نهنگ های شیبا اینو

فعالیت نهنگ های شیبا اینو | افرایش فعالیت آدرس های shiba inu

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که اصلاح فعلی که سراسر بازار را فراگرفته است عمیق تر می شود، فعالیت هولدرهای توکن Shiba-Inu نیز با افزایش روبرو شده است. با وجود اینکه قیمت ارزهای دیجیتال با کاهش مواجه شده است و کوین های با مجموع ارزش بازار بالا در حال از دست دادن بیش از 20 درصد ارزش خود هستند، پوزیشن های کوچکتر مانند شیبا اینو (SHIB) با توجه به آنچه از داده ها می توان فهمید، در حال جذب تریدرهای بیشتری بوده اند. در این خبر به بررسی فعالیت نهنگ های شیبا اینو می پردازیم.

فعالیت نهنگ های شیبا اینو

علاوه بر تریدرهای خصوصی، Shiba-Inu نهنگ های کریپتو بیشتری را هم به خود جذب کرده است. این میزان به گونه ای بوده است که میزان آدرس های فعال رشد 88 درصدی را در وبسایت WhaleStats نشان می دهد. افزایش در فعالیت ها زمانی نشان داده می شود که  نهاد ها شروع به انجام معاملات یا هرگونه عملیات دیگر با وجوه خود می کنند.

نهنگ های شیبا اینو

نهنگ های شیبا اینو

اما همزمان، با توجه به حرکت های قیمت شیبا اینو در بازار، این افزایش فعالیت آدرس ها ممکن است با افزایش فشار فروش همراه باشد. با توجه به داده های TradingView، شیبا اینو تقریباً 15 درصد از ارزش خود را در 4 روز گذشته از دست داده است.

افزایش فعالیت فروش کاملاً در وابستگی ب اصلاح کلی بازار است. با سقوط غیرمنتظره قیمت بیت کوین، خیلی از تریدرها تصمیم گرفتند که از بازار خارج شوند یا به استیبل کوین ها روی آورند.

خرید بیشتر از جانب نهنگ SHIB

قبل از این سقوط سنگین، نهنگ های Shiba تصمیم گرفتند در طی نبر توکن محبوبشان با توکن FTT برای جایگاه اول در بین کیف پول های نهنگ، از SHIB حمایت کنند. پیش از آن، سلطه شیبا اینو به 5 درصد کاهش پیدا کرد و به توکن FTT این اجازه را داد که به عنوان بزرگترین هلدینگ در شبکه Ethereum، به جایگاه اول نهنگ ها صعود کند.

نهنگ های شیبا اینو

نهنگ های شیبا اینو

اما کمی پس از آن، هلدینگ نهنگ های شیبا با 300 میلیون دلار افزایش همراه شد و آن را به جایگاه اول برگرداند. با 1.7 میلیارد دلار در آدرس این نهنگ ها، همزمان با آن یک فعالیت خرید قوی در بازار، در قرار دادن داده های زنجیره در یک وضعیت صعودی ناموفق بود؛ طوری که شاخص های جریان خالص و رشد شبکه در محدوده قرمز باقی ماند.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT