ارز دیجیتال QuarkChain

معرفی ارز دیجیتال QuarkChain

زمان مطالعه 3 دقیقه

کوارک چین یا QuarkChain یک معماری بلاکچین Permissionless است که هدف آن برآورده ساختن استانداردهای تجاری جهانی است که ارز دیجیتال آن با نماد QKC شناخته می شود. در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال QuarkChain می پردازیم. کوارک چین قرار است یک راه حل امن، غیر متمرکز و بلاکچین مقیاس پذیر ارائه دهد.

ارز دیجیتال QuarkChain

ارز دیجیتال QuarkChain در شبکه بلاکچین اتریوم و تحت استاندارد ERC-20 ایجاد شده است و هم اکنون می توانید رمزارز QKC را در صرافی های آنلاین Binance و Upbit و KuCoin و Gate.io و HitBTC خرید و فروش کنید.

ارز دیجیتال QuarkChain

ارز دیجیتال QuarkChain

ساختار QuarkChain از دو لایه اصلی تشکیل می‌شود، اولین لایه آن از بلاک چین­های sharding تشکیل می‌گردد که shards نامیده می­شود، و لایه دوم نیز شامل ریشه بلاک چین است که برای تایید بلوک­های shards و ایجاد امنیت در کل شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ضمن این که QuarkChain دارای پشتیبانی داخلی برای معاملات بین shard بوده و به شکلی طراحی شده است که می‌توان از یک حساب برای همه Shards ها بهره برد.

برای ذخیره سازی آن نیز می‌توان از یک کیف هوشمند برای نگهداری تمام ارزهای دیجیتال با شاردهای مختلف اما مرتبط استفاده کرد.

ویژگی های اصلی شبکه Quarkchain عبارتند از:

انعطاف پذیری: Quarkchain یک زنجیره ای عمومی است که می تواند چندین توافقنامه، چند مدل تراکنش (از جمله ماشین های مجازی VMS)، Ledger، و اقتصاد نشانه در یک شبکه را پشتیبانی کند. این می تواند به طور خلاصه با نوآوری های Blockchain با سفارشی سازی اجماع، مدل تراکنش (از جمله VM)، Ledger و اقتصاد نشانه در هر شیرد، به طوری که برای برآورده ساختن نیازهای مختلف صنایع مختلف / شرکت ها / Dapps. این شبکه از دو الگوریتم اجماع، POW و POSW (ترکیبی از POS + POW) پشتیبانی می کند. الگوریتم های اجماع بیشتر (DPOs، POS و غیره) در آینده به قطعات مختلف اضافه می شود. این EVM سازگار است – هر DAPP مستقر در Ethereum می تواند در Quarkchain مستقر شود. این تیم قصد دارد دستگاه های مجازی بیشتری (به عنوان مثال EOS VM) را در بخش های مختلف اضافه کند تا توسعه دهندگان گزینه های بیشتری داشته باشند.

مقیاس پذیری:

Quarkchain قصد دارد 100،000+ TPS زنجیره ای را تحویل دهد.

تمرکززدایی:

Quarkchain دارای یک ساختار دو لایه است و به ماینرهای فردی با سطوح مختلف توانایی به طور مستقیم بدون پیوستن به استخرهای ماینینگ پاداش می دهد.

کارایی:

Quarkchain از توکن بومی پشتیبانی می کند که هر shard را قادر می سازد تا tokeneconomic خاص خود را داشته باشند. همچنین از معاملات Cross-Shard مقیاس پذیر پشتیبانی می کند. فقط یک حساب کاربری برای دسترسی به کل منابع در تمامی قطعات مورد نیاز است و کیف پول هوشمند مدیریت را ساده می کند.

پیش بینی آینده رمزارز کوارک چین

یکی از نکات مهمی که در مورد ارز دیجیتال کوارک چین (QKC) می‌توان به آن اشاره داشت پشتیبانی این ارز دیجیتال از dApps است.

ارز دیجیتال QuarkChain

ارز دیجیتال QuarkChain

این ویژگی برای تعداد زیادی از dApps قابل دسترسی است و مخصوصا برای کسانی که نیاز به توان بالا دارند، گزینه مناسبی خواهد بود.

این ابزار شامل dApps مربوط به بازی، هوش مصنوعی، اقتصاد، اینترنت اشیا، داده‌های بزرگ و حتی تبلیغات است.

درواقع باید گفت این برنامه­ ها که در انتظار یک بلوک زنجیره­ای هستند، می توانند مقیاس پذیری لازم را برای آنها فراهم کنند تا توانایی کامل خود را ارائه دهند.

برای پیش بینی قیمت رمزارزها لازم است فاکتورهای متعددی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارز های دیجیتال رمزنگاری شده و … را بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل های تکنیکال و بنیادی یا همان فاندامنتال بتوانیم حدس بزنیم روند رشد یا افت به چه صورت خواهد بود.

منبع :quarkchain.io

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT