مستر گیفت

فعال سازی مستر گیفت در پنل بانکی

زمان مطالعه 2 دقیقه

در مقالات قبلی در مورد پرداخت با استفاده از مستر کارت و ویزا صحبت کردیم. همچنین با مستر گیفت و ویژگی های این کارت غیر قابل شارژ آشنا شدیم. لازم به ذکر است که در ابتدا مقاله emoneyonlineservices و نحوه ایجاد حساب کاربری در این سایت را مطالعه نمایید. در این مقاله با فعال سازی مستر گیفت در پنل بانکی آشنا خواهیم شد.

مراحل فعال سازی مستر گیفت

پس از ساخت اکانت و ورود به پنل خود در سایت emoneyonlineservices.com شما با تصویر زیر روبرو خواهید شد. همان طور که مشاهده می نمایید، در قسمت کارت ها (Cards) اطلاعاتی از قبیل کارت خام و در قسمت (Active Voucher) موجودی خریداری شده را می توانید رویت کنید.

مستر کارت گیفت

در این مرحله می بایست کارت خود را فعال کنیم. دقت نمایید که کارت های مستر گیفت غیر قابل شارژ هستند و دارای سقف موجودی تا 1000 دلار می باشد. برای فعال سازی مستر گیفت بر روی گزینه Active card کلیک نمایید.

مستر کارت گیفت 1

بعد از کلیک روی گزینه ی Active Card پنجره ای باز می شود که باید در آن آدرس و اطلاعات مربوط به پروفایل خود را وارد نمایید. لازم به ذکر است که پس از ثبت سفارش در سایت اول پرداخت و انجام سفارش، یک فایل برای شما ارسال می شود.که این فایل حاوی اطلاعاتی در زمینه ی آدرس و مشخصات لازم جهت پر کردن فیلد های مورد نظر در پنل بانکی می باشد.

مستر کارت گیفت 3

بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نظر، باید عدد سه رقمی پشت کارت که Cvv نام دارد را وارد کنیم. قابل ذکر است که چهار رقم قرار گرفته در کنار Cvv، چهار رقم پایانی کارت شما می باشد.

مستر کارت گیفت 4

پس از تکمیل تمام مراحل بر روی گزینه Proceed کلیک کنید. در نهایت با پیغام Successful روبرو خواهید شد. که این پیام نشان دهنده پایان مراحل ثبت می باشد. پس از اتمام تمام مراحل، کارت شما فعال شده و موجودی کارت قابل مشاهده می باشد.

سایت اول پرداخت با صدور انواع مستر کارت، آماده ارایه خدمات در زمینه پرداخت های بین المللی می باشد.

امتیاز 5/5 - از 23 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT