لایت فارکس

لایت فارکس و معامله در این کارگزاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

کمپانی سرمایه گذاری لایت فارکس با اختیارات محدود در سال 2005 در قبرس شروع به کار کرد و در CySEC نیز ثبت شده است. این کمپانی همچنین شعبه ای در جزایر مارشال دارد که نظام قانونی منعطف تر و آسان تری برای فعالیت دارد.

لایت فارکس یکی از کارگزاران شناخته شده در انواع معاملات در سراسر جهان است و یکی از 100 کمپانی برتر در لیست World Finance است.

ورود به وب سایت فارکس لایت

لایت فارکس
لایت فارکس

انواع حساب کاربری در لایت فارکس

حساب کاربری CENT

4 نوع حساب کاربری متفاوت در لایت فارکس وجود دارد. حداقل میزان قابل واریز 10 دلار است و کاربران می توانند با این میزان حساب CENT ایجاد کنند که برای تریدر های تازه وارد که پس از کار با حساب دمو برای شروع کار مطمئن شده اند، خوب است.

فعالیت با این نوع حساب ریسک کمی دارد چرا که میزان افزایش موجودی ها به سنت است. بیشترین لوریجی که در حساب CENT می توانید داشته باشید 1000 و حداقل آن هم 0.1 است. این نوع حساب کاربری با 30 درصد امتیاز به ازای هر بار شارژ ارائه می شود. ارز مورد استفاده در این حساب کاربری می تواند دلار آمریکا، یورو، روبل روسیه یا فرانک سوئیس باشد.

حساب کاربری CLASSIC

حساب کاربری CLASSIC برای تریدر هایی طراحی شده که تجربه معامله دارند و استراتژی خود را قبلا با شرکت در معامله های 4 رقمی امتحان کرده اند. لوریج قابل استفاده در این حساب کاربری بین 1.8 تا 500 است.

برای استفاده از این حساب کاربری می بایست حداقل 50 دلار افزایش موجودی داشته باشید و هیچ کارمزدی هم نیاز نیست پرداخت کنید. به ازای هر بار افزایش موجودی 30 درصد امتیاز دریافت می کنید.

ارز مورد استفاده در این حساب کاربری می تواند دلار آمریکا، یورو، فرانک سوئیس، پوند انگلیس، روبل روسیه یا زلوتی لهستان باشد.

همچنین 3.5 درصد سود سالانه برای مقادیری که به عنوان معامله مارجین استفاده نشده باشد، تعلق می گیرد.

حساب کاربری ECN

حساب کاربری ECN نوعی فناوری منحصر به فرد است که در آن، کارگزار دخالتی در معاملات ندارد.حداقل میزان واریز 50 دلار و حداکثر لوریج 1:400 است. همچنین 7.5 درصد سود سالانه برای مقادیری که به عنوان معامله مارجین استفاده نشده باشد، تعلق می گیرد.

حساب کاربری PAMM

این حساب کاربری برای مدیریت دارایی سرمای گذاران فارکس طراحی شده است. این حساب کاربری مجموعه ای از قابلیت های سایر حساب های کاربری را دارد و حداقل واریز در این حساب 200 دلار و حداکثر لوریج 1:200 است.

انواع دارایی های مورد استفاده در لایت فارکس

طیف گسترده ای از دارایی ها در لایت فارکس قابل معامله است. حدودا 60 جفت واحد ارزی، چندین نوع فلز گران بها و نفت کرود قابل معامله است. رمزارز های اصلی و بازار های سهام جهانی، CFD های سهامی NYSE، NASDAQ، XETRA و بازار سهام روسیه در این کارگزاری در دسترس است.

پیشنهادات ویژه و امتیازات

لایت فارکس پر از پیشنهادات ویژه و امتیازات است که می توانید به طور همزمان از آن ها استفاده کنید. اگر قبرسی اخیرا سعی در مسدودسازی امتیازات و پیشنهادات ویژه را داشته ولی شعبه جزایر مارشال لایت فارکس همچنان این نوع پیشنهاد را ارائه می دهد.

تریدر هایی که حساب دمو دارند می توانند در رقابت ماهانه شرکت کنند و به 10 تریدر برتر که بیشترین موجودی را در حساب دمو خود دارند جوایز تا 2500 دلار داده می شود.

با برخی از برندگان این رقابت ها نیز مصاحبه و دیدگاه آن ها در وب سایت منتشر می شود.

برداشت و واریز به حساب

افزایش موجودی حساب لایت فارکس از طریق کردیت کارت های مختلف و روش های آنلاین پرداخت از جمله اسکریل، نتلر، Qiwi ،PostePay ،Dankort ،Carte Bleue ،China Union Pay و… امکان پذیر است.

برداشت ها نیز به همین روش ها امکان پذیر است و همچنین امکان برداشت خودکار به صورت روزانه دو بار با حداکثر مبلغ 100 دلار امکان پذیر است.

پشتیبانی مشتری

تریدر ها می توانند با لایت فارکس از طریق گفتگوی آنلاین در ساعات مبادلاتی از 6:30 تا 11:30 تماس بگیرید.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT