بازی HERO WARS

معرفی بازی HERO WARS | پرداخت بازی HERO WARS

زمان مطالعه 14 دقیقه

بازی HERO WARS یک برنامه تعامل مجازی است که محصول شرکت NEXTERS GLOBAL LIMITED می باشد که مالک و یا اپراتور قانونی آن است. «سرویس» قابل استفاده شما از این پروژه به اهداف متفاوتی اشاره دارد. در این مقاله به بررسی شرایط و قوانین استفاده از بازی HERO WARS می پردازیم.

پرداخت بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

لطفاً قبل از استفاده از بازی و خدمات مربوط به این پروژه یا هر سرویس ارائه شده از طریق این پروژه ، شرایط را به دقت بخوانید زیرا همگی مشمول این قوانین هستند. پس از تایید، شما موافقت می کنید که به شرایط ارائه شده در زیر پایبند باشید. اگر با این شرایط موافق نیستید، لطفا از پروژه به هیچ وجه یا برای هر هدفی استفاده نکنید.

بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

شرایط بازی hero-wars

این شرایط، شرایط حقوقی بین شما (اعم از یک شخص حقیقی یا حقوقی و غیر حقوقی) و شرکت NEXTERS GLOBAL LIMITED را مشخص می کند.

این شرایط و مواردی که داده‌های شخصی را شامل شده اند ،مطابق با ماده 6(1)(f) مربوط به مقررات GDPR جمع‌آوری و پردازش می‌شوند و در زمانی که واقعاً از پروژه و خدمات ارائه شده ی این پروژه استفاده می‌کنید، توسط شما پذیرفته می‌شوند. شما می توانید یک نسخه از این شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی را برای نگهداری در سوابق خود چاپ کنید که البته ما به شدت به شما توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. این مورد نیز شایان ذکر است که این شرایط از تاریخ پذیرش تا زمانی که توسط شما یا شرکت NEXTERS فسخ شود، به قوت خود باقی است.

شما نمی توانید این شرایط را بپذیرید اگر:

  • طبق قوانین قابل اجرا در کشوری که در آن ساکن هستید یا مقیم آن هستید، قانوناً حق استفاده از این خدمات را ندارید.
  • یا اگر برای ایجاد یک توافق نامه لازم الاجرا با شرکت NEXTERS به سن قانونی نرسیده اید.

با پذیرش این شرایط، تأیید می‌کنید، نشان می‌دهید و موافقت می‌کنید که به سنی رسیده‌اید که می‌توانید چنین توافق‌نامه‌ ی لازم الاجرایی را در کشوری که در آن ساکن هستید یا مقیم آن هستید، ببندید یا اگر طبق قانون قابل اجرا الزامی باشد، اجازه والدین یا قیم قانونی خود را دارید. شما صریحاً اعلام می کنید که از نظر قانونی مجاز به ورود به این شرایط هستید و هیچ گونه قوانین قابل اجرا را نقض نمی کنید.

همچنین ممکن است از شما خواسته شود که یک حساب کاربری در پروژه و یا سرویس (که از این پس به عنوان “حساب” نامیده می شود) ثبت کنید.

برخی از کشورها محدودیت های قانونی در استفاده از سرویس و یا دانلود، نصب و استفاده از محصولات، بخش هایی از محصولات یا نرم افزارهایی که از طریق سرویس در دسترس هستند یا ممکن است در دسترس باشند، لحاظ می کنند. شما صریحاً نشان می دهید که از تمام محدودیت های قانونی قابل اجرا در حوزه قضایی خود پیروی می کنید. اگر شما یا اگر تحت مالکیت یا کنترل مستقیم یا غیرمستقیم شخصی هستید که هدف محدودیت‌های کنترل صادرات، تحریم‌ها، یا تحریم‌های اقتصادی یا تجاری اعمال‌شده توسط ایالات متحده (از جمله دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (“OFAC”)، وزارت بازرگانی ایالات متحده، یا وزارت امور خارجه ایالات متحده)، شورای امنیت سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، هر کشور عضو اتحادیه اروپا، یا وزارت خزانه داری اعلیحضرت بریتانیا (مجموعاً «تحریم‌ها»)، از جمله هر شخص (1) که در هر فهرست مربوط به تحریم‌ها از افراد تعیین‌شده، از جمله فهرست اتباع ویژه تعیین‌شده و افراد مسدود شده که توسط OFAC نگهداری می‌شود، یا فهرست نهادهایی که توسط ایالات متحده نگهداری می‌شود، نام برده شده است. وزارت بازرگانی، «فهرست تلفیقی از افراد، گروه‌ها و نهادهای مشمول تحریم‌های مالی اتحادیه اروپا» که توسط اتحادیه اروپا نگهداری می‌شود، یا «فهرست تلفیقی بریتانیا از اهداف مسدود کردن دارایی‌ها» حفظ می‌شود. که توسط اعلیحضرت خزانه داری بریتانیا پیگیری می شود؛ یا (2) فعالیت، سازماندهی یا اقامت در کشور یا سرزمینی که هدف تحریم‌های جامع است (کوبا، ایران، کره شمالی، سوریه و منطقه کریمه فعلی) (مجموعاً «اشخاص ممنوع»). با استفاده از بخش تایید، شما نشان می‌دهید و تضمین می‌کنید که (من) یک شخص ممنوعه (و نه تحت مالکیت یا کنترل، به طور مستقیم یا غیرمستقیم) یک شخص ممنوعه نیستید. و هیچ تحریمی از استفاده از محصول Nexters منع نشده است. و دسترسی به محصول را برای افراد ممنوعه فراهم نخواهید کرد.

حتی اگر از یک شبکه اجتماعی به پروژه و یا سرویس دسترسی دارید، باید از شرایط خدمات استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی و همچنین این شرایط و خط مشی رازداری پیروی کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که این قوانین نباید حقوق شخص ثالثی از جمله حق اجرایی (حق اقدام مدنی) را ایجاد کند و ممکن است صرفاً توسط NEXTERS به صلاحدید خود اجرا شود.

عدم اعمال یا اجرای هر یک از شرایط توسط NEXTERS به منزله چشم پوشی از حق خود برای اجرای هر یک از این شرایط نیست.

بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

حقوق مالکیت معنوی

شرکت NEXTERS مالک تمام حقوق انحصاری، حقوق مالکیت معنوی و منافع مرتبط با پروژه و خدمات، و همچنین تمام عملکردها و اجزای آنها است، از جمله، که البته محدود تنها به این موارد نیست:

1.تمام محتوای مجازی که در پروژه موجود و نمایش داده می شود، از جمله:

  • اجزای بصری: مکان‌های پروژه، شخصیت‌ها (نام، ظاهر، رفتار و گفته‌های مشخصه)، آثار هنری، طراحی ساختاری یا منظره، انیمیشن و جلوه‌های سمعی و بصری.
  • محتوای موضوعی: مضامین، مفاهیم، ​​داستان ها و خطوط داستانی.
  • آهنگ ها و ضبط های موسیقی و صدا؛
  • حساب های کاربری؛

2.عناصر پروژه: آیتم های مجازی و ارزش های درون پروژه، و همچنین گزینه های درون پروژه و راه های بدست آوردن آنها.

3.سایر دارایی های معنوی که دسترسی فنی و سایر خدمات را به پروژه و خدمات فراهم می کند، از جمله:

  • نرم افزار و کد منبع؛
  • روش های کار و آثار اصلی نویسندگی مورد استفاده در پروژه؛

4.همه حساب‌ها، از جمله نام حساب‌ها و ابزارهای شناسایی هر بازیکن. هر گونه استفاده از حساب باید مطابق با منافع NEXTERS باشد. NEXTERS اجازه انتقال حساب ها را نمی دهد. شما نمی توانید بخرید، بفروشید، هدیه دهید و یا حساب را به دیگری اختصاص دهید، و همچنین هر حسابی را برای خرید، فروش، هدیه یا هر نوع واگذاری پیشنهاد دهید، و هر گونه تلاشی باطل خواهد بود و ممکن است منجر به بسته شدن حساب شود.

5.حقوق نامشهود نسبت به آن

برای جلوگیری از شک و تردید، سرویس‌ها به گونه‌ای تلقی می‌شوند که دسترسی شما را برای استفاده از پروژه بدون انتقال هرگونه حقوق یا منافع انحصاری یا مالکیت معنوی به پروژه و خدمات فراهم می‌کنند.

بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

آیتم های مجازی و ارزش های درون پروژه ای

شرکت NEXTERS ممکن است به شما این توانایی را ارائه دهد که:

1. خرید مجوز محدود برای استفاده از مقادیر درون پروژه.

2.با انجام وظایف مشخص شده در پروژه، مجوز محدودی برای استفاده از مقادیر درون پروژه کسب کنید (از این به بعد تحت عنوان “ارزش های درون پروژه” نامیده می شود). 

3.برای اشیاء مجازی که توسط شرکت NEXTERS در پروژه (از این به بعد تحت عنوان «اقلام مجازی» نامیده می شود) در دسترس هستند، یک مجوز محدود دریافت کنید، و یا یک مجوز محدود با مقادیر درون پروژه خریداری کنید.

اگر NEXTERS توانایی خرید یا کسب چنین مجوزهایی را ارائه دهد، شرکت NEXTERS به شما یک حق غیر انحصاری، غیرقابل انتقال، قابل فسخ، محدود و مجوز استفاده از چنین ارزش‌های درون پروژه یا موارد مجازی، در صورت لزوم، اعطا می‌کند.این مورد را در نظر داشته باشید که این حق و مجوز فقط برای استفاده شخصی و غیرتجاری شما منحصراً در پروژه، مشروط به مفاد این شرایط و انطباق شما با آنها معتبر است.

ارزش‌های درون پروژه را می‌توان فقط برای موارد مجازی برای استفاده در پروژه بازخرید کرد و ارزش‌های درون پروژه یا اقلام مجازی قابل بازخرید با پول، هر چیزی با ارزش پولی، یا برای هر معادل پولی از شرکت NEXTERS یا هر شخص یا نهاد دیگری نیستند، در غیر این صورت توسط قانون قابل اجرا مورد نیاز است. مقادیر درون پروژه و اقلام مجازی ارزشی معادل ارز واقعی ندارند و به عنوان جایگزینی برای ارز واقعی عمل نمی کنند. نه شرکت NEXTERS و نه هیچ شخص یا نهاد دیگری هیچ تعهدی برای مبادله ارزش‌های درون پروژه یا اقلام مجازی با هر چیزی ارزشمند، از جمله، ارز واقعی ندارند. شما تصدیق و موافقت می‌کنید که شرکت NEXTERS ممکن است در هر زمانی در اقداماتی شرکت کند که ممکن است بر ویژگی‌های درون پروژه یا ارزش درک شده ارزش‌های درون پروژه و یا موارد مجازی تأثیر بگذارد، مگر در مواردی که توسط قانون قابل اجرا ممنوع شده باشد. شرکت NEXTERS، به صلاحدید خود، ممکن است محدودیت هایی را برای مقدار ارزش های درون پروژه ای که ممکن است خریداری، به دست آورده یا بازخرید شود، اعمال کند.

بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

سیاست بازپرداخت

خرید مجوز برای Intra-Project Values ​​نهایی است و تحت هیچ شرایطی قابل استرداد، انتقال یا تعویض نیست، مگر در مواردی که قانون قابل اجرا یا سیاست بازپرداخت پلت فرم الزامی در این مورد داشته باشد. اگر جزئیات حساب یا پرداخت خود را به سایر کاربران بدهید، به نظر می‌رسد که از خط‌مشی‌های این شرکت سوء استفاده می‌کنید، یا از حساب خود با احراز هویت محافظت نمی‌کنید، معمولاً در این شرایط نمی‌توانند وجه را بازپرداخت کنند.

این شرکت برای اکثر خریدهای انجام شده در پروژه بازپرداخت در نظر نگرفته است. با این حال، استثنائاتی وجود دارد (به زیر مراجعه کنید.) همچنین می توانید با تیم پشتیبانی آن ها تماس بگیرید. تیم پشتیبانی می‌تواند بازپرداخت را طبق این خط‌ مشی‌ها، قوانین قابل اجرا و شرایط و ضوابط استاندارد پردازشگر پرداخت پردازش کند. بازپرداخت کاربر شامل مالیاتی است که قبلاً برای خرید محصول از کاربران دریافت شده است.

در برخی موارد، بسته به جزئیات خرید شما، ممکن است بتوانید بازپرداخت دریافت کنید:

  • بازپرداخت می تواند تا ظرف 48 ساعت پس از پرداخت انجام شود.
  • مقادیر درون پروژه استفاده نشده است.
  • خرید بر سایر کاربران تأثیری نمی گذارد و یا اولویت هایی را در رابطه با سایر کاربران به شما نمی دهد (وضعیت VIP، پوسته ی منحصر به فرد و غیره).

مجوز اعطا شده به مقادیر درون پروژه یا موارد مجازی پس از حذف حساب شما در پروژه دیگر قابل اجرا نخواهد بود.

اگر ساکن یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستید، برای خرید ارزش‌های درون پروژه یا اقلام مجازی که با ارز واقعی ساخته شده‌اند، حقوق برداشت خاصی را دارید. با این حال، شما صراحتاً از حق انصراف خود پس از اجرای سرویس از نظر دسترسی اولیه به پروژه از طریق حساب خود چشم پوشی می کنید. شما موافقت می کنید که:

 (1) دانلود مقادیر درون پروژه یا موارد مجازی بلافاصله پس از خرید شروع می شود. و (2) پس از تکمیل خرید، حق انصراف خود را از دست می دهید.

بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

با استفاده از پروژه و (یا) خدمات، تأیید و موافقت می کنید که:

شرکت NEXTERS تحت هیچ شرایطی به هیچ وجه در قبال هر گونه محتوا یا در قبال هر گونه از دست دادن یا آسیبی که در نتیجه استفاده از هر محتوایی که از طریق ایمیل ارسال شده یا از طریق پروژه و یا هر سرویس دیگر (از این پس تحت عنوان “محتوای کاربر” به آنها اشاره می شود) مسئول نیست. 

اگر هر گونه نظر یا محتوای کاربری را در پروژه ها و یا خدمات شرکت NEXTERS ارسال کنید، مگر اینکه ما صریحاً خلاف آن را ذکر کنیم، به NEXTERS و شرکت های وابسته آن یک حق غیر انحصاری، بدون حق امتیاز، دائمی، غیر قابل فسخ و کاملاً تحت مجوز می دهید. برای استفاده، بازتولید، اصلاح، تطبیق، انتشار، ترجمه، ایجاد آثار مشتق شده، توزیع، اجرا و نمایش چنین محتوای کاربری با هر وسیله و رسانه ای، اعم از اینکه اکنون شناخته شده باشد یا بعد از این ایجاد شود، بدون هیچ گونه اطلاع رسانی یا جبران خسارتی به شما، در ارتباط با:

  • ارائه و ترویج پروژه و یا خدمات؛ و غیره
  • استفاده از حقوق تحت این شرایط.

اعطای مجوز به شرکت NEXTERS در صورت فسخ یا لغو اشتراک نیز این شرایط باقی می ماند. شما مجاز به آپلود، انتشار، پست، توزیع یا انتشار هر گونه محتوای کاربری که بدنام، سوء استفاده، آزار و اذیت، تهدید و یا نقض حقوق قانونی سایر افراد از جمله تیم پروژه است (از جمله حقوق حریم خصوصی و آزادی بیان) را ندارید. شما مجاز به آپلود، انتشار، پست، توزیع یا انتشار هر گونه محتوای کاربری که بر اساس نژاد یا منشاء قومی، مذهب، ناتوانی، جنسیت، سن و یا گرایش جنسی/هویت جنسی، که نفرت نسبت به گروه ها را ترویج می کند، را ندارید.

شما صریحاً اعلام می‌کنید که استفاده شما از پروژه و تمام محتوای کاربری که در آن پست کرده‌اید، از طریق پروژه و یا سرویس و یا برنامه‌های تلفن همراه (در صورت لزوم) ارسال شده است یا از طریق آن پیوند داده شده است، مطابق با شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی است. همچنین کلیه قوانین، مقررات محلی، ایالتی، ملی و بین المللی از جمله قوانین مربوط به انتقال داده های فنی صادر شده از کشور محل اقامت شما و کلیه قوانین کنترل صادرات را نیز باید در نظر بگیرید.

توجه: شما موافقت می کنید که از شرایط COPPA (“قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان مربوط به سال 1998”) پیروی کنید.

ارتباطات کاربران

استفاده شما از پروژه و یا خدمات ممکن است شامل ارتباط شما با سایر کاربران پروژه و یا خدمات، مشروط به سایر مفاد این شرایط باشد. اگر این پروژه و یا سرویس‌ها توانایی عملکردی برای اجرای چنین ارتباطاتی داشته باشند، ممکن است از طریق پروژه و یا سرویس‌ها ارتباط برقرار شود. 

سیاست حساب غیرفعال/غیر در دسترس

حساب‌هایی که با تماس و اعتراض شما با شرکت NEXTERS در زمینه ی درخواست فسخ حساب، با استفاده از ابزار مدیریت NEXTERS برای فسخ حساب، یا توسط تیم خدمات حساب NEXTERS به دلیل شرایط گفته شده و یا موارد دیگر غیرفعال یا غیر در دسترس شده‌اند، ممکن است برای همیشه یا حداقل هفت روز حذف شوند. در صورت نیاز به استفاده از حساب بسته شده ی خود، پس از تاریخ فسخ حساب، تنها در شرایطی که با پرداخت هزینه نگهداری قابل اجرا NEXTERS برای حساب‌های غیرفعال موافقت کنید ممکن است مجددا در دسترس شما قرار بگیرند.

برای اهداف این بند، اصطلاح «هزینه تعمیر و نگهداری قابل اعمال» به معنای هرگونه خرید پولی مجوز محدود برای استفاده از ارزش‌های درون پروژه، با رعایت این شرایط امکان پذیر است.

سلب مسئولیت

شما صریحاً تصدیق و موافقت می کنید که استفاده شما از پروژه و یا خدمات صرفاً به عهده شماست، و بدون ضمانت نامه از هر نوع،ارائه می شود. ضمانت‌نامه‌های عنوان یا ضمانت‌های ضمنی عدم نقض، قابلیت خرید و فروش برای یک هدف خاص (به جز تا حدی که بر اساس قانون قابل اجرا ممنوع است و با هر گونه ضمانت‌نامه قانونی و قانون ایالات‌متحده ممنوع است).

بدون محدود کردن موارد ذکر شده، نه افراد بعدی و نه وابسته ها یا شرکت های تابع آن، یا هیچ یک از مدیران، کارمندان، نمایندگان، وکلا، ارائه دهندگان محتوای شخص ثالث، «ارائه دهندگان محتوا، توزیع کنندگان» را ارائه نمی کنند. پروژه و یا خدمات بدون وقفه یا بدون خطا خواهد بود.

شما همچنین تصدیق و موافقت می کنید که، تا حد کاملی که توسط هر قانون قابل اجرا اجازه داده شده است، سلب مسئولیت مندرج در اینجا در مورد هر گونه خسارت یا صدمات غیرقانونی ایالات متحده اعمال می شود. خدمات تحت هر علت یا اقدامی به هر صلاحیت قضایی، از جمله، بدون محدودیت، اقدامات برای نقض ضمانت، نقض قرارداد یا تخلف (از جمله قصور و سهل انگاری غیرقانونی، بدون قصور و غیرقانونی) خسارات تبعی، از جمله از دست دادن سود، سرقفلی یا داده ها، به هر نحوی که ناشی از استفاده، یا ناتوانی در استفاده از پروژه و یا خدمات باشد.

بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

بعلاوه شما به طور خاص تصدیق می کنید و موافقت می کنید که به دنبال این نباشید که شرکت NEXTERS را در قبال رفتار اشخاص ثالث، از جمله سایر کاربران پروژه و یا خدمات داخلی و خارجی، مسئول خارج از کشور، مسئول نگاه دارید. حقوق و یا آسیب های ناشی از استفاده از خدمات شخص ثالث و وب سایت های خارجی کاملاً متعلق به شما است.

تا آنجایی که هر قانون قابل اجرا اجازه می دهد، شرکت NEXTERS در هیچ شرایطی در قبال شما بیش از مبلغی که به شرکت NEXTERS پرداخت کرده اید مسئول نخواهند بود.

برخی از حوزه های قضایی استثناء ضمانت های خاص یا محدودیت مسئولیت برای انواع خاصی از خسارت را مجاز نمی دانند. بنابراین، برخی از محدودیت های فوق در این بخش ممکن است در مورد شما اعمال نشود. به ویژه، هیچ چیز در این شرایط نباید بر حقوق قانونی هیچ مصرف کننده تأثیر بگذارد یا مسئولیتی را در قبال مرگ یا صدمات شخصی ناشی از هر گونه سهل انگاری یا ناقص الخلقه مستثنی یا محدود کند.

چشم پوشی از Class Action Waiver

اگر مقیم ایالات متحده آمریکا هستید، با پذیرش شرایط، شما و سایرین موافقت می کنید: (1) که هر ادعا برای شما و شرکت NEXTERS شخصی است، و فقط باید کاملاً مشخص باشد. به صورت یک اقدام طبقاتی یا شکل دیگری از اقدام نمایندگی. (2) صراحتاً از هر گونه حقی برای تشکیل پرونده یا شرکت در یک Class Action یا درخواست کمک بر اساس Class Action یا نماینده چشم پوشی می کند. و (3) دادگاه فقط ممکن است یک اقدام دادگاه انفرادی انجام دهد، ممکن است بیش از یک ادعای یک فرد را ادغام نکند، و ممکن است بر هیچ گونه فرمی از نماینده یا طبقه بندی نظارت نداشته باشد. تا زمانی که اعلامیه انصراف مناسبی را ارسال نکنید (همانطور که در زیر توضیح داده شده است)، شما و شرکت NEXTERS موافقت می کنید که هر یک فقط بر اساس ظرفیت شخصی شما و نه به عنوان یک مسئولیت حقوقی، علیه دیگری ادعا می کنند.

خرید از بازی HERO WARS

قابلیت جداسازی Class Action Waiver

شما و شرکت NEXTERS موافقت می‌کنید که هیچ‌یک از مفاد این معافیت Class Action علیه شما یا شرکت NEXTERS قابل اجرا نخواهد بود و همه ادعاها تحت قوانین حاکمیتی و مقررات صلاحیت قضایی این شرایط زیر کنترل می‌شوند، در این موارد: (1) دادگاه واجد شرایط صلاحیت به طور قطعی تعیین می کند که هر یک از شرایط یا مفاد این معافیت طبقه بندی غیرقابل اجرا، توسط قانون قابل اجرا ممنوع، یا غیرقابل اجرا برای هر ادعایی است. یا (2) شما یک اعلامیه انصراف مناسب را ارسال می کنید که در آن تصمیم گرفته اید از این معافیت Class Action انصراف دهید. به هیچ وجه نمی توان لغو معافیت Class Action را به منزله رضایت شما یا NEXTERS برای شرکت در یک دعوای دسته جمعی تفسیر کرد یا تلقی کرد.

رویه ی انصراف

شما این حق را دارید که با ارسال یک اخطار کتبی در مورد انتخاب خود برای انصراف از این معافیت Class Action (“اعلامیه انصراف”)، با رعایت دقیق الزامات زیر، انصراف دهید و به معافیت Class Action فوق متعهد نباشید. از بندهای (1) – (3):

  1. فرم و آدرس

اعلامیه انصراف شما باید به آدرس زیر ارسال شود: NEXTERS GLOBAL LIMITED، خیابان Faneromenis 107، 6031، Larnaca ، در کشور قبرس از طریق: (1) پست درجه یک، هزینه پست پیش پرداخت، گواهی شده و رسید بازگشت درخواست شده. یا (2) خدمات پیک شبانه.

  1. محدودیت های زمانی

مگر اینکه مدت طولانی تری توسط قانون قابل اجرا الزامی باشد، اعلامیه Opt Our باید در عرض 30 روز از تاریخی که برای اولین بار به حساب خود دسترسی پیدا کرده اید، مهر پست شود (اگر از طریق پست درجه یک ارسال شود) یا واریز شود (اگر از طریق پیک شبانه ارسال شود).

  1. اطلاعات مورد نیاز

اعلامیه انصراف شما باید شامل موارد زیر باشد: (1) عنوان پروژه ای که قرار است اعلامیه انصراف شما برای آن اعمال شود. (2) نام و نام خانوادگی شما؛ (3) آدرس شما؛ (4) شماره تلفن شما؛ (5) آدرس ایمیل شما؛ (6) اگر کاربر ثبت نام شده پروژه هستید، هر یک از نام های کاربری شما برای پروژه. و (7) بیانیه ای مبنی بر عدم موافقت شما با Class Action Waiver. NEXTERS که ممکن است از اطلاعات ذکر شده در اعلامیه انصراف برای ثبت، پردازش، نگهداری و مدیریت انصراف شما از Class Action Waiver استفاده کنند، البته نه برای اهداف بازاریابی.

  1. اثرات اطلاعیه انصراف مناسب

اگر اعلامیه انصراف شما با تمام شرایط بالا مطابقت داشته باشد، شما و شرکت NEXTERS از معافیت Class Action انصراف داده اید، مشروط به بیانیه شما در چنین اعلامیه انصراف، با توجه به این شرایط. ارسال یک اعلامیه انصراف معتبر فقط در مورد ادعاهای ناشی  یا مربوط به پروژه شناسایی شده در آن، بین NEXTERS و فردی که در چنین اعلامیه انصراف مشخص شده است، اعمال می شود.

  1. اثرات نادرست اعلامیه انصراف

اگر اعلان انصرافی ارسال کنید که هر یک از الزامات مندرج در پاراگراف 1 تا 3 را برآورده نکند، شما و شرکت NEXTERS ملزم به معافیت Class Action مندرج در این شرایط خواهید بود.

بازی HERO WARS

بازی HERO WARS

متفرقه

اگر هر یک از مفاد این شرایط (یا بخشی از آن)، توسط دادگاه یا نهاد اداری صلاحیت‌دار ، غیرقانونی، نامعتبر یا غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، آن مفاد (یا بخشی از آن) بدون تأثیرگذاری بر شرایط، از شرایط حذف می‌شود. قانونی بودن، البته اعتبار یا اجرایی بودن بقیه شرایط پا برجا خواهد بود.

عدم استفاده از شرکت NEXTERS یا تأخیر در استفاده از یک حق قانونی یا راه حل ارائه شده توسط این شرایط یا توسط قانون، به منزله چشم پوشی از حق یا توانایی این شرکت نخواهد بود.

ممکن است هر از چند گاهی تغییراتی در این شرایط ایجاد کنند و تغییرات را در صفحه ی مقررات منتشر خواهند کرد. تغییرات پس از انتشار موثر و قابل پیگیری خواهند بود. لطفاً شرایط و قوانی این شرکت را به طور منظم مرور کنید. شما تصدیق و موافقت می کنید که بعد از تاریخ انتشار، شرایط خدمات را اعلام می کنید، به منزله موافقت شما با شرایط به روز شده است. اگر با شرایط اصلاح شده موافق نیستید، می توانید این شرایط را مطابق با موارد زیر فسخ کنید.

اگر به دلیل اتفاقات خاص قادر به ارائه خدمات نباشند، هیچ یک از تعهدات آن در قبال شما تحت این شرایط را نقض نخواهند کرد.

قانون حاکمیت و صلاحیت

این شرایط بدون در نظر گرفتن تضاد مقررات قانونی آن، از جمله مواردی که ممکن است مستلزم استفاده از قوانین حوزه قضایی دیگر باشد، بر اساس قوانین قابل اجرا جمهوری قبرس کنترل و تفسیر می شوند. شما موافقت می کنید که کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد قراردادهای فروش بین المللی کالا (وین، 1980) در مورد هر گونه اختلاف یا معامله ناشی از این شرایط اعمال نخواهد شد.

صلاحیت انحصاری و محل برگزاری هر گونه رسیدگی قضایی در مورد موضوع این قوانین، دادگاه صالح جمهوری قبرس است و هر یک از طرفین از هرگونه اعتراض نسبت به صلاحیت و محل برگزاری این دادگاه ها چشم پوشی می کنند. با این حال، این شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر حوزه قضایی که لازم بداند، درخواست لغو هرگونه معافیت از دستور قضایی را داشته باشد.

این شرایط به زبان انگلیسی ساخته شده است. این شرکت می تواند ترجمه فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی این شرایط را در اختیار شما قرار دهد. در صورت هر گونه مغایرت بین ترجمه غیر انگلیسی این شرایط و نسخه انگلیسی، نسخه انگلیسی ارجعیت دارد.

شما صریحاً تصدیق و موافقت می کنید که این شرایط را خوانده اید و همه حقوق، تعهدات، شرایط و ضوابط تعیین شده برای پروژه را درک می کنید. با ادامه استفاده از خدمات پروژه، صراحتاً رضایت می دهید که به این شرایط متعهد شوید، و حقوقی را که در اینجا ذکر شده است به سایرین اعطا می کنید.

امتیاز 5/5 - از 17 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT