بازی Sorare (سوراره)

معرفی بازی Sorare (سو رِیره) | کسب درآمد ارزی از Sorare (سو رِیره)

زمان مطالعه 4 دقیقه

بازی Sorare (سو رِیره) یک بازی فوتبالی کارتی بوده که در آن بازیکنان می‌توانند تیم خود را خرید، فروش معامله و مدیریت کنند. در این مقاله با اول پرداخت همراه ما باشید.

بازی Sorare (سو رِیره)

سو رِیره یک بازی بلاکچینی بوده که همواره رویکرد متفاوت و جذابی را از بازی فوتبال آنلاین معمول ارائه می‌دهد. در واقع، این بازی یک بازی فوتبال فانتزی شکل است.

با این تفاوت که بازیکنان به جای انتخاب و به کارگیری فوتبالیست‌ها در یک لیست ارائه شده باید کارت بازیکنان فوتبال مورد نظر خود را خریداری کنند با این کار بازیکنان می‌توانند با دیگر بازیکنان رقابت کرده و برنده شوند، این کارت‌های خریداری شده، زیر نظر بلاکچین اتریوم است.

بازی Sorare (سوراره)

بازی Sorare (سوراره)

شما با خریداری و داشتن کارت بازیکنان مورد نظر خود می‌توانید آن‌ها را بفروشید به گونه‌ای که گویا آن‌ها پول واقعی هستند. در این بازی جذاب رقابت‌ها و مسابقاتی وجود دارد که شما با برنده شدن آن‍‌ها می‌توانید جایزه به شکل توکن‌های NFT دریافت کنید. بعلاوه، کارت‌های این بازی خود، کمیاب بوده و ارزش زیادی دارند.

آموزش  بازی Sorare

همانطور که اشاره کردیم، Sorare یک بازی فوتبال فانتزی بلاک چینی است که در آن می‌توانید برای راه اندازی تیم خود، شرکت در مسابقات و ترنومت ها و جمع آوری کارت‌های کمیاب پاداش و جایزه دریافت کنید.

تنها کاری که شما در این بازی باید انجام دهید این است که تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و زمانی که بازیکنان شما در زندگی واقعی خود عملکرد خوبی داشته باشند، پاداش دریافت کنید. در هفته هزاران هزار یورو برای این بازی توسط کاربران خرج می‌شود.

ما چندین مرتبه به این موضوع اشاره کردیم که کارت‌های بازیکنان بسیار کمیاب و ارزشمند هستند اما دلیل آن چه می‌تواند باشد؟همه کارت‌های بازیکنان شما به عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) شناسایی می‌‍شوند، این بدان معناست که تعداد کارت‌های شما برای هر بازیکن ثابت و از پیش تعیین شده هستند.

NFTها توکن‌هایی هستند که می‌توانیم از آن‌ها برای نشان دادن مالکیت هر شی استفاده کنیم. این نوع فناوری نوآورانه قادر است در هر زمان تنها به یک مالک، مالکیت یک کالای خاص را بدهد، چه فیزیکی و چه مجازی. این شناسایی منحصربه‌فرد توسط پلتفرم‌های مختلف که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کنند، اجرا می‌شود.

بازی Sorare (سوراره)

بازی Sorare (سوراره)

در یک فصل مشخص، تعداد کارت‌های زیر برای هر بازیکن فوتبال ایجاد می‌شود که بدین شکل معرفی می‌شوند: 100 نمونه کمیاب، 10 نمونه فوق‌العاده کمیاب، 1 نمونه منحصر به فرد. علاوه بر آن، یک سری کارت‌های به اصطلاح معمولی وجود دارند که حتی فرصتی ایجاد می‌کند که مبتدیان نیز بتوانند برای رقابت در Sorare بازی کنند.

گفته شده در بازی Sorare برای هر بازیکن کارت‌های در هر فصل از بازی متفاوتی منتشر می‌شود، اگر این موضوع درست باشد بدین معنی است که کارتی که مربوط به فصل قبل بازی باشد، منقضی نخواهد شد. در ادامه با آموزش بازی Sorare همراه ما باشید.

نحوه بازی بلاک چین Sorare

برای شروع بازی Sorare ابتدا باید کارت‌هایی که رایگان که به شما داده می‌شود را دریافت کنید. برای اینکار باید مراحل ثبت نام را طی کرده، در یکی از تورنمنت‌های موجود نام نویسی کرده و تیمی ایجاد کنید که بتوانید در مقابل سایر شرکت کنندگان قرار بگیرید و با آن‌ها رقابت کنید.

پس از ثبت نام، از طریق فرآیند ورود موجود در وب سایت Sorare راهنمایی خواهید شد. مراحل آن به شرح زیر است که باید به ترتیب آن‌ها را اجرا کنید. ابتدا باید نام و لوگوی یک باشگاه را انتخاب کنید سپس به لیگ تازه کارها بپیوندید، لیگ تازه کارها در واقع جایی است که بازیکنان رایگان شما می‌توانند در بازی شرکت کرده و جوایزی را برای شما کسب کنند.

در مرحله بعدی باید باشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید که بازیکنان رایگان از بین آن‌ها به طور تصادفی قرعه کشی شوند و به شما اختصاص داده شوند. سپس نیاز هست که تیم خود را تشکیل دهید.

در هنگام تشکیل تیم خود، باید به چند نکته به طور دقیق توجه داشته باشید. یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید این است که مطمئن شوید بازیکنانی را انتخاب می‌کنید که به طور منظم بازی می‌کنند، زیرا از بازیکنانی که در تیم نیستند یا در کل بازی روی نیمکت ذخیره می‌نشینند، امتیازی دریافت نخواهید کرد.

نحوه عملکرد سیستم امتیازدهی در سو رِیره

بازیکنان شما بر اساس عملکردی که در دورهای لیگ بازی می کنند امتیاز کسب خواهند کرد. عوامل متعددی بر نحوه امتیاز دهی آن تأثیر می گذارد. این موارد عبارتند از: دقایق بازی، گل‌های زده شده، پاس گل‌ها، کلین شیت‌ها و کارت‌های زرد و قرمز.

به عبارت دیگر، هرچه عملکرد و میزان خو.ب بودن بازیکنان شما در طول مسابقات واقعی فوتبال بهتر باشد، امتیاز بهتری برای ترکیب شما در Sorare خواهد داشت.

مقدار امتیازی که از یک کارت فوتبال دریافت می‌کند بسته به مقدار XP انباشته شده می‌تواند تغییر کند. کارت‌ها به دلایلی می‌توانند بیشتر یا کمتر امتیاز XP داشته باشند، از جمله: سن کارت اگر کارت‌های فصل جاری را دریافت کنید، امتیاز XP بیشتری دریافت خواهید کرد.

امتیاز 1.8/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. amir player گفت:

    چه بازی جالبی برای ما فوتبال دوستا

  2. ASTRO.eth گفت:

    آقااااااا سور اره دیگه چه سمیه اسم اصلیش سو رِیره :))))))))

  3. سهیل دهقانی گفت:

    ممنون از نظر شما ویرایش انجام شد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT