ارزیابی دامنه GODADDY

فروش وب سایت و ارزیابی دامنه GODADDY

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر به دنبال فروش وب سایت خود با دلار بالا هستید، دریافت ارزیابی دامنه Godaddy باید اولین توقف شما باشد.

نه تنها می توانید اطلاعات دقیقی در مورد سایت خود به دست آورید، بلکه به بزرگترین ثبت کننده دامنه نیز دسترسی خواهید داشت. بیش از 21 میلیون نفر در وب سایت خود دامنه ثبت کرده اند. به احتمال زیاد، یکی از آنها می تواند علاقه مند به خرید شما باشد.

خرید از Godaddy

خرید هاست خارجی

چرا به ارزش گذاری دامنه نیاز دارم؟

اگر قصد دارید دامنه خود را برای همیشه نگه دارید، مهم است که بدانید دامنه شما چقدر ارزش دارد.

بسیاری از مردم فقط اجازه می دهند دامنه هایشان پس از اتمام کار با سایتشان منقضی شود. بدون اطلاع آنها، همان دامنه هایی که آنها را بی ارزش می دانستند می توانند هزاران یا حتی صدها هزار دلار را در یک حراج آنلاین به ارمغان بیاورند.

اکثریت قریب به اتفاق مردم دامنه‌ها را برای اهداف تجاری خریداری می‌کنند: اشاره به دامنه‌های دیگر و تغییر نام تجاری، از جمله.

ارزیابی دامنه GODADDY

ارزیابی دامنه GODADDY

دیگران آنها را به عنوان ابزار سرمایه گذاری می خرند به همان روشی که ما بقیه سهام می خریم. اگر بتوانید روند رو به رشدی را مشاهده کنید و دامنه مربوطه را با قیمت ارزان خریداری کنید، تقریباً مطمئناً ارزش آن را افزایش می دهد.

اگر می‌خواهید واقعاً در این زمینه عمیق‌تر شوید، تغییر دامنه را در نظر بگیرید. این می تواند یک تلاش پرمخاطره و آهسته باشد، اما همچنین می تواند بسیار سودآور باشد.

پس از همه، نام دامنه بخشی از املاک دیجیتال است. منطقی است که بازار با آنها به این شکل رفتار کند.

ارزیابی دامنه GODADDY چگونه کار می کند؟

ارزیابی دامنه در Godaddy مانند سایر سایت‌های ارزیابی انجام می‌شود. آنها علاوه بر یادگیری ماشینی، به چند عامل کلیدی برای تولید عدد نهایی نگاه می کنند.

چیزی که Godaddy هنگام ارزیابی یک دامنه به آن نگاه می کند SLD و TLD است.

SLD یا “دامنه سطح دوم” به بخش قابل شناسایی اصلی یک وب سایت اشاره دارد. در مورد این وب سایت، SLD Nichepursuits خواهد بود.

TLD مخفف “دامنه سطح بالا” است. این افزونه .com، .edu، .net یا هر پسوند دامنه .something دیگری است که SLD را در URL دنبال می کند.

همچنین شایان ذکر است که Godaddy وب سایت ها را ارزیابی نمی کند – نام دامنه را ارزیابی می کند.

میزان محتوای یک سایت یا اینکه چقدر خوب طراحی شده است، به اندازه آمار فنی فهرست شده در زیر تأثیری ندارد.

GODADDY چه عناصری از سایت من را ارزیابی می کند؟

ترافیک ارگانیک: بسیاری از مردم فکر می‌کنند که گوگل یک وب‌سایت را بر اساس سن آن رتبه‌بندی می‌کند، اما آنقدرها هم که به نظر می‌رسد واضح نیست. گوگل به اندازه ترافیک ارگانیک خود به سن اهمیت نمی دهد. دلیل آن ساده است: هر چه یک سایت ترافیک بیشتری دریافت کند، صاحب آن می تواند پول بیشتری به دست آورد تا روی افزایش ترافیک ارگانیک کار کند. خواه این بدان معنا باشد که آنها قصد دارند ترافیک را به URL دیگری هدایت کنند یا یک سایت وابسته راه اندازی کنند، سایتی با ترافیک قابل توجه ارزش وزن خود را دارد.

دامنه های قابل مقایسه: درست مانند مزایده های املاک و مستغلات، ارزیابی ها دامنه های مربوطه را در نظر می گیرند. به عنوان مثال، اگر دامنه شما محل نگهداری غذای حیوانات خانگی است، ارزیابی دامنه Godaddy در نظر می گیرد که مردم برای سایر وب سایت های غذای حیوانات خانگی چه پولی پرداخت کرده اند. اگر وب سایت شما در جایگاهی قرار دارد که تقاضای زیادی ندارد، مبلغ نهایی ضرر خواهد کرد.

شهرت: در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: اصطلاح “گوگل” برای اشاره به عددی استفاده می شود که با 1 شروع می شود و 100 صفر دنبال می شود. در سال 1995، دامنه «Google.com» را می‌توانستید حداکثر با چند دلار بخرید. امروز میلیون‌ها دلار ارزش دارد. دلیل آن برندسازی است. همین اصل در مورد وب‌سایت شما نیز صدق می‌کند. قیمت بهتری که می توانید در فروش دامنه آن دریافت کنید.

کلمات کلیدی: برای اینکه دامنه ارزشمندی داشته باشید، باید کوتاه، املای درست و بارگذاری شده با یک کلمه کلیدی با ارزش بالا باشد. حتی اگر URL یک عامل رتبه بندی جزئی است، URL با یک کلمه کلیدی قابل تشخیص همچنان ترافیک ایجاد می کند.

ارزیابی GODADDY چقدر دقیق است؟

هیچ سایت ارزیابی 100% همیشه دقیق نخواهد بود. در پایان، ارزش ارزیابی تنها زمانی ارزشمند است که نشان دهنده تقاضای بازار برای یک محصول باشد.

دامنه تفاوتی ندارد. در نهایت، یک نام دامنه تنها ارزشی را دارد که مردم برای آن پرداخت کنند.

Godaddy سهم خود را از شکایات دریافت کرده است که از فرآیند ارزیابی خودکار ناشی می شود. اگر بخواهید دامنه ای را به قیمت 10 دلار از سایت آنها بخرید، Godaddy معمولاً به شما این امکان را می دهد که آن را با قیمت چند صد در بازار خود فهرست کنید.

ارزیابی دامنه GODADDY

ارزیابی دامنه GODADDY

شواهد حکایتی – از من و دیگران – به نظر می رسد نشان می دهد که Godaddy قیمت نسبتاً زیادی را برای دامنه های کوچکتر ارائه می دهد.

به عنوان یک آزمایش، من یک سایت لوله کش محلی اینجا در تگزاس (www.fountainplumbinginc.com) را در سه سایت ارزیابی مختلف مقایسه کردم: Godaddy، Estibot و Valuator (هر دو در زیر فهرست شده اند). دو نفر از آنها ارزش دامنه کمتر از 100 دلار را برای سایت برگرداندند، در حالی که Godaddy’s آن را نزدیک به 800 دلار فهرست کرده است.

سایت های بزرگتر حتی قیمت های عجیب تری را فهرست می کنند. به عنوان مثال، Apple.com در دو سایت غیر Godaddy ارزش گذاری های 6.5 میلیون دلاری و 135 میلیون دلاری دریافت می کند. خدادادی حتی تلاش نکرد؛ آنها فقط گفتند “قابل جستجو نیست.”

یکی از دلایل اصلی استفاده مردم از خدمات ارزیابی دامنه Godaddy رایگان بودن آن است. بسیاری از سایت های ارزیابی دیگر – به ویژه آنهایی که دامنه ها را به صورت عمده ارزیابی می کنند – هزینه ای دریافت می کنند.

آیا سایت من واقعاً در بازار GODADDY به فروش می رسد؟

به عنوان یک نام برتر در دامنه ها، Godaddy یکی از بزرگترین مخاطبان حراج های وب سایت را دارد. اگرچه این همیشه به فروش ترجمه نمی شود. بیش از یک نفر دامنه خود را در وب سایت قرار داده اند به امید فروش بزرگ فقط در دست گرفتن کیف.

هنگامی که ارزیابی دامنه Godaddy کامل شد، این گزینه را خواهید داشت که آن را در بازار پس از آن فهرست کنید. هیچ تضمینی برای فروش آن در اینجا وجود ندارد، اما اگر پیشنهادی دریافت کردید، گزینه مقابله با پیشنهاد را خواهید داشت.

اگر می‌خواهید سریع‌تر بفروشید، می‌توانید دامنه خود را در حراج Godaddy فهرست کنید. در اینجا، فروشندگان می توانند دامنه خود را به مدت هفت روز فهرست کنند، و چند گزینه دیگر برای بهبود دید دامنه خود دارند.

صرف نظر از اینکه کجا می فروشد، Godaddy قیمت نهایی را کاهش می دهد. شما همچنین مسئول انتقال دامنه به حساب خریدار پس از انجام معامله دامنه خواهید بود.

چگونه ارزش سایت خود را افزایش دهم؟

حتی اگر سایت شما برای مدتی خاموش مانده باشد، هنوز هم می توانید درست قبل از فروش آن را جوان کنید. اگر می خواهید دلار بالایی برای نام دامنه خود دریافت کنید، چند نکته وجود دارد که باید رعایت کنید.

یک وب سایت بسازید. این فرض می‌کند که برای شروع ندارید و به تازگی آن را پارک کرده‌اید. اگر اینطور است، با استفاده از یک تم سریع و سبک مانند GeneratePress یا Kadence یک وب سایت ساده در وردپرس ایجاد کنید و محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو را اضافه کنید. در عرض چند ماه، باید مقداری ترافیک را مشاهده کنید که ارزش تخمینی شما را افزایش می دهد.

رسانه های اجتماعی را توسعه دهید. بیشتر ارزیابی‌های وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی را در نظر نمی‌گیرند، اما همچنان می‌توانند منبع بسیار خوبی از ترافیک و بک لینک‌ها باشند. به علاوه، به اعتبار برند کمک می کند – یکی دیگر از معیارهای ارزیابی. در اینجا درباره ایجاد فالوور در شبکه های اجتماعی بیشتر بدانید.

ایمن سازی و بهینه سازی جدای از توسعه محتوا، باید سعی کنید از CDN نیز برای تحویل بهتر استفاده کنید. مطمئن شوید که یک گواهی SSL در سایت خود دارید، آن را برای موبایل بهینه کنید و تا جایی که می توانید بک لینک تولید کنید.

جایگزین های ارزیابی دامنه GODADDY

اگر Godaddy برای شما مناسب نیست، هنوز چندین گزینه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. در زیر چند جایگزین رایگان وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

ارزیاب رایگان

می توانید در عرض چند ثانیه ارزیابی نام دامنه رایگان دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به FreeValuator.com بروید. در صفحه اصلی مکانی است که می توانید نام دامنه را وارد کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، مبلغ تخمینی دلاری را تا یک پنی دریافت خواهید کرد.

نظرات بیشتری می خواهید؟ FreeValuator همچنین یک ارزیابی حرفه ای و ارزیابی جمعیت ارائه می دهد، بنابراین می توانید ببینید که بازار چه فکر می کند. هر دو هزینه اضافه هستند اما می توانند وضوح بیشتری ارائه دهند.

ESTIBOT

Estibot ادعا می کند که هر روز بیش از دو میلیون دامنه را ارزیابی می کند. آن‌ها میلیون‌ها مورد دیگر را به‌طور خودکار تجزیه و تحلیل می‌کنند تا از آخرین روندها به‌روز بمانند و قیمت‌ها را مرتبط نگه دارند.

آنها نه تنها به شما یک ارزیابی رایگان می دهند، بلکه Estibot همچنین به شما در مدیریت پورتفولیوی خود کمک می کند. با تولید کننده سرب داخلی و ابزارهای تبلیغاتی، همه منابعی را که برای به دست آوردن بهترین قیمت در فروش خود نیاز دارید، در اختیار دارید.

SEDO

Sedo یکی از بزرگترین بازارهای دامنه آنلاین است، اما نقطه قوت اصلی آن در تجزیه و تحلیل دامنه های انبوه است. بسیاری از گزینه های رایگان محدودیت های روزانه دارند. در Sedo، می توانید کل مجموعه خود را ارزیابی کنید.

استفاده از برخی از ویژگی های پیشرفته تر آنها هزینه دارد، اما اگر به دنبال ارزیابی حرفه ای هستید، Sedo یکی از بهترین ها است.

آیا من برای ارزیابی دامنه GODADDY آماده هستم؟

دیدن ارزش سایت شما هرگز ضرری ندارد. اگر پیشنهاد به اندازه کافی بالا باشد و شما آماده فروش باشید، ممکن است بتوانید به سرعت درآمد کسب کنید.

اگر قیمت کمتر از حد انتظار شما است، اقدامات لازم را انجام دهید تا آن را تا حد امکان بالا ببرید. در هر صورت، اطلاعات بیشتر فقط به شما کمک می کند تا از حضور آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT