سایت strategyquant

معرفی سایت strategyquant | پرداخت در سایت StrategyQuant

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت strategyquant یک پلتفرم تولید استراتژی است. به طور خلاصه StrategyQuant  برنامه ای برای طراحی ربات های معامله گر بورس است که قادر به ایجاد استراتژی های تجاری منحصر به فرد بر اساس مجموعه ای از داده ها و ابزارهای تجزیه و تحلیل هستند. Strategy Quant بیشتر توسط تریدرها یا معامله گران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و به آن ها کمک میکند تا استراتژی های معاملاتی خود را نیز بهبود دهند و آسیب پذیری ها و نقاط ضعف را شناسایی کنند. با Strategy Quant معامله گران به برنامه نویسان وابسته نخواهند بود و به ایجاد استراتژی های تجاری منبع باز کمک می کند.

پرداخت در سایت StrategyQuant

سایت strategyquant

  • StrategyQuant به طور خودکار استراتژی های تجاری منحصر به فرد و جدیدی را برای هر دارایی از جمله forex، stocks یا ETFs ایجاد میکند.
  • استراتژی ها را با بازارها یا تنظیمات مختلف دوباره بهینه می کند.
  • تست های پیشرفت برای استراتژی ها را انجام میدهد تا اطمینان حاصل شود که استراتژی ها عملکرد درستی در بازار معاملاتی واقعی خواهند داشت.
سایت strategyquant

سایت strategyquant

با استفاده از StrategyQuant می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی سودآور را برای هر بازاری، در هر بازه زمانی و هر نوع نموداری پیدا کنید. همچنین به هیچ دانش برنامه نویسی یا تجاری نیازی ندارید. استراتژی‌های به‌دست‌آمده را می‌توان با کد منبع کامل به‌عنوان کدی که می‌توانید در پلتفرم‌های معاملاتی پشتیبانی‌شده اجرا کنید مانند MetaTrader 4/5 ذخیره کنید.

ویژگی های StrategyQuant

  • تعداد نامحدودی از استراتژی های معاملاتی منحصر به فرد را برای تقریباً هر بازار یا بازه زمانی ایجاد کنید.
  • استراتژی‌های خود را به‌عنوان استراتژی MetaTrader 4 / 5 Expert Advisor  یا استراتژی Ninja Trader با کد منبع کامل ذخیره کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این پلتفرم در حال حاضر بر روی پشتیبانی از MT4 /5 در SQ X کار میکند، پلتفرم‌های معاملاتی دیگر به زودی اضافه خواهند شد.
  • استراتژی های معاملاتی جدید و منحصر به فردی بسازید.
  • زمان مورد نیاز برای ساخت یک استراتژی را از هفته ها و ماه ها به دقیقه کاهش دهید.
  • استراتژی های موجود خود را بهبود بخشید.
  • استراتژی های خود را بهینه کنید و بهترین پارامترها را بیابید.
  • قابلیت اطمینان استراتژی های خود را تست کنید و عملکرد آن را آنالیز کنید.

آیا StrategyQuant برای شما مناسب است؟

سایت strategyquant

سایت strategyquant

اگر با استفاده از سیستم معاملاتی خودکار (روبات یا Expert Advisors) معاملات خود را انجام میدهد یا قصد دارید استراتژی‌های معاملاتی خود را توسعه دهید، StrategyQuant می‌تواند در هزینه و وقت شما صرفه‌جویی کند. برخی از معامله گران ترجیح می دهند یک ربات تریدر یا معامله گر خریداری کنند که گزینه های زیادی به خصوص برای فارکس وجود دارد.

خرید ربات تریدر می تواند یک راه موثر باشد، البته مسائلی نیز وجود دارد مثلا شما نمی دانید این ربات چگونه کار می کند. اما StrategyQuant به شما این امکان را می دهد که استراتژی های معاملاتی خود را ایجاد کنید که می توانند به کد منبع ساده Expert Advisor اکسپورت شوند تا کنترل کاملی بر استراتژی خود داشته باشید.

آیا StrategyQuant برای معاملات دستی (Manual Trading) نیز مناسب است؟

شما همچنان می توانید از StrategyQuant برای معاملات دستی نیز استفاده کنید و بسیاری از استراتژی‌های سودآور و ساده را پیدا کنید. هر استراتژی که توسط StrategyQuant ایجاد می شود را می توان به شبه کد با شرح کامل قوانین معاملاتی اکسپورت کرد و از آن برای معاملات دستی استفاده کرد.

چه انتظاری باید از StrategyQuant داشت؟

توجه داشته باشید که StrategyQuant یک ابزار قدرتمند است، اما یک جعبه جادو نیست که با کلیک بر روی یک دکمه برای شما درآمد بسازد! برای به نتیجه رسیدن باید از روش درست استفاده کنید. ایجاد استراتژی های جدید در StrategyQuant تنها حدود 50 درصد از کار است. در ادامه راه باید استراتژی های طراحی شده را ارزیابی کرد. این شما هستید که باید استراتژی های جدید خود را به درستی ارزیابی کنید و قبل از اینکه استراتژی های جدید را وارد معامله کنید، نقاط قوت، ضعف و محدودیت های آنها را بشناسید.

برای مثال ممکن است از هر 1000 استراتژی سودآور که توسط استراتژی‌های StrategyQuant تولید می‌شود، تنها 1 مورد به درستی عمل کند. اما تعداد استراتژی هایی که می توانیم ایجاد کنیم نامحدود است.

چرا StrategyQuant بهترین نرم افزار در رده خود است؟

StrategyQuant مایل ها جلوتر از برنامه های دیگر است. هر برنامه ای ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، اما تنها StrategyQuant X محیطی برای توسعه استراتژی ها را با ویژگی های منحصر به فرد مانند تست تیک واقعی، منطق فازی، بهینه سازی، تست های پیشرفته (به عنوان مثال روش جایگزینی پارامترهای سیستم معاملاتی، بهینه سازی پروفایل معاملاتی، ماتریس گام به جلو ( Matrix Test Walk-Forward)) ارائه می دهد.

تمرکز SQ X تنها بر تولید استراتژی ها نیست، بلکه بر اطمینان از کارایی آنهاست. SQ X همیشه در حال توسعه است و ویژگی های پیشرفته جدیدی را مرتباً اضافه می کند.

سایت strategyquant

سایت strategyquant

با استفاده از از این استراتژی ها چقدر میتوان درآمد کسب کرد؟

نمیتوان به طور قطع به این سوال پاسخ داد. سود تابعی از ریسک است، ریسک بالاتر سود بیشتری را به همراه دارد اما خطر بیشتری نیز دارد. StrategyQuant هم توسط تریدرهای “کوچک” که برای امرار معاش این کار را انجام می دهند و هم توسط معامله گرانی که با میلیون ها دلار در حال انجام معاملات هستند استفاده می شود. بنابراین کسب درآمد تنها به شما بستگی دارد که چگونه استراتژی های خود را بسازید و آن را تست کنید.

قیمت گذاری

شما میتوانید از StrategyQuant به مدت 14 رایگان به طور آزمایشی استفاده کنید و بعد از آن یکی از سه اشتراک زیر را تهیه کنید.

سایت strategyquant

سایت strategyquant

  • Ultimate : 245 دلار ماهانه برای 12 ماه
  • Professional : 125 دلار ماهانه برای 12 ماه
  • Starter : 99 دلار ماهانه برای 12 ماه

نحوه‌ی ثبت نام و پرداخت در StrategyQuant

برای خرید از سایت strategyquant.com در ابتدا باید اکانت بسازید. برای این کار در قسمت login  سایت گزینه Register را انتخاب کنید، نام، ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. ایمیلی از strategyquant برای شما ارسال میشود. روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود.

برای خرید از سایت strategyquant.com اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه buy بزنید. شما می‌توانید روش‌های پی پال یا پرداخت با کارت اعتباری را انتخاب کنید. اول پرداخت می تواند با پرداخت هزینه شما توسط پی پال یا خرید با ویزا کارت برای شما پرداخت را انجام دهد. 

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT