هوش مصنوعی SwiftKey

قابلیت جدید هوش مصنوعی SwiftKey | خرید هوش مصنوعی SwiftKey

زمان مطالعه 2 دقیقه

قابلیت جدید Compose Mode برای ایجاد پاسخ‌های متنی طولانی‌تر با هوش مصنوعی، به برنامه‌ی کیبورد SwiftKey اضافه شد.

قابلیت جدید هوش مصنوعی SwiftKey

نسخه‌ی جدید SwiftKey اندروید و iOS از هوش مصنوعی برای ایجاد پاسخ‌های متنی به پیام‌ها بهره می‌برد و بدین‌ترتیب ویژگی‌های چت‌بات بینگ را گسترش می‌دهد. اکنون کاربران می‌توانند با ارائه‌ی پارامترهای بیشتر مثل لحن و زمینه‌ی گفت‌وگو، متن‌های طولانی‌تر را با هوش مصنوعی پیش‌نویس کنند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی تا پیش‌از این به تجربه‌ی چت‌بات بینگ محدود بود که بیشتر برای مرور وب کاربرد داشت، اما درحال حاضر می‌توانید از ویژگی‌ تولید متن بینگ به‌طور مستقیم در صفحه‌کلید SwiftKey استفاده کنید و بدین‌ترتیب با روشی سریع‌تر و آسان‌تر به پیام‌های واتساپ یا تیمز یا هر برنامه‌ی پیام‌رسان دیگری، پاسخ دهید.

هوش مصنوعی SwiftKey

SwiftKey

به‌عنوان مثال، می‌توان از SwiftKey درخواست کرد پاسخی شامل تبریک ارتقاء جایگاه شغلی و برگزاری میهمانی با لحن معمولی ارائه دهد. در این شرایط با پاسخی شبیه متن زیر مواجه خواهید شد:

هی، ارتقای شغلی‌ شما را تبریک می‌گویم! شما کاملاً لیاقتش را دارید و من از این بابت خیلی خوشحالم. اجازه دهید به‌همین مناسبت جشن بگیریم. آخر هفته‌ی آینده چطور است؟ می‌توانیم مهمانی را در محلی که تمایل داشتید به آن‌جا بروید، برگزار کنیم. به من اطلاع دهید نظرتان چیست؟
– پاسخ هوش مصنوعی SwiftKey در حالت Compose Mode

همان‌طور که ویندوز سنترال اشاره می‌کند، مایکروسافت پس‌از معرفی چت‌بات بینگ، از این هوش مصنوعی در بسیاری از محصولات خود بهره گرفته است. درواقع این شرکت اخیرا هوش مصنوعی را در نسخه‌ی موبایلی مرورگر اج و برنامه‌ی موبایلی بینگ نیز ارائه داده است.

windowscentral

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT