طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل | اپلیکیشن های ساخت لوگو | برنامه های طراحی logo

زمان مطالعه 5 دقیقه

لوگو معرف هویت یک برند است. طراحی یک لوگوی مناسب ممکن است دشوار به نظر برسد. اما نگران نباشید، برنامه های زیادی وجود دارند که میتوانید با آن ها در کمترین زمان ممکن یک لوگو طراحی کنید. در ادامه با معرفی 7 برنامه برای طراحی لوگو با موبایل با ما همراه باشید.

طراحی لوگو با موبایل

بنابراین اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار یا یک وبلاگ هستید، باید یک لوگو مناسب مطابق با محصولات یا محتوای وبلاگ خود داشته باشید. لوگو باعث جلب اعتماد بیشتر مشتری میشود و مردم راحت تر برند شما را در پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی پیدا میکنند.

اپلیکیشن های ساخت لوگو

برنامه Canva : طراحی، عکس و ویدئو

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

Canva با بیش از 50000 قالب آماده یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های طراحی گرافیکی است. Canva رابط کاربری تمیزی دارد، بنابراین کار با آن راحت است. این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس است. 

برای ساخت لوگو “ logo” را در کادر جستجوی Canva تایپ کنید تا همه الگوهای مربوطه را دریافت کنید. در Canva لوگوهای بازی، لوگوهای متحرک، لوگوهای Twitch و غیره را میتوانید جستجو کنید. همچنین میتوانید لوگو را سفارشی سازی کنید و رنگ و فونت و موارد دیگر را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

علاوه بر لوگو می توانید از قالب های Canva برای پست های اینستاگرام، کارت ها، آگهی ها، بنرهای وب سایت و موارد دیگر استفاده کنید.

اپلیکیشن Creative Cloud Express : طراحی

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

Adobe نامی شناخته شده در حوزه هنری و رسانه های خلاقانه است. برنامه Creative Cloud Express قالب های زیادی در دسته های مختلف مانند کسب و کار، رستوران و طرح اسم را ارائه می دهد. شما میتوانید طرح لوگو خود را در یک صفحه سفید طراحی کنید و رنگ پس زمینه را به راحتی شفاف یا به هر رنگ دلخواه تغییر دهید.

علاوه بر لوگو می‌توانید طرح‌های دیگری مانند پست‌های شبکه های اجتماعی و گرافیک‌های تجاری مانند Canva ایجاد کنید. اما قالب های Creative Cloud Express متفاوت با Canva است. این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس است. 

اپلیکیشن Logo Maker

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

Logo Maker یک برنامه ساخت پوستر و لوگو است. این برنامه قالب های زیادی در دسته های مختلف شامل غذا، مد، تناسب اندام و محصولات و خدمات مختلف مانند کفش و تتو ارائه داده است. همچنین می‌توانید لوگو را براساس نمادی که می‌خواهید در طرح خود داشته باشید، مانند خورشید یا آب، جستجو کنید.

Logo Maker همچنین با توجه به جشن ها و فصول مختلف مانند سال نو چینی یا هالووین لوگوهای متناسب با آن رویداد را نیز ارائه میدهد. طرح های Logo Makerبه نسبت ساده تر از طرح های دو برنامه قبلی است.

برنامه Watercolor Logo Maker

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

این برنامه طیف وسیعی از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد. هنگام طراحی لوگوی می توانید نمادهایی مانند حیوانات، روبان، غذا و موارد دیگر را اضافه کنید. البته همه این طرح ها به سبک آبرنگ هستند. با این لوگوساز حتی میتوانید بافت های مختلفی برای پس زمینه لوگو با انتخاب نوع کاغذ ایجاد کنید.

اپلیکیشن  Watermark Photo

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

امروزه با توجه به اشتراک‌گذاری زیاد عکس‌ها، برای بسیاری از افراد ضروری است که هویت برند یا واترمارک خود را به محتوای خود اضافه کنند تا افراد بتوانند برند و محصولات آن ها را تشخیص دهند. Watermark Photo به شما امکان می دهد به راحتی عکس ها را به صورت دسته ای واترمارک کنید.

Watermark Photo به شما امکان می دهد به راحتی عکس ها را به صورت دسته ای واترمارک کنید. همچنین می توانید لوگوی خود را نیز طراحی کنید. Watermark Photo لوگوهای ساده و جذابی در دسته های مختلف را ارائه میدهد. این برنامه بیشتر الگوها را به رنگ مشکی نشان می دهد و بعد میتوانید به رنگ دل خواه آن ها را تغییر دهید. لوگو را روی عکس محصولات و محتوای خود تگ کنید. این کار باعث تبلیغ محصول شما به صورت رایگان نیز میشود.

برنامه Logo Maker | Vintage Creator

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

همانطور که از نام این برنامه پیداست، لوگوهای این برنامه حالت قدیمی و وینتیج دارد. این برنامه سبک های طراحی متفاوتی را در مقایسه با سایر برنامه هایی که در این مقاله معرفی کردیم ارائه می دهد. با توجه به مخاطب هدف خود، ممکن است کمی عنصر قدیمی در برندسازی برای کسب و کار شما مناسب باشد.

اپلیکیشن Logo Esport Maker برای گیم

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

لوگوها فقط برای کسب و کارها و وبلاگ ها نیستند. Logo Esport Maker دارای انواع الگوهای لوگو و بنر برای علاقه مندان بازی های ویدیویی است. یک لوگو را انتخاب کنید و با توجه به سلیقه خود آن را سفارشی سازی کنید. پس از ساخت لوگوی میتوانید یک بنر مطابق با آن بسازید.

این برنامه کاملاً رایگان است و برخلاف سایر برنامه های موجود در این لیست، لازم نیست نگران خریدهای درون برنامه ای باشید.

ساخت لوگوهای حرفه ای

هنگامی راه اندازی یک وبلاگ یا کسب و کار، پایین نگه داشتن هزینه ها بسیار مهم است. با استفاده از این قالب های آماده، لازم نیست برای ساخت لوگو یک طراح گرافیک حرفه ای باشید. داشتن یک هویت بصری اولین گام به سوی برندسازی موفق است. پس شروع به ساخت یک لوگو کنید!

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. آریایی گفت:

    ممنون از مقال خوبتون خیلی دنبال این برنامه ها میگشتم ولی جایی رو پیدا نکردم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT