدن احراز هویت در این صرافی شناخته می شد و بسیاری از کاربران پس از تحریم های بایننس به این صرافی مهاجرت کرده بودند. در این خبر با اول پرداخت همراه باشید.

صرافی coinex

صرافی کوینکس امکان احراز هویت با پاسپورت ایرانی را برای کاربران فراهم نموده است و حتی زبان فارسی را نیز به لیست زبان های پشتیبانی شده افزوده است.
در چند روز گذشته گزارش های متعددی از سوی کاربران مبنی بر بروز برخی از مشکلات در استفاده از سایت و برنامه موبایل صرافی کوینکس منتشر شده بود تا این که این سایت به طور کلی در ایران از دسترس خارج شد.

تحریم coinex برای ایرانیان

لازم به ذکر است که این محدودیت از سمت صرافی نبوده است و کوینکس هیچ محدودیتی برای آی پی کشور ایران و فعالیت کاربران اعمال نکرده است. صرافی کوینکس ایرانیان را تحریم نکرده است و محدودیت دسترسی به صرافی از طریق ایران صورت گرفته است.

بر اساس اطلاعیه صرافی کوینکس در واکنش به این اتفاق کاربران می توانند از ابزار های تغییر آی پی مانند وی پی ان یا فیلتر شکن استفاده کنند و کوینکس با هر تغییر آی پی ورود یک ایمیل اطلاع‌رسانی به کاربر می‌فرستد تا متوجه شود که آی پی ورود تغییر کرده است و کاربران هیچ گونه مشکلی در برداشت و ادامه فعالیت در این صرافی نخواهند داشت.

پیشنهاد تحریم صرافی های بین المللی با اشاره مستقیم به نام صرافی کوینکس پیشتر توسط یکی از نمایندگان مجلس مطرح شده بود و به نظر می رسد این پیشنهاد اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT